Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mannen klagen hier vaak over de prijzen van vrouwen. Maar heb je al eens gekeken naar de prijzen die mannen vragen? 😳
Gisteren even rond gesnuisterd met Chloe omdat het bij alle twee op onze bucket list staat. Dat is andere koek hoor 😂

Dat klopt, heb wel eens 400 euro voor een uur zien staan en dan mag je hun ook nog pzc. Dat is toch wel lief he? 🤣🤣
 
Ik had gisteren een app van iemand en die stuurde doodleuk na 6 apps: wat denk je, zoveel voor een vluggertje? Ik had dan al prijs gezegd voor een vluggertje 2 app's ervoor.
Ik heb vriendelijk bedankt. Zeker als het maar over vluggertjes gaat.Op lange dates valt iets ofwat te onderhandelen, maar ga geen 100€ zakken. En dan krijg je nog de grootste verwijten naar je hoofd.
 
wordt dat van die klik niet zwaar overschat.
Ik denk voor de meeste dames en zeker de buitenlandse dames is het gewoon werk, en voeren ze een act op.
Tuurlijk is het in eerste instantie werk! Maar net zoals op mijn werk zijn er klanten die je graag ziet langskomen en klanten waarvoor iedereen zich verstopt. Die klik is bij elke job waar je in aanraking komt met mensen belangerijk. Maakt niet uit of je ze iets verkoopt, iets voor ze maakt of je met ze sex hebt. Als de dame die klik niet heeft en je graag asap buitenwerkt dan doet ze haar werk niet goed. Maar dat ligt niet altijd aan haar. Slechte hygiene of geen respect zijn daar langs de klant zijn kant de grootste redes toe. En zoals de dames aangaven kan het zijn, dat als je echt gaat afdingen overkomt als geen respect.

Is die klik er wel dan kan het zijn dat de dame ook van jouw gezelschap geniet. en je het alarm hoort afgaan en dat ze rustig verder doet met wat jullie bezig zijn. Ik heb ook klanten die me na mijn werk vragen om in de zetel een babbeltje te slaan met een pint. Maar als ik ze niet graag heb, als er geen klik is dan maak ik ook dat ik weg ben.
 
wordt dat van die klik niet zwaar overschat.
Ik denk voor de meeste dames en zeker de buitenlandse dames is het gewoon werk, en voeren ze een act op.

Het is ook ons werk, maar je kan zelf kiezen hoe je dat invult.
Benader je iemand koel en zakelijk of met warmte en wat minder zakelijk. Dat is nogal een verschil.
 
Benader je iemand koel en zakelijk of met warmte en wat minder zakelijk. Dat is nogal een verschil.
maar dat heeft toch niet zo veel met een klik te maken, maar eerder met een stukje professionaliteit?
Natuurlijk is het zo, dat je de ene klant liever mag dan de ander, maar dat is denk in iedere setting zo, waar je met mensen werkt of mee om ga.
Ik lees wel vaker hier, in recensies dat ze het hebben over een klik, maar dat is natuurlijk een eenzijdig verhaal, namelijk die van de wandelaar, want of de dame dat ook zo beleefd zullen we nooit weten.
 
wordt dat van die klik niet zwaar overschat.
Ik denk voor de meeste dames en zeker de buitenlandse dames is het gewoon werk, en voeren ze een act op.

Maar je kunt wel onderscheid maken tussen een goede act en een slechte act. Bij een goede act doet de dame de handelingen met passie en wil ze er alles aan doen om de klant te laten genieten. Bij een slechte act is het allemaal heel plichtmatig of zelfs heel slecht.
 
Dat zeker! Maar een gesprek aan de telefoon zegt mij al heel veel. Als men vriendelijk overkomt, normaal doet en niet over mijn prijs onderhandeld ben ik face to face sneller geneigd om mijn uiterste best te doen. Bij afdingen is mijn interesse echt een stuk minder. Dan is de date meer oppervlakkig en is mijn ogen de klik een stuk minder, want als je mijn prijs niet respecteert.. waarom zou ik dan mijn uiterste best doen?

Dus lossen we dat op met: sorry agenda vol, telefoonnummer opslaan onder de naam: Afdinger, en nooit meer opnemen. Werkt prima! 👍

Bij mij mag en kan heel veel, maar wat Joke niet wilt gebeurd niet. En daar is afdingen er 1 van 🙂
ok duidelijk Joke 👍😉
 
Ik zeg niet dat je moet onderhandelen of dat je het altijd moet doen. Maar ik hou de optie open.
Een keer zag ik helemaal mijn type dame. Maar haar prijs was werkelijk boven mijn budget.

Ik heb contact met haar opgenomen gezegd dat ik graag en direct kon komen maar dat de prijs werkelijk iets te hoog was. We hebben toen gesproken en ipv de date van een uur naar 45 min en de prijs naar beneden.
Top date gehad. Iedereen blij. Overigens schrijf ik best af en toe recensies. Ik schrijf niet standaard van iedere date een recensie

Ik zie bovenstaande niet als afdingen maar gewoon onderhandelen en praten tot er overeenstemming is. Als dit in goede harmonie gebeurt weet je van te voren inderdaad al veel over de karakter van de dame.

Wat in mijn geval ook klopte. Ik vind dat veel mensen hier erg zwart/wit denken. Of helemaal links of rechts.
Het is niet altijd bot vragen om lagere prijs. Kan ook met de lengte van de date of favoriete handelingen.

Ik vind overigens het risico op een slechte date bij € 200,- best wel hoog. Je gaat iemand voor de 1e keer bezoeken, je matched misschien niet en de dame geeft er na 25 min de brui aan. Dat gebeurt ook. Dan is het jammer van je € 200,-
De 1e keer geef ik altijd de voorkeur aan een date van € 100,- voor een half uur. Zo kan je iemand leren kennen. Valt het dan tegen dan is de schade niet te hoog. Blijft wel een vervelend gevoel overigens. Een middelmatige of slechte date waar niet wordt waargemaakt wordt wat gezegd wordt.
nou tijd word gewoon bij mij volgemaakt en anders vraag ik mn geld terug een gedeelte. Ik ging toen is een keer in de nacht naar de wallen.Er staan dan echt poppetjes daar is alles mee gezegd. Ik ben toen naar binnen gegaan. Was wel paar jaar geleden dame zei 15 min 50 euro dacht deze moet ik neuken. echt mn pik zat er 1 min in en ik moest spuiten. ik werd toen echt gek heb haar echt keihard geneukt als een drilboor en toen ik klaar kwam deed ik het condoom eraf en spoot expres haar vloer onder. wat was ze pist off je had haar kop moeten zien. Nu moest ze alles schoonmaken. Ik ben zo omgaan kleden en ben hem zo gepeerd. volgens mij heb ik dit verhaal eerder geschreven in Adam algemeen.
 
nou tijd word gewoon bij mij volgemaakt en anders vraag ik mn geld terug een gedeelte. Ik ging toen is een keer in de nacht naar de wallen.Er staan dan echt poppetjes daar is alles mee gezegd. Ik ben toen naar binnen gegaan. Was wel paar jaar geleden dame zei 15 min 50 euro dacht deze moet ik neuken. echt mn pik zat er 1 min in en ik moest spuiten. ik werd toen echt gek heb haar echt keihard geneukt als een drilboor en toen ik klaar kwam deed ik het condoom eraf en spoot expres haar vloer onder. wat was ze pist off je had haar kop moeten zien. Nu moest ze alles schoonmaken. Ik ben zo omgaan kleden en ben hem zo gepeerd. volgens mij heb ik dit verhaal eerder geschreven in Adam algemeen.
Ik heb het eerder gelezen de wallen kun je beter mijden de dames daar zijn heel erg geslepen ik kan me de bericht van knightrider ook herinneren die werd ook op de wallen belazerd.
 
wordt dat van die klik niet zwaar overschat.
Ik denk voor de meeste dames en zeker de buitenlandse dames is het gewoon werk, en voeren ze een act op.
Wat mij betreft niet. Zoek je alleen pure seks dan is het misschien minder belangrijk. Maar ik ontvang bij dates dames minimaal 2 uur en dan is gezelligheid op de bank en het echte gevoel van intimiteit in bed voor mij erg belangrijk. Een "klik" is dan juist heel erg noodzakelijk.
En misschien is het soms dan toch een act van ze? Zou kunnen, ik weet het niet. We willen het vooral allebei erg naar ons zin hebben, en in 9 van de 10 gevallen komen hier nog vaker afspraken van. Gewoon omdat we het beiden prettig vinden met elkaar af te spreken.
 
Maar je kunt wel onderscheid maken tussen een goede act en een slechte act
Natuurlijk, een dvp die haar vak verstaat, laat elke klant met een grote smile op zijn gezicht vertrekken, maar dat heeft eerder met een stukje professionaliteit te maken dan met een klik.
Bij een goede act doet de dame de handelingen met passie en wil ze er alles aan doen om de klant te laten genieten. Bij een slechte act is het allemaal heel plichtmatig of zelfs heel slecht.
Mee eens, maar of ze het echt met passie doet, of dat ze daar ook een act opvoert zullen we nooit weten.

Maar ik probeerde te zeggen, dat er vaak te pas en ten onpas het woord klik in de mond wordt genomen, terwijl het meer waarschijnlijker is, dat het eerder een dvp is, die haar vak verstaat, en de klant een goede tijd wil geven met inzet dan een daadwerkelijke klik.

Maar het is natuurlijk een compliment naar de dame toe, als dat zo door de klant wordt ervaren.
 
nou tijd word gewoon bij mij volgemaakt en anders vraag ik mn geld terug een gedeelte. Ik ging toen is een keer in de nacht naar de wallen.Er staan dan echt poppetjes daar is alles mee gezegd. Ik ben toen naar binnen gegaan. Was wel paar jaar geleden dame zei 15 min 50 euro dacht deze moet ik neuken. echt mn pik zat er 1 min in en ik moest spuiten. ik werd toen echt gek heb haar echt keihard geneukt als een drilboor en toen ik klaar kwam deed ik het condoom eraf en spoot expres haar vloer onder. wat was ze pist off je had haar kop moeten zien. Nu moest ze alles schoonmaken. Ik ben zo omgaan kleden en ben hem zo gepeerd. volgens mij heb ik dit verhaal eerder geschreven in Adam algemeen.
Een echte gentleman dus... :unsure:
 
Helemaal mee eens. Dat je met afgunst niks bereikt.
Dus als ik met overtuiging 200 betaal is dat mijn keuze, mijn vrijheid, mijn wil.
Ik zit niet te wachten op berichten dat ik de markt verziek, een dief van mijn eigen portemonnee ben of weet ik veel wat.

Ik steek mijn energie liever in goeie seks met een fijne date, dan me al te druk te maken over de kosten… En of de club hier het wel accepteert. 😊
Waarom heb je dan commentaar op mannen die lelijke dvp's veel betalen als zij dat graag willen laat ze dan met rust.😉😅
 
Laatst bewerkt:
Geen enkele DVP vind het een probleem als je aangeeft dat haar tarieven niet binnen je budget passen. Het tweede deel van je zin is alleen niet gepast. Als de prijzen duidelijk zijn, dan is het niet netjes om daar nog over te praten.

Maar als je de tarieven al weet, dan dien je helemaal geen contact op te nemen als je al weet dat het niet binnen je budget valt. Het bespaart iedereen waardevolle tijd.
Ja! Ga ik vanmiddag nog snel even langs de Maserati dealership in de stad. Hen even laten weten dat die prijsklasse niet in mijn budget past!
 
Bedoel deze tikt ook aardig door als je wat wil. En geen idee waarom GFE en PSE extra is en wat je daar dan voor krijgt? Is wel 100e extra?
Bekijk bijlage 183088

Lol, als je naar deze mogelijkheden kijkt, zit er al 230 euro inbegrepen in mijn 140 euro p.u. En van die 1e mogelijkheid kan je ook nog even 70 euro van afhalen.

Wat doe ik fout? 🤣🤣🤣
 
Je hebt zojuist mijn beeld over jou bevestigd.

En laten we elkaar hier normaal bejegenen. Ik stel het niet op prijs door jou met "sukkel" aangesproken te worden.
Ik snap de woede van indomen wel hij betaald voor 15 minuten seks en moet vervolgens binnen een minuut klaarkomen van de dvp. Zij belazerd de boel hij heeft alle recht van de wereld kwaad te reageren omdat zij haar afspraken niet nakomt. Niet elke klant pikt dit namelijk en als de klant kwaad reageert word hij vrouwonvriendelijk genoemd terwijl de dvp zelf de aanstichter is.
 
Ik snap de woede van indomen wel hij betaald voor 15 minuten seks en moet vervolgens binnen een minuut klaarkomen van de dvp. Zij belazerd de boel hij heeft alle recht van de wereld kwaad te reageren omdat zij haar afspraken niet nakomt. Niet elke klant pikt dit namelijk en als de klant kwaad reageert word hij vrouwonvriendelijk genoemd terwijl de dvp zelf de aanstichter is.
Volgens mij ging dit macho-verhaal van hem anders...

Maar ongeacht of hij pissig is op die dame, wens ik niet op deze wijze door hem aangesproken te worden.
 
Volgens mij ging dit macho-verhaal van hem anders...

Maar ongeacht of hij pissig is op die dame, wens ik niet op deze wijze door hem aangesproken te worden.
Snap ik dat had hij ook niet moeten zeggen maar het zou jou ook sieren om zijn verhaal even te lezen en zijn frustratie te begrijpen inplaats van hem te gaan veroordelen want zij was de boosdoener.
 
Laatst bewerkt:
Snap ik dat hij ook niet moeten zeggen maar het zou jou ook sieren om zijn verhaal even te lezen en zijn frustratie te begrijpen inplaats van hem te gaan veroordelen want zij was de boosdoener.
Dat heb ik gedaan, en ook andere bijdragen van hem. Dat, en zijn reactie naar mij, geeft een bepaald beeld van hem.

Laat ik voorzichtig concluderen dat hij en ik een totaal ander beeld, verwachting én gedrag hebben in de omgang met dvps.
 
Terug
Bovenaan Onderaan