geen zin meer bij drukte.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ook hoor, maar dat heeft niks met de frisheid van de dame.
Des te meer in de zin die we beide hebben.
Goede ochtendsex is het beste begin van de dag, met nog een hele dag voor de boeg.
Heb m'n bericht aangepast. Het gaat mij wel degelijk om het idee dat er al iemand anders met haar gespeeld heeft. Dat idee vinden sommige mannen blijkbaar opwindend. Ik juist niet.. dan voel ik me maar een nummertje omdat ik niet de eerste klant ben
 
Heb m'n bericht aangepast. Het gaat mij wel degelijk om het idee dat er al iemand anders met haar gespeeld heeft. Dat idee vinden sommige mannen blijkbaar opwinden. Ik juist niet.. dan voel ik me maar een nummertje omdat ik niet de eerste klant ben

Ik snap je link wel met 's ochtends en de eerste willen zijn.

Maar dat geldt net zo goed voor, de dag ervoor was iemand je voor..

Het is niet zo dat mogelijke geurtjes, ziektes, of wat dan ook zich spontaan in de nacht opgelost hebben.

Dat zit toch echt tussen de oren, dat ze dan frisser zou zijn. Of dat de 1e klant zijn beter is...
 
Ik snap je link wel met sochtends en de eerste willen zijn.

Maar daar geld net zo goed voor, de dag ervoor was iemand je voor..

Het is niet zo dat mogelijke geurtjes, ziektes, of wat dan ook zich spontaan in de nacht opgelost hebben.

Dat zit toch echt tussen de oren, dat ze dan frisser zou zijn. Of dat de 1e klant zijn beter is...

Maar ze heeft zich dan hopelijk wel gewassen en haar tanden gepoetst :p
 
Mijn idee: als je niet tegen de gedachte kunt dat een dame die je bezoekt ook andere klanten ter wille is, gaat dit een moeilijke hobby worden.

Het interesseert mij echt niets. Ik denk niet aan andere klanten van mijn favoriete dames. Ja, ik weet dat ze er zijn, maar ik denk geen seconde aan ze op het moment dat ik met mijn dame samen ben.

Ook geen enkel probleem met direct na de vorige klant binnenlopen overigens. Die bestaat niet meer voor mij zodra hij de deur uit bij een goede dvp ga je nooit merken of zien dat er een voorganger is geweest ! De dame zal (moet)altijd fris voor de dag verschijnen bij mij word zelfs de kliko met gebruikte keukenrol en gebruikte condooms na ieder bezoek verwijderd de klant moet bij mij niet zien dat de afval emmer vol zit met doekjes .... en een tussen pauze van een half uur is bijna altijd standaard voor telkens terug op te frissen en bij iedere nieuwe klant een nieuw matras over trek .zodat de klant altijd netjes word ontvangen zonder iets te merken van een vorige klant dat is service en hiegene geven
 
@Privé veronique schreef dit:

bij een goede dvp ga je nooit merken of zien dat er een voorganger is geweest ! De dame zal (moet)altijd fris voor de dag verschijnen bij mij word zelfs de kliko met gebruikte keukenrol en gebruikte condooms na ieder bezoek verwijderd de klant moet bij mij niet zien dat de afval emmer vol zit met doekjes .... en een tussen pauze van een half uur is bijna altijd standaard voor telkens terug op te frissen en bij iedere nieuwe klant een nieuw matras over trek .zodat de klant altijd netjes word ontvangen zonder iets te merken van een vorige klant dat is service en hiegene geven

In het ideale geval misschien, maar bij de ramen is dat niet realistisch.
 
Ook het niet nakomen van wat er in de advertentie word aangeboden is er soms verwarming en krijg je slechte commentaar ! Ik bied heel veel mogelijkheden aan wat in de prijs inbegrepen is dus een all in !maar het is natuurlijk wel leuk dat je van de klant verneemt wat hij zeker wil ervaren en doen want als je iets niet gedaan hebt wat er in de advertentie staat krijg je een slechte score bv indien je wenst gaan we samen onder de douche ! Leuk maar wel even aangeven dat je met mij onder de douche wilt! Niet iedereen wil dat voor het verplichte verfrissing van de edele delen ..... want zo krijg je misverstanden want niet iedereen gaat graag die moment onder de douche!!! Of ze is niet klaar gekomen in de mond tja het is de moment dan dat het anders loopt. Het word wel aanboden dus vertel het op voor hand niet iedereen wil een dildo in zijn kont he !! Word wel aangeboden. Dus goed afspraken vooraf vermijd je ellende achteraf ..
 
De gemiddelde wandelaar lijkt er weinig om te geven, maar als een dame wat al te druk bezet is, ontneemt het mij soms de lust om haar te bezoeken.

Een tegenstrijdig geval, want in een restaurant waar het druk is betekent dat doorgaans dat het eten lekker is en daar ga je dus liever eten dan op die plek waar nooit iemand zit, maar ook daar kan het soms zo druk zijn dat je liever een ander plekje op zoekt, zeker als er te veel tafels vlak naast elkaar staan.

Zo heb ik het zeker ook bij de dames. Je kunt van een hoer niet verwachten dat ze al te veel rekening houdt met jouw gevoelens, maar de beste dames hebben het wat mij betreft vrijwel nooit over andere klanten.

Zeker niet voor de daad althans. Daarna komt het terloops wel eens ter sprake, maar dan nog.....als een dame me verteld dat ze het zo verschrikkelijk druk heeft is dat doorgaans een potentiele turn-off.
begrijpelijk.
Sowieso vind ik het vreemd om over andere klanten te praten maar nog vreemder is dat veel klanten er zelf naar vragen. "Heb je het druk vandaag?" "Hoe veel klanten heb je gehad dit weekend?"
Of "Wat ben je aan het doen?" Op een zaterdagavond.
Ik vind dat heel ongemakkelijk en geef daar liever ook geen antwoord op.
 
begrijpelijk.
Sowieso vind ik het vreemd om over andere klanten te praten maar nog vreemder is dat veel klanten er zelf naar vragen. "Heb je het druk vandaag?" "Hoe veel klanten heb je gehad dit weekend?"
Of "Wat ben je aan het doen?" Op een zaterdagavond.
Ik vind dat heel ongemakkelijk en geef daar liever ook geen antwoord op.
Ik vraag er zelden naar maar snap het wel. Vind het geil om te weten met hoeveel mannen een dvp het heeft gedaan in een bepaald tijdsbestek (uur/dag/week/leven)
 
ik bezoek toch het liefst een dvp die enkel langere dates doet en zich beperkt tot 1/2 klanten per dag.
Of iemand die dit in bijberoep doet en maar 2/3 klanten per week doet.

dan is het naar mijn gevoel toch meer als een 'date' met die dame waar de volle focus en energie van de dvp op jouw ligt voor die dag.

ook al hele leuke afspraken gehad met dames in een privéhuis waar ik de zoveelste klant was van die dag maar ik voel toch nog een verschil in enthousiasme/energie bij dames die beperkt daten. (of het zit in mijn hoofd dat verschil)

kan natuurlijk ook aan die specifieke dames zelf liggen die ik ken en gewend ben en niet aan de manier waarop ze hun beroep/bijberoep uitoefenen.

het feit dat nonkel Jos en boer Willem iets eerder op de dag seks met de dvp hebben gehad waar ik nu bijlig is iets wat mij persoonlijk niet opwind of interesseert. (maar ik vind het ook geen afknapper ofzo)
 
ik bezoek toch het liefst een dvp die enkel langere dates doet en zich beperkt tot 1/2 klanten per dag.
Of iemand die dit in bijberoep doet en maar 2/3 klanten per week doet.

dan is het naar mijn gevoel toch meer als een 'date' met die dame waar de volle focus en energie van de dvp op jouw ligt voor die dag.
Dat was nu ook net wat er 'fout' liep bij m'n laatste date met de (overigens erg sexy) Braziliaanse Julia Fontes...

Die krijgt wellicht -en dat 7 dagen per week- zoveel mannen over zich heen... dat ze het gewoon fysiek niet echt leuk meer vindt... Jammer voor de klanten, maar in werkelijkheid nog veel ergen voor haar!
 
Dat was nu ook net wat er 'fout' liep bij m'n laatste date met de (overigens erg sexy) Braziliaanse Julia Fontes...

Die krijgt wellicht -en dat 7 dagen per week- zoveel mannen over zich heen... dat ze het gewoon fysiek niet echt leuk meer vindt... Jammer voor de klanten, maar in werkelijkheid nog veel ergen voor haar!
lijkt me idd niet lang houdbaar als dvp zijnde. zowel mentaal als fysiek moet dat enorm zwaar zijn.

Dat is wel een beetje het werkmodel van buitenlandse dvps die hier komen werken voor een x-aantal maanden/weken lijkt me.
Ik veronderstel dat ze een bepaald bedrag willen verdienen in een zo kort mogelijke tijd om daarna terug te kunnen keren naar hun thuisland/familie met hun spaarpotje.

Is natuurlijk met een gans ander doel dan bvb een dvp die hier woont en hier een langdurige carrière wil uitbouwen met een betrouwbare vaste klantenpoel dat die hun werkwijze uitstippelen.
 
lijkt me idd niet lang houdbaar als dvp zijnde. zowel mentaal als fysiek moet dat enorm zwaar zijn.

Dat is wel een beetje het werkmodel van buitenlandse dvps die hier komen werken voor een x-aantal maanden/weken lijkt me.
Ik veronderstel dat ze een bepaald bedrag willen verdienen in een zo kort mogelijke tijd om daarna terug te kunnen keren naar hun thuisland/familie met hun spaarpotje.

Is natuurlijk met een gans ander doel dan bvb een dvp die hier woont en hier een langdurige carrière wil uitbouwen met een betrouwbare vaste klantenpoel dat die hun werkwijze uitstippelen.
Precies!
 
Als liefhebber van gangbangs zit ik anders in de wedstrijd dan @knightrider . Zodra mijn voorganger uit het kutje of mondje gaat, ga ik er in. Ik vind het juist geil dat ik niet de enige ben met wie ze het doet. Dat heb ik ook bij de meiden die ik 1-op-1 bezoek. Ik ga nooit vroeg op de dag, liever later als ze al lekker bezig is geweest. Bij sommige meiden extra als laatste op de dag. Ze mogen me alles vertellen wat ze met andere klanten doen. Brengt me op ideeën, vind ik geil, kan ik dat bij haar ook ervaren.

Nee, geen moeite mee dat meiden het druk hebben en het met andere mannen doen. Dat weet je bij een DVP, je bent niet de enige.

Helemaal mee eens. Het is juist dat beetje ranzige waarom ik raamdames bezoek. Terwijl je rond loopt en je favoriet te bezoeken dame bepaalt zie je her en der de bezoekers in en uit glippen. De wetenschap dat er achter tenminste de helft van de gesloten gordijnen op dat moment geile sex plaatsvindt vind ik een geil idee.
 
Die luxe is er wel, maar reserveer eerder. Als je op dezelfde dag als 1e wilt.. kans erg klein..gisteren reserveren geeft meer kansen!
Maar lang niet elke dame houd van een dag eerder reserveren bij sommige dames moet je na het bellen een halfuur later bij haar voor de deur staan. Deze dames willen zekerheid dat je komt en houden niet van wachten zeker bij rondreizende dames is een dag van tevoren reserveren vaak geen optie.
 
Laatst bewerkt:
Maar lang niet elke dame houd van een dag eerder reserveren bij sommige dames moet je na het bellen een halfuur later bij haar voor de deur staan. Deze dames willen zekerheid dat je komt en houden niet van wachten zeker bij rondreizende dames is een dag van tevoren reserveren vaak geen optie.
Maar ook een half uur van te voren geeft geen zekerheid. Er kan altijd wat gebeuren toch? zowel bij de klant als de dame
 
Maar lang niet elke dame houd van een dag eerder reserveren bij sommige dames moet je na het bellen een halfuur later bij haar voor de deur staan. Deze dames willen zekerheid dat je komt en houden niet van wachten zeker bij rondreizende dames is een dag van tevoren reserveren vaak geen optie.
Je leert hier toch nog alle dagen bij!
je hebt dus niet alleen 'kortneukers'... maar blijkbaar dus ook 'snelboekers'!
 
Zekerheid heb je nooit maar de dames willen snel geld vandaar dat sommige niet aan reserveren doen.
Ja klopt, maar in hun ogen is dit toch zekerheid al kan je altijd pech krijgen 😅 Ook bij vaste klanten doen ze moeilijk met dag van te voren reserveren.

Je leert hier toch nog alle dagen bij!
je hebt dus niet alleen 'kortneukers'... maar blijkbaar dus ook 'snelboekers'!
Staat ook in sommige advertenties alleen kort van te voren appen/bellen.
 
Ja klopt, maar in hun ogen is dit toch zekerheid al kan je altijd pech krijgen 😅 Ook bij vaste klanten doen ze moeilijk met dag van te voren reserveren.


Staat ook in sommige advertenties alleen kort van te voren appen/bellen.
Van tevoren reserveren kun je beter aan de Nederlandse dvp's overlaten die houden daar meestal wel van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan