Recensie Lizzie, Rendez Vous Made 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
he guys,

Ik zou graag iets meer weten over Lizzie, wat is haar kracht, wat is haar mindere kant en wat vindt ze lekker ? Nog tips of adviezen ?

Volgens de berichten doet ze wel aan tongzoenen en PZC, maar wat vindt zij leuk om te doen ? Ik wil er graag eens mee afspreken maar wil beter dan normaal voorbereid zijn.
 
ik ben enorm verlegen en weet eigenlijk niet wat ik leuk zou vinden, wat waren jouw fantasieën als ik zo vrij mag zijn ? Dan heb ik een idee wat ik zou kunnen doen of proberen.
 
he guys,

Ik zou graag iets meer weten over Lizzie, wat is haar kracht, wat is haar mindere kant en wat vindt ze lekker ? Nog tips of adviezen ?

Volgens de berichten doet ze wel aan tongzoenen en PZC, maar wat vindt zij leuk om te doen ? Ik wil er graag eens mee afspreken maar wil beter dan normaal voorbereid zijn.
Je moet je niet zo druk maken en gewoon lekker gaan. De enige voorbereiding die je nodig hebt is douchen, tanden poetsen en een schone onderbroek aantrekken. De rest komt allemaal vanzelf goed.
 
Hai,

Wat een geweldige reactie en ja dit soort berichten zijn erg belangrijk, gewoon stap voor stap, zeker voor de beginnende bezoekers van DVP. Ik heb ooit ook zo'n lange reactie geschreven (daar hadden we het al over gehad samen) en dat is voor veel mensen juist die drempel geweest die ze nu over konden. Ik ben blij voor je en geweldig dat je eerste keer sex een goede ervaring is geworden. Bedankt voor je zeer uitgebreide reactie. ps heb je een recensie geschreven en wat waren de kosten ?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/lizzie/140662
Totale kosten (in euro)
€160 + €50 pcz = €210
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ontmaagd door Lizzie RVP

Ter info:
Deze recensie zal ik redelijk uitgebreid schrijven. Ik weet dat sommige lezers het juist fijner vinden als het kort en krachtig is. Maar als ik vanuit mijn eigen perspectief kijk, vind ik het fijn om een uitgebreide recensie te lezen zodat je een goed beeld hebt over wat je kan verwachten. Dus bij deze:

Ik heb al een aantal weken lang heel veel recensies gelezen over veel dames van RVP in Made. Uiteindelijk heb ik de keuze gemaakt voor Lizzie omdat recensies over haar erg goed waren. Vandaag was het eindelijk zover: de dag dat ik ontmaagd word!

Ik had op zaterdag een afspraak gemaakt voor op woensdag de week erop. Ik kwam aan bij RVP in Made en er is een grote parkeerplaats achter het gebouw. Deze stond op 1 plekje na helemaal vol, dat geeft wel aan hoe druk het was op de woensdagmiddag.
Ik kwam binnen en moest nog even wachten in de woonkamer. In de tussentijd kwamen er een aantal andere dames langslopen. Eén daarvan was een mooie blonde dame. Zwarte jurk aan en een nette uitstraling. Zij viel mij op tussen de andere dames. Met alle respect naar de andere 3 dames die ik heb gezien, maar zij zag er gewoon het mooiste uit. Ongeveer 10 minuten later kwam Lizzie mij ophalen en zij was inderdaad de dame die mij al eerder in positieve zin was opgevallen. Dat was een hele opluchting voor mij want ik had gehoopt dat zij het zou zijn.

Even afrekenen en daarna naar kamer 3, wat een mooie kamer is. Groot bed met veel spiegels aan het plafond.
Ik heb gelijk aangegeven dat het mijn eerste keer sex was. Ze had dat al gelezen op deze site , dat vond ik wel grappig. Eigenlijk begonnen we gelijk daarna met zoenen en rustig aan uitkleden. Tussendoor een beetje praten om elkaar wat beter te leren kennen. Daarna samen even gedoucht om lekker schoon en fris te zijn.

Daarna gingen we op bed liggen en ging Lizzie gelijk bovenop. We waren lekker aan het zoenen en na een tijdje ging Lizzie langzaam naar beneden. Dit alles ging erg sensueel en rustig. Ik heb geen enkel moment het idee gehad dat ze haast had ofzo. Zoals ik al zei was dit mijn eerste keer, dus ook de eerste keer dat ik gepijpt werd. En het was echt geweldig! Wat kan Lizzie goed pijpen zeg! Ik heb natuurlijk geen ervaring om aan te refereren, maar ik voelde aan alles dat ze het erg goed deed. Ik kwam al bijna klaar maar kon het gelukkig nog op tijd aangeven waardoor ze snel stopte. Hier ging ze goed mee om door weer te gaan zoenen. Daarna weer pijpen en zoenen.

Vervolgens vroeg Lizzie of ik zelf nog wensen had die ik wilde uitproberen. Ik heb toen Lizzie gebeft en ik moet zeggen, dat was echt geil om te doen. Ze heeft echt een mooie, en lekkere vagina.
Dit hebben we even doorgepakt naar standje 69. Uit alles wat we hebben gedaan vond ik dit wel het lekkerste.

Daarna is Lizzie bovenop mij komen zitten in standje Cowgirl. Dat was voor mij natuurlijk het moment waar ik al jaren naar uit heb gekeken! En dat was voor mij: erg kort maar krachtig 😅
Ik kon er simpelweg niets aan doen. Het is gewoon prachtig om zo'n mooie dame bovenop je te zien, in combinatie met het heerlijke gevoel. Dat hield ik echt niet lang vol helaas, maar ja het was niet anders!

Ik was dus klaargekomen maar Lizzie stelde nog wel voor om nog even door te gaan aangezien we nog wel wat tijd hadden. Dat hebben we gedaan en gelukkig was mijn jongeman nog hard genoeg om door te gaan. Ze is weer even bovenop verder gegaan maar toen vroeg ze of ik liever even gepijpt wilde worden. Dat vond ik een goed idee. Daardoor werd mijn jongeman weer goed stijf en hebben we daarna nog verschillende standjes gedaan. We hebben doggy gedaan, lepeltje lepeltje, missionary en om het af te sluiten is Lizzie nog een keer met cowgirl bovenop gaan rijden. Dit was echt heel fijn maar een tweede keer komen was teveel gevraagd voor mij (ik denk door de spanning:).

Ter afronding is ze naast me komen liggen en hebben we nog even kort gepraat. Ze toonde veel inlevingsvermogen naar mij toe en zei dat het ook voor haar speciaal was om iemand te mogen ontmaagden, dat had ze nog niet eerder gedaan namelijk.
Daarna nog even gedoucht en toen ben ik naar huis gegaan.

Conclusie:
Lizzie is een erg mooie dame, niet alleen van buiten, maar ook van binnen. Ze is openhartig en is zichzelf. Ze is oprecht geïnteresseerd, geeft complimentjes en vind het zelf ook leuk om te doen. Ik kan iedereen die zit na te denken om Lizzie te bezoeken haar aanraden. Op haar profiel van RVP staan geen foto's, maar je zal echt niet teleurgesteld zijn als je haar ziet!

Lizzie als je dit leest, super bedankt en ik zal het nooit vergeten!💯

Mocht iemand nog vragen hebben, dan mag je mij een berichtje sturen!✌️
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/lizzie/140662
Totale kosten (in euro)
250 + 50 pzc
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wauwwwwww

Zaterdag een hele leuke afspraak gehad met Lizzie. Mijn "vaste" vriendinnetje is Chantal, maar die werkt op zaterdag niet, dus had nu met Lizzie afgesproken. Bij binnenkomst had ik meteen een "wauwww" effect, het kon mijn buurmeisje zijn. Een lieve blonde jonge dame (+/- 30 jaar) kan me ophalen. Prachtige witte tanden, leuke lieve lach en prachtig figuur. Aan de balie netjes voor 1,5u betaald (250,-) euro en toen naar de kamer.

Ik was er al snel achter dat zij niet afwacht, het was meteen zoenen, ontdekken en ontdekken, het leek net of we elkaar al jaren niet gezien hadden. Binnen de kortste keren stond ik naakt voor haar en was zij inmiddels ook naakt, even samen onder de douche om te genieten en warm te worden, ik heb het altijd steenkoud op die kamers. "Mr P" zo ga ik mijn Pik, Penis of Piemel noemen, had er zin in. Samen met Lizzie nog steeds geen "leuke" naam gevonden voor die lange stijve staaf, dus Mr P klinkt leuker.... hahaha.

Lizzie is een zachte lieve dame, die enorm geil is, gewoon lekker wil seksen en bijna voor alles wel in is, mits veilig en geen anaal, verder kan volgens mij alles wel. Lizzie is lief, stout, ondeugend, geil en stoer, buitenom dat is ze slim en kun je ook goed met haar praten, geen dom blondje, dat zeker niet.

Op bed zoenen, strelen, vrijen, knuffelen en daarna werd ik voor de 3e keer heerlijk gepijpt, wauw wat een geile dame is dat, even rustig anders kwam ik al klaar. Je kunt enorm met haar lachen als je dat wil, maar ook passionele sex hebben, ze voelt elke situatie feilloos aan en stelt je op je gemak. Uiteraard hebben we even lekker geneukt missionaris en wilde daarna wilde Mr P wil lekker verwent worden en zo ben ik zalig klaar gekomen. Een 2e keer zat er niet in, maar wilde ik ook niet, we lagen lekker tegen elkaar aan, genieten van elkaar, lagen lekker te kletsen en toen was de tijd al om. Deze dame moet je voor minimaal 1u boeken is mijn mening, voor mij was 1,5u al wat krap.

Kortom een echte GFE / Girl next door ervaring van een hele sexy geile lachebek, die je verwend tot in de hemel en je met een grote glimlach naar buiten laat gaan. RVP Made heeft hier net als Chantal een TOPPER erbij !! RVP... wees zuinig op deze dames, voor deze komen we graag terug.

Liefs "Jaap" (R)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
90+50 euro voor pzc.
Gisteren eindelijk ook een afspraak kunnen maken met deze schoonheid! Ik was stik nerveus omdat ik maar net op tijd was. Helaas had ik door omstandigheden nog maar een half uurtje de tijd. Lizzie verzekerde me dat het een geil halfuurtje zou worden en daarin had ze niks teveel gezegd!!
Ze is ook precies mijn smaak en zou idd.voor een jonge Claudia Schiffer door kunnen gaan. Echt een natural beauty!! Ze beschikt ook over de gave om je instant op je gemak te laten voelen en dat kunnen er maar weinig.
Als de sex dan ook nog van buitengewoon niveau is dan is het mooie plaatje compleet!
Inpakken en een strik erom, dit smeekt om een herhaling!!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/lizzie/140662
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op het forum had ik veel gelezen over het privéhuis Rendez Vous Made. Ik was nogal nieuwsgierig naar Rendez Vous Made, maar het privéhuis lag niet bepaald voor mij op de route. Gelukkig is toch mijn wens uitgekomen om Rendez Vous Made te bezoeken. Vooraf had ik mijn onderzoek verricht op het forum door diverse reviews door te lezen van de dames. Uiteindelijk kwam ik tot een lijstje van drie dames: Lois, Lizzie en Lauren. Best wel opmerkelijk dat hun artiestennamen allemaal met een L beginnen. 😆

Maar goed, ik dwaal nu af. Ik moest even schuiven met mijn vrije middag, om naar Rendez Vous Made te gaan. Ik keek op de website van Rendez Vous Made en ik zag dat Lois op die dag niet werkzaam was en Lauren viel voor mij af vanwege de wisselende verhalen die ik las. Dus bleef Lizzie over, maar ik zag dat ik wel snel moest zijn gelet op haar beperkte aantal uren op die dag waarop ik kon. Ik belde om de afspraak 1 week van te voren vast te leggen en dit lukte mij uiteindelijk.

Op de dag zelf werd ik hartelijk ontvangen en naar de huiskamer gebracht. Ik kreeg wat te drinken aangeboden en ik moest vervolgens wachten op Lizzie. Ik was nogal nieuwsgierig naar haar, omdat ik haar eigenlijk niet op uiterlijk had gekozen, maar meer omdat ik uit de reviews dacht te halen dat zij qua persoon en uitvoering van de handelingen op de goede golflengte zou zitten met mij. Het wachten werd beloond en ze kwam mij begroeten. De begroeting was spontaan en qua uiterlijk was ik meteen gecharmeerd van haar. Een leuke, stralende spontane dame met een leuke lach en pretoogjes. Zij deed mij denken aan een dame die ik jaren terug had bezocht in een privéhuis in Den Haag, maar dan iets speelser. Ik dacht bij mezelf dat dit leuk zou worden op de kamer met Lizzie. Na de financiële afhandeling gingen we naar de kamer.

Tot mijn verrassing bleek dit kamer 8 te zijn. Een lekkere ruime kamer met zelfs ruimte voor een bad/douche. Op de kamer aangekomen ging meteen het voorspel van start tussen Lizzie en mij. We begonnen lekker te zoenen en Lizzie en ik gingen al redelijk snel uit de kleren. Vervolgens gingen we in het bad douchen om vervolgens in bed verder te gaan met het voorspel. In het uur die ik met Lizzie heb doorgebracht heb ik een uitstekende pijpbeurt gehad (met condoom). Ook heb ik haar geplezierd door haar te beffen. Ook standje 69 en twee standjes zijn aan bod gekomen. Tussendoor veel gekroeld en gezoend met elkaar. Naast de dienstverlening heb ik ook met haar goed kunnen praten over andere dingen.

Om eerlijk te zijn, had ik aan 1 uur met haar niet genoeg. Eigenlijk had ik er 1,5 uur van moeten maken. Gelukkig voor mijn portefeuille dat Rendez Vous Made niet voor mij om de hoek ligt, want anders had ik een lege portefeuille. De vraag is niet of ik terugkom, maar eerder wanneer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan