geen zin meer bij drukte.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu, ja, Ik doe meestal langere dates... en vaak gaat her er behoorlijk 'onstuimig' aan toe! Dus helemaal bezweet... Dan toch meer eerste douchen.
En... met m'n favorietjes... douchen we dan lekker samen!
Ah ja, dat punt bereik ik nooit met mijn steriele voorkeuren. 😉

Van de locale situatie in hun land van herkomst bespreken na 10 minuten sex ga je niet extra zweten.

En ik douche solo met de deur op slot, daar mogen ze niet bij.

Waarom zou ik me na afloop meteen douchen? Veel te prettig om het parfum van de dame de rest van de dag bij me te hebben 😁
Ik heb ook nog eens een teringhekel aan parfum, dus dat is voor mij juist een extra reden om snel te willen douchen, maar wel thuis op mijn gemak.

En @H._ van je laten pijpen ga je alleen zweten als het hoogzomer is. 😉
 
En ik douche solo met de deur op slot, daar mogen ze niet bij

Jij maakt het jezelf wel heel erg moeilijk he?

Niet zoenen, niet beffen, altijd pmc, extreme vrouwelijke voorkeuren en nou mag er ook niemand je onder de douche zien staan.

Wanneer ga je rubberen handschoenen aan doen? 😄
 
ik snap daar ook geen bal van....maar het schijnt echt te gebeuren. Of misschien geen rij, maar in de buurt van het raam rondhangen, en dan met zijn tweeën heel snel er heen lopen zodra de vorige naar buiten is gelopen en het gordijntje open gaat, heel gênant eigenlijk.

Hangt ervan hoe je het bekijkt. Tel de tijd niet mee en dan is iedere wandelaar die een raamdvp bezoekt zo. Je ziet een leuk dvp, je loopt nog een rondje om alle dvp te hebben gezien en daarna ga je bij haar binnen. Of er nu net iemand anders binnen was of niet, wat maakt het uit. Die dvp heeft in die dag al gewerkt en na jou bezoek ook. Het enige wat je kan zeggen is als een wandelaar het er voorover heeft om pakweg 45 minuten te wachten in de buurt van haar raam, deze wandelaar veel tijd heeft. Verder is er niets mis mee. Als je een dvp kent die jou naast sex ook wat vlinders in de buik geeft en die jou kent en jou goed weet aan te pakken, waarom dan een andere nemen als je echt voor haar bent gekomen. Nee, dan naar huis gaan en een week later terugkomen? Nee, respect voor wandelaars die wachten en hopelijk niet voor niets is mijn gedacht!
 
Als je bij iemand terecht wilt, zorg dan dat je op tijd een reservering maakt ipv last minute. How hard can it be
Precies dit. Ik geef ook altijd aan dat het maken van een afspraak veel beter werkt bij mij ipv last minute bellen of appen.

Snap zelf het issue niet zo? Je weet toch dat je we met tientallen mannen per week seks hebben? Daar komen jullie immers voor 😂
 
Jij maakt het jezelf wel heel erg moeilijk he?

Niet zoenen, niet beffen, altijd pmc, extreme vrouwelijke voorkeuren en nou mag er ook niemand je onder de douche zien staan.

Wanneer ga je rubberen handschoenen aan doen? 😄
Het is vooral dat ik het hier uitspreek he, daardoor lijkt het vrij heftig.

Als ik gewoon een client was zou het amper opvallen. Ik wil gewoon babbeltje maken, gepijpt worden, beetje neuken en weer wegwezen. Voor de gemiddelde dame een makkie.

Heb normaal gesproken niet echt smet-vrees trouwens.

Maar bij dames die meer dan 1 bed-partner per dag hebben hou ik de boel wel extra in de gaten.

Douchen associeer ik met schoonmaken en even ontspannen voordat ik met de actie begin.

Stel dat ik wat huid-rolletjes (of hoe noem je die dingen?) van mijn pik af was onder de douche (klinkt heftiger dan het is), dan wil ik dat doen alvorens ik bij de dame aan kom, zodat zij me schoon ziet.

Het is eerder beleefd bedoeld: Als zij me allerlei 'rulletjes' van mijn pik ziet schrobben en daarna moet zij 'm weer in haar mond nemen, dan lijkt me dat geen fijne gedachte voor haar.

En ik ga gewoon niet mijn tong steken in holtes waar andere mannen geweest zijn (mond, kut, kont), maar dat spreekt voor zich.
 
Halverwege alweer afgehaakt bij weer een never-ending story. Of moet ik zeggen, klaagzang.

Man, houd toch gewoon op met betaalde seks. Je vindt het duidelijk niet leuk, het is nooit goed, het is altijd te duur, je smaak zit er nooit tussen, het is altijd te veel gedoe, je krijgt nooit wat je wilt en uiteindelijk heb je altijd wat te kniezen.

Geef je geld ergens anders aan uit. Maak een mooie reis, koop een nieuwe auto, ga lekker luxe uit eten, of doneer het anders aan een goed doel. Ben je van het hele gezeik af.
 
Dat is ook het nadeel van goede recensies schrijven. Je zorgt er onbedoeld voor dat de desbetreffende dame heel populair kan worden en daardoor de dame veel klanten op een dag moet afwerken. En hoe aardig de dvp's ook mogen zijn als ze weinig energie hebben voor de seks beïnvloedt dat hun prestaties en daardoor ook hun geilheid en zin in seks.
 
Precies dit. Ik geef ook altijd aan dat het maken van een afspraak veel beter werkt bij mij ipv last minute bellen of appen.

Snap zelf het issue niet zo? Je weet toch dat je we met tientallen mannen per week seks hebben? Daar komen jullie immers voor 😂
Is helemaal waar, maar ik wil het gewoon niet specifiek weten.

Het is voor mij een grote onbekende massa en wil er verder niet over geïnformeerd worden.

Zodra iemand zegt: Dan niet, maar dan wel (kort daarna), wéét je echt hoe of wat en dat probeer ik te omzeilen.

Daarnaast heb ik het vaak druk op ongeregelde tijden (kan daarom wel veel hier posten, ook als ik tussendoor even kort vrij heb) en heb ik een nogal gecompliceerd privé-leven (hou het bewust vaag) waardoor ik niet ver vooruit kan plannen.

En dan geldt ook nog eens dat ik een dag of langer vooruit echt niet weet of ik dan zin heb of niet en sowieso nooit zin heb voor 18 uur 's avonds.

Ja, het is een moeilijke optelsom.

Maar als ik toevallig eens in A'dam, Den Haag of het SKW langs de ramen loop merkt niemand daar wat van.

Zelfde als ik bij een dame langs ga en gewoon bewust de douche-deur op slot doe.
En ik doe nooit moeilijk tegen een dame, jullie zien alleen de achterkant van dit alles.

Als een opdracht wegvalt en ik weet daardoor om 22 uur op dezelfde dag pas dat ik vrij ben dan is dat dus het moment waarop ik kan en wil.

Logisch dat die superknappe, slanke jonge dames met grote naturelle boezem dan niet altijd per direct kunnen.
En als ze al kunnen dat ze redelijk volgeboekt zitten (wat ik dus jammer vind) of dat ze te veel geld vragen, maar niet erbij kunnen komen in de douche, niet tongzoenen, niet gebeft worden en moeten pijpen met condoom vinden de meeste geen enkel probleem, eerder makkelijk voor ze.

Ik ben een simpel klusje. Vriendelijke man, niet opvallend knap of lelijk, niet opvallend groot of klein geschapen, ik wil alleen wat babbelen, beetje knuffelen, gepijpt worden en in 2 of 3 standjes kort neuken.

Dus als ze precies op het juiste moment wel plek hebben ben ik altijd meer dan welkom.

En als ze aangeven dan niet te kunnen en vragen of ik later wil zeg ik beleefd: 'nee, dank je, binnenkort wel weer' en zoek ik even verder.

Dus het lijkt heftig omdat ik jullie mijn wensen pakket toon, maar in de praktijk ben ik voor mijn gevoel (ook omdat ik nooit ergens geweigerd wordt bij een vervolgbezoekje) een vrij makkelijke klant voor de dames.

Halverwege alweer afgehaakt bij weer een never-ending story. Of moet ik zeggen, klaagzang.

Man, houd toch gewoon op met betaalde seks. Je vindt het duidelijk niet leuk, het is nooit goed, het is altijd te duur, je smaak zit er nooit tussen, het is altijd te veel gedoe, je krijgt nooit wat je wilt en uiteindelijk heb je altijd wat te kniezen.

Geef je geld ergens anders aan uit. Maak een mooie reis, koop een nieuwe auto, ga lekker luxe uit eten, of doneer het anders aan een goed doel. Ben je van het hele gezeik af.
Je hoeft het niet te lezen @Rondwandelaar

En ik vermaak me opperbest met betaalde sex, ik geef alleen aan waar mijn voor- of afkeuren liggen.
Wandelen is voor mij zoeken naar de heilige graal, het ultieme type, denk dat dat voor jou niet anders is hoewel onze smaken wat verschillen.

Mbt de andere voorkeuren: No worries, ik eet en reis genoeg naar volle tevredenheid.

En ook daar bezoek ik wel eens een dame die precies aan mijn wensen voldoet.

Slank, razendknap, naturelle DD-cup, kloppend qua houding.

Maar die zijn schaars en de zoektocht is soms lastig, maar als je mijn 37 recensies er op na kijkt zie je dat ik meestal tevreden ben door goed voor-onderzoek.
 
Is helemaal waar, maar ik wil het gewoon niet specifiek weten.

Het is voor mij een grote onbekende massa en wil er verder niet over geïnformeerd worden.

Zodra iemand zegt: Dan niet, maar dan wel (kort daarna), wéét je echt hoe of wat en dat probeer ik te omzeilen.
Ik kan niet voor andere dames spreken maar ik probeer altijd 15 minuten tussen afspraken te plannen tenzij iemand aangeeft dat dit niet hoeft.

In de tijd kan ik alles rechttrekken, ff op adem komen en me weer volledig focussen op de volgende. Hoef ik ook niet gehaastvte werken op de kamer en heeft de klant nergens enig benul van.

Edit: ikzelf zoen nooit en houd ook niet van beffen. Op de kamer begin ik nooit zelf over pijpen zonder want dan weet je gelijk dat ik dit bij iedereen probeer te ontfutselen.
 
Dat is ook het nadeel van goede recensies schrijven. Je zorgt er onbedoeld voor dat de desbetreffende dame heel populair kan worden en daardoor de dame veel klanten op een dag moet afwerken. En hoe aardig de dvp's ook mogen zijn als ze weinig energie hebben voor de seks beïnvloedt dat hun prestaties en daardoor ook hun geilheid en zin in seks.
Absoluut.

Daarom zijn mijn bijdragen aan het forum veranderd en schrijf ik recensies nu bij voorkeur als de dame net vertrokken is.

Tegen de tijd dat ze terug is, duiken de mannen er minder snel allemaal tegelijk op.

Ik kan niet voor andere dames spreken maar ik probeer altijd 15 minuten tussen afspraken te plannen tenzij iemand aangeeft dat dit niet hoeft.

In de tijd kan ik alles rechttrekken, ff op adem komen en me weer volledig focussen op de volgende. Hoef ik ook niet gehaastvte werken op de kamer en heeft de klant nergens enig benul van.

Edit: ikzelf zoen nooit en houd ook niet van beffen. Op de kamer begin ik nooit zelf over pijpen zonder want dan weet je gelijk dat ik dit bij iedereen probeer te ontfutselen.
Dat is de beste aanpak.

Een half uur zou nog beter zijn gevoelsmatig, even een drankje nemen, weer neutraal worden. Maar ik snap dat dat soms wellicht niet kan als je het druk hebt en geen afspraken wilt mislopen (hoewel ik dat dus eigenlijk niet wil weten).....
 
Buiten dat: ik snap de ophef niet zo van heren die vinden dat je je niet moet aanstellen en dit geen leuke hobby vind.

Iedereen heeft toch zo zn voorkeuren? Laat elkaar lekker doen en als er niemand word geschaad, wat maakt het dan uit.

Dat is de beste aanpak.

Een half uur zou nog beter zijn gevoelsmatig, even een drankje nemen, weer neutraal worden. Maar ik snap dat dat soms wellicht niet kan als je het druk hebt en geen afspraken wilt mislopen (hoewel ik dat dus eigenlijk niet wil weten).....
Half uur is vaak te lang maar als ik bijv een uurtje heb gehad of een intensievere date dan doe ik dit wel. Soms ook wanneer ik anaal heb gedaan bij een man om de kamer weer lekker te laten luchten. Dan het is alsof er helemaal niks is gebeurd die dag 😂
 
Onzin topic 1001. Eigenlijk zeg je dat een dvp maar hele week op jou moet zitten wachten tot jij belt/app. Tja succes daarmee.
Nee, dat zeg ik niet.

Ik zeg wel dat het mijn voorkeur heeft als ze niet te druk bezet is ( 3 klanten per dag is prima) en dat ik sowieso het liefst niet weet of ze het druk heeft.

En ik plaats het topic bewust in de algemene sectie, dus wie wil kan aanhaken en wie dat niet wil kan elders gaan lezen/posten.

Half uur is vaak te lang maar als ik bijv een uurtje heb gehad of een intensievere date dan doe ik dit wel. Soms ook wanneer ik anaal heb gedaan bij een man om de kamer weer lekker te laten luchten. Dan het is alsof er helemaal niks is gebeurd die dag 😂
Kijk dit is zo'n voorbeeld van wat ik niet wil weten. :)

Hier op het forum prima, maar ik zou het liever niet horen als je de dame was bij wie ik zou binnen stappen.

En ik denk dat veel dames dat prima aanvoelen.
 
In het echt zou ik dat niet zeggen. Ik voel vaak wel aan bij wie dat wel en niet kan haha
Precies dit dus.

Ik zoek daarom de dames die dat goed aanvoelen en dan verloopt het soepeltjes en is het goed geregelde pay-sex.

Ik denk zelfs dat ik veel makkelijker ben voor de gemiddelde dame dan een klant die eindeloos lang wil neuken of die haar wil beffen en pas wil stoppen daarmee als zij doet alsof ze is klaar gekomen. Dat lijken me inspannendere sessies.

De helft van mijn bezoekje is niet veel heftiger voor haar dan een gesprekje met de bakker en als ik sta te douchen en tien minuten in een afgesloten badkamer ben is het helemaal easy money.

En als ze qua looks precies aan mijn wensen voldoet is dat ook niet iets waar ze extra haar best voor hoeft te doen (behalve misschien af en toe sportschool ofzo) want ze ziet er gewoon zo uit.

Maar zo'n Angela (latina uit Amsterdam) waar veel mannen hier lovend over zijn, die mannen naar haar locatie laat komen en dan vaak gewoon niet meer reageert omdat ze het zo druk heeft dat ze pas ter plekke bepaalt wie wel en wie niet mag langs komen....dat zou voor mij een enorme afknapper zijn.

Maar sowieso: Die wil meedouchen, heeft siliconen borsten, wil tongzoenen etc, dus, hoewel ze op zich wel knap is, valt die toch bij voorbaat al af.
 
Ik denk dat ze het wel kan hoor, gewoon goed afspreken. Ze zal met haar vriendjes thuis waarschijnlijk toch ook niet altijd te keer gaan zoals hier met haar klanten.
Scheelt haar natuurlijk ook nog een afzegging later op de dag wanneer ze bij jou even met wat lagere energie kan werken.
 
Kan me daarom ook niets voorstellen bij bezoekers van raam-dames die in een rijtje voor iemands raam staan wachten of nonchalant voor de deur rond hangen, want er zou altijd een pauze van 5 minuten tussen klanten moeten zitten vind ik....
Die zijn er echt, ik heb het ook gezien. Ik begrijp dat ook niet zo goed, het idee al, dat de dame nog warm is van je voorganger.
Wij zijn een ander slag, zonder gene doen we verslag en overleggen we met onze 'wandelbroeders' die ik deels mag, maar van wiens doen en laten ik toch niet al te direct op de hoogte wil zijn.
dat heeft toch voornamelijk te maken omdat je hier anoniem bent.
 
Jij maakt het jezelf wel heel erg moeilijk he?

Niet zoenen, niet beffen, altijd pmc, extreme vrouwelijke voorkeuren en nou mag er ook niemand je onder de douche zien staan.

Wanneer ga je rubberen handschoenen aan doen? 😄
over handschoenen gesproken, deze dame gebruikt blauwe handschoenen.


Ik ben een simpel klusje. Vriendelijke man, niet opvallend knap of lelijk, niet opvallend groot of klein geschapen, ik wil alleen wat babbelen, beetje knuffelen, gepijpt worden en in 2 of 3 standjes kort neuken.
de meeste dames zullen wel denken, zo zouden ze allemaal moeten zijn, ;)
 
Bij vaste dames achter de ramen, daarvan weet ik hoelaat ze ongeveer beginnen. Dus dan wil ik ze vers de straat in zien lopen zodat ze nog likwaardig kunnen zijn. Ga ik in de avond denk ik er liever niet bij na en ga ik er gewoon over heen. Bij thuiskomst douche ik gelijk.
 
Dat is ook het nadeel van goede recensies schrijven. Je zorgt er onbedoeld voor dat de desbetreffende dame heel populair kan worden en daardoor de dame veel klanten op een dag moet afwerken. En hoe aardig de dvp's ook mogen zijn als ze weinig energie hebben voor de seks beïnvloedt dat hun prestaties en daardoor ook hun geilheid en zin in seks.
Dat is ook zo. Was recent bij Thali , echt een topmeid van 21 jaar,uit Villa Tinto , en heeft ook puike recensies. Laatste keer dat ik er was heeft ze wel 25 x gegaapt, zo moe was ze. Wat ze ook toegaf, steeds weekenddiensten tot 7 uur s ochtends. En continu bezig.
Die date was ook minder want had met haar te doen.
Heel opmerkelijk al die dames met goede recensie zijn continu bezig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan