geen zin meer bij drukte.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dames willen zekerheid dat je komt en houden niet van wachten zeker bij rondreizende dames is een dag van tevoren reserveren vaak geen optie.

Ehmm.. die zekerheid heb je eigenlijk nooit bij eerste en soms meteen de laatste bezoekers. Die zekerheid heb je wel van vaste bezoekers.
Daar loop ik ook tegenaan, al jaren, maar toch werk ik graag met afspraken v te voren.
 
Klopt.. maar je hebt wel meer kans dat degene die je al veel vaker hebt gezien op komt dagen, dan iemand die voor 't eerst afspreekt. Die ervaring heb ik inmiddels wel.

Heb genoeg no shows gehad v onbekenden en 0 van vaste.

Kan het helaas niet leuker maken, maar qua betrouwbaarheid hebben de vaste gezichten toch een streepje voor bij mij. Als ik moet kiezen om af te spreken met een onbekende of een vaste die op dezelfde tijd willen, ga ik toch voor die vaste. Maar probeer vaak wel zo te regelen dat 1 vd 2 toch iets later of eerder kunnen komen... dan hebben ze beide mazzel ( mits de onbekende op komt dagen dan ).
 
Ik weet niet of ik over een paar dagen geil ben of niet.

Bij een goede sekswerker wordt je dat vanzelf. En van te voren afspreken is een heel lang voorspel. Als je nu weet dat je woensdag om 13u een seksdate heb en je denkt daar aan... dan geeft die knul in je slip de hele tijd kopjes hoor.
 
Bij een goede sekswerker wordt je dat vanzelf. En van te voren afspreken is een heel lang voorspel. Als je nu weet dat je woensdag om 13u een seksdate heb en je denkt daar aan... dan geeft die knul in je slip de hele tijd kopjes hoor.
Loop toch niet dagen met een stijve lul omdat ik weet dat ik volgende week naar de hoeren toe ga.
 
Bij een goede sekswerker wordt je dat vanzelf. En van te voren afspreken is een heel lang voorspel. Als je nu weet dat je woensdag om 13u een seksdate heb en je denkt daar aan... dan geeft die knul in je slip de hele tijd kopjes hoor.
Je vergist je wel dat wij wandelaars ook een mindere dag kunnen hebben slecht slapen bijv waardoor je de volgende dag geen energie hebt om seks te hebben. Ik vind het toch fijner om op dezelfde dag af te spreken wanneer ik mij goed voel en geil ben. De dame mag dan zo goed zijn in bed als je zelf geen energie hebt als man zijnde dan wordt het niks in bed.
 
Snap ik hoor! Maar dan gewoon verder zoeken naar iemand die dan wel tijd heeft 😉

Ik vind het ook fijner dezelfde dag, maar mijn agenda werkt niet altijd mee. En als er iemand belt en je bent bezig, dan is die persoon ook alweer ergens anders wanneer je een berichtje stuurt. Dus dezelfde dag afspreken is vaker niet handig, dan wel 🙂 Zo ben ik al tig afspraken misgelopen 🤷‍♀️
 
Ieder mens is anders wat dat betreft, maar ik moet er echt niet aan denken om 3 dagen vooruit een afspraak met een dvp te moeten maken.

Het zou voor mij eerder voor stress dan voor genieten vooraf zorgen.

Mijn agenda is al behoorlijk vol en een dvp bezoekje moet daarom juist spontaan kunnen plaatsvinden.
Eerder klaar met werk dan verwacht, goed geslapen, fit, goede mood, geil >> dan bellen en liefst een uur later langs gaan.

Snap dat dat soms niet uitkomt voor de dames, dus als iemand terugapped dat het haar niet uitkomt die avond baal ik wel even maar heb daar alle begrip voor en app een ander uit mijn favorieten-lijstje van dat moment.

Als ik rond 20 uur app heb ik nog nooit gehad dat niemand kon/wilde afspreken, alleen als ik rond 23 uur appte voor een afspraak rond middernacht wel eens gehad dat dames zeiden: Ik slaap al bijna, ik kan niet vandaag, kan het morgen!

Mijn antwoord is dan steevast: Misschien, maar ik weet vandaag niet of ik morgen zin heb. Als ik morgen zin heb, app ik je dan weer.

En dat is ook echt zo.

Elke dag begint opnieuw en de eerste 6 uur van de dag heb ik sowieso totaal geen zin, maar als het donker wordt, de avond begonnen is, dan begin ik soms veel zin te krijgen.

Maar niet altijd. Dan kun je wel gaan omdat je eerder een afspraak gemaakt hebt en dus soort van verplicht bent, maar dat vind ik een soort verplichte geiligheid die voor mij eerder druk geeft dan dat ik het een fijn gevoel vind.

Dit zelfde geldt trouwens voor sex met partners. Als ze nu niet wil, maar morgen wel, kan ik absoluut nog niet garanderen dat ik dan zin of tijd heb en kan er zo een week overheen gaan voordat ik weer initiatief neem.

Maar als zij te moe is of geen zin heeft als ik wil, mag ze dat gerust zeggen, het moet immers van beide kanten komen....gewoon in het moment bepalen, ook hier geldt: liever niks vooruit plannen.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan je ook wel een verhaal vertellen,

Ik had een paar keer afgesproken met een dame in een lovehotel en dat was allemaal prima bevallen, 1 keer in een hotel nog maar daarna weer in dat lovehotel. De 7e afspraak ofzo, (het beviel goed dus ik ben vaker gegaan) was het een keer erg druk. Ik moest ook wachten van tevoren in de algemene ruimte daaro. Ondertussen kwam dus heel de omgeving daar binnenwandelen. Toen zat ik dus niet meer op mijn gemak. Tijdens het afspraakje ook nog een herrie buiten de kamer, een metaalfabriek is er niks bij. Ik kon me toen ook totaal niet ontspannen. Ik wil die van die andere mannen zo weinig mogelijk of niks merken. Ik vind dat niet meer als discreet.

De dame (of dames in dit geval) in kwestie konden hier natuurlijk ook niet veel aan doen behalve de locatie veranderen. Misschien had ik ook niet de meest handige tijd afgesproken. Ik denk dat het allemaal ook wat situatiegebonden is.
Maar dat doet niks af en het feit dat ik me die dag erg ongemakkelijk heb gevoeld en dat was niet het gevoel waar ik voor ging.
 
Ik krijg juist stress bij last minute boekingen bv als een afspraak bij aankomst plots niet doorgaat, ik op scherp sta en snel een andere moet vinden die dan net tijd voor me vrij heeft; meestal eindigt dat met een kutdate met een dvp die ik anders nooit zou kiezen.

Als ik een paar dagen vantevoren met een vaste dame heb afgesproken zorg ik ervoor dat ik geil sta en bij binnenkomst kan knallen. Moe of niet moe, stress of geen stress, dood of levend; er wordt dan gewoon geneukt zoals afgesproken! 😛😝😜🤪
 
Ik boek liever ruim op voorhand.
Aangezien ik voor minstens 2 uur ga en de dames die ik bezoek beperkt daten en daardoor weinig plaats hebben is dat wel nodig.

En dan heb je iets om naar uit te kijken. Ik kan daar echt wel naar toeleven en heb nog nooit meegemaakt dat ik geen zin zou hebben of niet geil zou staan.

Is ook een goede manier om je strikt aan je budget te houden.
ik plan nooit een afspraak in een geile bui en hou me strikt aan de vooraf geplande afspraakjes.
 
Ik plan bezoekjes paar dagen vooraf in. Leef er dan rustig naartoe, dat je weet dat je dame x gaat zien geeft al wat voorpret. De avond voorafgaand aan dag van bezoek ook op tijd naar bed, zodat je dag erop goed uitgerust bent.
 
Ik plan bezoekjes paar dagen vooraf in. Leef er dan rustig naartoe, dat je weet dat je dame x gaat zien geeft al wat voorpret. De avond voorafgaand aan dag van bezoek ook op tijd naar bed, zodat je dag erop goed uitgerust bent.
Dus jij maakt er een hele onderneming van om de betaalde liefde te bedrijven , slik je ook vitamines en eet je veel fruit en vis voordat je gaat leggen?
 
Ik heb er ook niet altijd zin in als ik weet dat ze het erg druk heeft.

Sowieso als het later op de dag is, ik heb wel eens gehad heb dat een dvp eigenlijk helemaal geen zin meer had.. ook vind ik het wel fijn als ze er zelf ook een beetje van kunnen genieten (zover als dat kan met mij in de buurt 🤭) en ik heb het idee dat dat niet altijd makkelijk is als je er al een uur of 6 hebt opzitten.

Ook is het voor mijzelf beter om vroeg te gaan, als ik redelijk laat ga en ik heb een hele goede ervaring gehad dan zit ik vol met adrenaline en kom ik moeilijk in slaap.

Dagen van te voren plannen voor sex werkt bij mij ook niet altijd goed.
Hooguit 1 dag van te voren.
 
Ik heb er ook niet altijd zin in als ik weet dat ze het erg druk heeft.

Sowieso als het later op de dag is, ik heb wel eens gehad heb dat een dvp eigenlijk helemaal geen zin meer had.. ook vind ik het wel fijn als ze er zelf ook een beetje van kunnen genieten (zover als dat kan met mij in de buurt 🤭) en ik heb het idee dat dat niet altijd makkelijk is als je er al een uur of 6 hebt opzitten.

Ook is het voor mijzelf beter om vroeg te gaan, als ik redelijk laat ga en ik heb een hele goede ervaring gehad dan zit ik vol met adrenaline en kom ik moeilijk in slaap.

Dagen van te voren plannen voor sex werkt bij mij ook niet altijd goed.
Hooguit 1 dag van te voren.
Kan mezelf wel ervaringsdeskundige noemen na 43 jaar hoerenlopen maar ik heb de lekkerste sex als het gewoon komt op het moment dat ik geil ben en zitten er natuurlijk ook vaak fiascos tussen maar dat is het risico van het vak.
 
Ieder mens is anders en doe wat jullie willen, maar als ik 3 dagen vooraf zou boeken ben ik me ook veel te bewust ervan dat er nog 5-20 man tussen moment van boeking en daadwerkelijke bezoekje zitten.

Superhandig voor sommige dames, zeker degene die 120 mannen hebben die bereid zijn om het zo te doen, want ze kunnen hun dagen bijna wiskundig vullen of zelfs alsnog dubbel boekingen maken (zoals die latina Angela) en mannen die 3 dagen voorbereid hebben afketsen met een kul argument.

Dat doen niet alle dames, maar….

Het is sex voor geld waar zij niet van gaat genieten.

Ze gaat je een fijn uur geven in ruil voor geld.

Misschien vindt ze je iets leuker dan de zwengel die ze een uur eerder in haar mond had, maar dat is het hoogst haalbare.
 
want ze kunnen hun dagen bijna wiskundig vullen of zelfs alsnog dubbel boekingen maken (zoals die latina Angela) en mannen die 3 dagen voorbereid hebben afketsen met een kul argument.
Ik moet Angela hier toch een beetje verdedigen: hoewel zij regelmatig haar afspraken last minute cancelt heeft dit niets te maken met dubbele boekingen. Jammer dat iemand die haar nooit bezocht heeft dit soort opmerkingen maakt. Wil je je argumenten kracht bijzetten, doe dit dan tenminste met dames waar je zelf ervaring mee hebt.
 
Superhandig voor sommige dames, zeker degene die 120 mannen hebben die bereid zijn om het zo te doen, want ze kunnen hun dagen bijna wiskundig vullen of zelfs alsnog dubbel boekingen maken (zoals die latina Angela) en mannen die 3 dagen voorbereid hebben afketsen met een kul argument.
Ik spreek alleen ruim van tevoren af met dames die ik al meerdere keren heb bezocht en waar een wederzijds vertrouwen is opgebouwd. Dus nog nooit daarin teleurgesteld. Tegelijkertijd kan er altijd iets tussenkomen (van beide kanten), ziekte, agendawijziging werk etc.
 
Ik spreek alleen ruim van tevoren af met dames die ik al meerdere keren heb bezocht en waar een wederzijds vertrouwen is opgebouwd. Dus nog nooit daarin teleurgesteld. Tegelijkertijd kan er altijd iets tussenkomen (van beide kanten), ziekte, agendawijziging werk etc.
Precies! En dat werkt prima hoor!
 
Ik moet Angela hier toch een beetje verdedigen: hoewel zij regelmatig haar afspraken last minute cancelt heeft dit niets te maken met dubbele boekingen. Jammer dat iemand die haar nooit bezocht heeft dit soort opmerkingen maakt. Wil je je argumenten kracht bijzetten, doe dit dan tenminste met dames waar je zelf ervaring mee hebt.
Zou evt kunnen, maar ik kreeg wel de indruk dat ze daar een handje van had als ik de vele recensies lees.

Waar ligt het dan aan volgens jou?
hahaha, kom op zeg, je maakt mijn inziens maar met een ding indruk, en dat is een goed gevulde portemonnee,
Ik douche meestal vaak genoeg, maar de keren dat ik ongewassen, zonder tanden poetsen etc bij een dame binnen stapte inderdaad nog nooit kritiek gehad, dat ik bijna dacht: Is alles ze volstrekt om het even of zeggen ze er lig niets over omdat ik wel gewoon betaal?

Zelfde met dat al dan niet schaamhaar hebben bij mannen. Ik wax/scheer etc dus nooit en mannen die dat wel doen hebben het er altijd over, maar ik heb er nog nooit een dame over gehoord op welke manier dan ook.

Jezelf een beetje opfrissen en uitgeslapen zijn doe je vooral voor jezelf en het is netjes naar haar toe, maar iemand die net de kont van een gast die het niet zo nauw neemt heeft gerimd, zal volgens mij niet denken: Hij heeft een blauwe blouse aan en rood is mijn favoriete kleur, dus ik weiger die 250€.

Enige kans is dat ze, als ze 100 boekingen krijgen en er maar 40 kunnen aannemen, de leukste mannen toelaten en anderen niet.

Maar ook die anderen worden afgewimpeld met een smoesje als ze ze in tijden van schaarste nog wel eens willen toelaten.

Maak het niet mooier dan het is guys!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan