zelfde dame, andere prijs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.509
02/07/21
4.161
47
Er zijn een paar dames die ik wel eens in verschillende steden bezoek.

Beste voorbeeld: In Den Haag betaal ik 50€ voor het bezoekje, in Amsterdam 100€.

Qua tijdsduur is het exact even lang, zo'n 30-40 minuten.

Wat langer dan de basis 20 minuten, omdat ik haar vrij goed ken en ze het babbeltje ook wel gezellig vindt.

Het zijn nou eenmaal de basis-tarieven in de avond per stad, maar toch is het best raar dat ik in Den Haag 50 neerleg en in Amsterdam 100 voor exact hetzelfde.

Ik denk wel eens 'toch jammer' als ik twee vijftigjes uit mijn zak tover, zij kijkt wel eens een tikje sip als het er in Den Haag maar een is, maar beiden hebben we ons er bij neergelegd.

In Den Haag heeft ze wel eens gezegd: you want to stay longer for 100? en ik heb daar vriendelijk voor bedankt.....en ben toen uiteindelijk toch langer gebleven zonder morren van haar kant, in Amsterdam heb ik het wijselijk achterwege gelaten om te opperen dat ik daar ook het vriendenprijsje van Den Haag wel zou willen.

Ergens is het ook wel grappig: Zij wil altijd 100, ik wil altijd 50, maar er is stilzwijgend besloten dat we daar ter plekke niet meer over beginnen.

Heb, als ik niet toevallig bij vrienden in Den Haag langs ging, wel eens overwogen om speciaal even op en neer te gaan, maar dat heeft weinig zin, want dan ben ik aan het vervoer al zo'n 30 euro kwijt.


Hetzelfde sentiment heb ik een beetje als een thuis-ontvangst dame haar prijzen omhoog gooit.

Er is er een die ik altijd bezocht voor 100€ voor 30 minuten. Toen was haar uur-prijs nog 150. Sinds een jaartje was 30 minuten 120 en 1 uur 200. Kon ik prima mee leven, 20 euro verschil valt nog wel te overzien.
Maar nu doet ze alleen nog uur afspraken. En dan wordt het toch ineens een heel ander verhaal.


Want 2 dames een half uur bezoeken voor 100€ per keer is 2x neuken voor 200, maar als ik 1 dame een uur bezoek is het nagenoeg altijd 1x neuken voor 200€.

Dus ik zie de meerwaarde van die extra tijd niet zo bij deze dame. Voorheen was het binnenkomen, babbeltje, zo'n 20 minuten sex, nababbel en na zo'n 40 minuten de deur weer uit.
Zou in dit geval wel een dingetje kunnen worden. Ik word niet blij van per bezoekje aan haar 200 euro kwijt raken en ben na zo'n 40 minuten wel weer klaar daar, zij zal misschien bozig worden als ik eens een visje uitgooi en zeg: Alles goed en wel, maar zullen wij gewoon half uur voor 120 aanhouden?

Of in ieder geval bestaat de kans als ze daar mee instemt dat ze meer op de tijd gaat letten en ook echt 30 minuten aanhoudt.

Inflatie is ergens wel logisch, maar dvp's doen er nooit een tientje bovenop. De prijs kan zomaar opeens met 50 euro omhoog gaan of verdubbelen omdat ze een tijdsduur uit haar aanbod haalt (van altijd 100 voor 30 minuten naar alleen de optie 200 voor 1 uur) zonder dat je het gevoel hebt dat het zo'n bezoekje nou zo veel aantrekkelijker maakt qua duur of aanbod.

Echt afdingen zal ik niet snel doen, maar kan er wel van balen.

Vergelijkbaar: Bij sommige winkels betaal ik ook wat de verkoper 'de prijs voor buurt-bewoners' noemt en niet de toeristen-prijs.

Blikje bier kost mij 2€ en een toerist 3.50€.

Zijn jullie wel eens gestopt met het bezoeken van een favoriete dame door een prijs-verhoging?

Hebben jullie wel eens boekingen 'voor de oude prijs' gekregen?
 
Ik ken dit met name van DVP in Duitsland.
Maar ja, dan ging ik haar daar bezoeken waar de prijzen laag waren (moest er toen veel in Duitsland reizen voor mijn werk).
Ah, ja, dat is ook een denkbare variant.

Dat je er toch al af en toe moet zijn. Dat heb ik ook wel. In binnen- en in mindere mate in het buitenland.

Alleen de buitenlandse dames zijn dan nog nooit in Nederland geweest.

Het is een beetje alsof een dame uit Duisburg daar 50 en hier 100 of 150 per half uur oid zou vragen. Dan denk je toch: Ligt dat nou louter aan de locatie.

Ben ook wel benieuwd of de kamerhuur enorm verschilt per plek. ik heb in mijn hoofd 150 (Den Haag) of 200 euro (Amsterdam) per dag, maar kan het mis hebben.
 
Maar hoe werkt dat dan? Het is precies dezelfde DVP die bijvoorbeeld ma-wo in A'dam bij een salon werkt voor 100 euro en DO-ZO in DH in een salon voor 50 euro? Of is het een raamdame? Ik snap dit ff niet.
 
Maar hoe werkt dat dan? Het is precies dezelfde DVP die bijvoorbeeld ma-wo in A'dam bij een salon werkt voor 100 euro en DO-ZO in DH in een salon voor 50 euro? Of is het een raamdame? Ik snap dit ff niet.
Raamdame.

In Den Haag voor 50 op wisselende dagen, in Amsterdam voor 100 op wisselende dagen.

Exact dezelfde dame, handelingen, ritueel, babbeltje, alleen in Den Haag voor de halve prijs (of in Amsterdam voor de dubbele). Maar ik woon in Amsterdam, dus speciaal ervoor naar Den Haag gaan kost ook tijd en geld.
 
Dan denk ik dat de huurprijs van de Stoofsteeg veel hoger is dan de Doublet...

Het klopt, tegenwoordig is benzine en parkeerkosten van een retourtje A'dam-DH zo duur dat het al een end richting de 50 euri gaat.
 
Ik vond het wel weer een interessante topic hoor!! Ik denk ook wel over zulke dingen na. En begrijp je sentiment best tav die dame die alleen nog maar uurtjes doet voor @ 200pu. Ikzelf heb geen enkel probleem met aan dames iets vragen zoals "kan ik 30m voor 120,- blijven doen bij je?" waarom niet right; je geeft haar feitelijk een kans je te blijven ontvangen/houden als klant, wat alleen maar zeer vriendelijk van je is.

Heb zelf ook meegemaakt met enkele dames die hun uurprijs verhoogde; dat ik aan hen iets soortgelijk vroeg (alvorens de keuze te maken te blijven bezoeken of niet). Enkele zijn daarmee akkoord gegaan en ben ik blijven bezoeken (of staan iiig nog op 'de lijst'), maar verreweg de meeste zeide "nee, vaste prijs, anders kom je korter schat?" waarom ik wel moet lachen en bij de meeste nooit meer geweest (ook al waren het ipc favorieten/top dames).

Inmiddels ben ik bij 2 van hen (jaar later lol) voor 45m in plaats van een uurtje terug gekomen; betaalde ik ze minder voor 45m dan voorheen voor 60m (en weet vrij zeker kost hun praktisch net zoveel moeite/energie in die tijd) dames waren 150pu; meer dan dat (of nouja 160 hoge uitzondering) doe ik gewoon niet, en echt veel intresse in vaak daten heb ik ook niet voor dat tarief. Maar kwam wel om de zoveel maanden bij beide, dus ja ergens wel beetje jammer maar niet getreurd want het is niet helemaal alleen mij keuze ;)
 
Buiten Amsterdam en Amstelveen ga ik eigenlijk nooit (meer) dus ik heb die prijs verschil ervaring niet. Wat ik natuurlijk wel weet is dat dezelfde zak m&m's bij de bios meer kost dan bij de supermarkt en dat genieten van dezelfde pils op een terras meer kost dan thuis op de bank. Prijsvorming vind ik zelf een super interessant onderwerp. Voor meer hierover kan ik je het boek Superfreakonomics aanraden van Levitt S.D. en Dubner S.J. aanraden (ISBN 978-0-141-03070-8). In dat boek zit ook een hoofdstuk over prostitutie dus wel relevant denk ik zo
 
Ik vond het wel weer een interessante topic hoor!! Ik denk ook wel over zulke dingen na. En begrijp je sentiment best tav die dame die alleen nog maar uurtjes doet voor @ 200pu. Ikzelf heb geen enkel probleem met aan dames iets vragen zoals "kan ik 30m voor 120,- blijven doen bij je?" waarom niet right; je geeft haar feitelijk een kans je te blijven ontvangen/houden als klant, wat alleen maar zeer vriendelijk van je is.

Heb zelf ook meegemaakt met enkele dames die hun uurprijs verhoogde; dat ik aan hen iets soortgelijk vroeg (alvorens de keuze te maken te blijven bezoeken of niet). Enkele zijn daarmee akkoord gegaan en ben ik blijven bezoeken (of staan iiig nog op 'de lijst'), maar verreweg de meeste zeide "nee, vaste prijs, anders kom je korter schat?" waarom ik wel moet lachen en bij de meeste nooit meer geweest (ook al waren het ipc favorieten/top dames).

Inmiddels ben ik bij 2 van hen (jaar later lol) voor 45m in plaats van een uurtje terug gekomen; betaalde ik ze minder voor 45m dan voorheen voor 60m (en weet vrij zeker kost hun praktisch net zoveel moeite/energie in die tijd) dames waren 150pu; meer dan dat (of nouja 160 hoge uitzondering) doe ik gewoon niet, en echt veel intresse in vaak daten heb ik ook niet voor dat tarief. Maar kwam wel om de zoveel maanden bij beide, dus ja ergens wel beetje jammer maar niet getreurd want het is niet helemaal alleen mij keuze ;)
Ongeveer dit sentiment dus, het is echt geven en nemen.

Daarom is het voor zo'n dame ook verstandiger om er subtiel mee om te springen, 1x echt bot reageren en zo'n klant blijft voortaan weg.
Het zijn toch vaak allemaal inschattingen en gevoels-kwesties die ons net wel bij de ene en net niet bij de andere dame doen belanden.
 
45 minuten is in veel privehuizen niet mogelijk. Snap niet waarom, maar het is niet anders.
Ik denk eigenlijk dat ze het niet aanbieden omdat 45 minuten juist wel de ideale tijd is. Dus veel mannen denken bij 30 minuten, dat is wel heel kort en boeken dan een uur.
Bied je 45 minuten aan dan zouden er veel daar voor gaan.

30 minuten is minder geld, maar ook minder tijd kwijt, een uur is meer geld in het laadje.
 
Ik vind jouw topic ook heel interessant hoor.
Ongeveer 4jaar bezocht ik dames bij de doublet tegen een instaptarief van 30 euro. Opeens gingen sommige dames 40 euro vragen. Een verhoging van 33% vond ik net iets too much.

Tegenwoordig is de instap tarief 35 euro in de doub. Bij de meeste dames krijg je netjes 20minuten. Sommige dames vragen dan 70euro voor 30min en 140 euro voor een uur. Komt niet overeen met de instap tarief en dus veel duurder. Uit principe bezoek ik die dames ook maar tegen de instap tarief van 35 euro.
 
Als ik er niet voor hoef te betalen kan het wat mij betreft uren duren, maar dat laatste stukje is nu hetgeen waarvoor ik naar een betaalde dame ga, dus dan is 20 min. wel genoeg voor mijn genot.
Ik merk ook dat mijn beleving bij bijvoorbeeld 30 min. hetzelfde is als die 20 minuten. Soms stond ik dan ook zelfs na 15 minuten weer buiten en dan vind ik het toch zonde.
Één keer een uur gedaan, het enige extra was meer geklets en samen in bad. Geen extra sex eigenlijk (hetgeen waarvoor ik ga. Kletsen kan ik met zoveel).

Voor 1x een uur of twee uur, ga ik dan liever meerdere keren voor dezelfde prijs. Ik denk ook niet dat mijn beleving evenredig groter zal zijn.
Echter, er zijn dames bij die ik graag zou willen blijven bezoeken.
Moeilijk dilemma of ik dan de hogere prijs voor één keer (wat wel evenredig meer tijd is) zal willen en kunnen betalen...
 
Het prijsverschil tussen de diverse steden heeft vaak te maken met de kosten van de kamerhuur. in Amsterdam is deze veel hoger dan in Den Haag. Het is voor mij dan een logische zaak dat een dame in Amsterdam meer rekent voor haar dienstverlening in Den Haag. De meeste dames zijn ZZPer en dienen dus een goede kostprijs berekening te maken om nog geld over te houden om van te leven na de aftrek van de kosten voor het uitvoeren van hun werk.
 
Weet je.. 45 minuten is verschrikkelijk lastig om uit te rekenen in je kop hoelaat iemand weer vertrekt. Plus dat er veel teveel tijdrekkers bestaan, dus voor die personen is 45 minuten ook een goedkoper uurtje 🤔

Come on, Joke!!! hahaha okey: kijk op de klok als je kamer inloopt; visualiseer een halve cirkel verder + een kwart cirkel erbij en tata als de grote wijzer daar staat :p

Niet dat jij er wat aan kan doen, maar vind het wel raar hoor als een club/privehuis/whatever geen 45m aanbied...begin ook te denken dat dat misschien wel de beste tijd is. Door het niet aan te bieden geloof ik ook wel dat ze proberen zo meer (of net zoveel als 45m klanten zouden zijn) uurtjes te verkopen...of dat werkt tho dat denk ik dan weer niet ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan