Recensie Lizzie, Rendez-Vous Prive, Made 4,84 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Eindelijk de kans gehad om deze natuurlijke schoonheid te ontmoeten. Ze is benaderbaar, sexy en leuk om mee om te gaan. We hebben een geweldige tijd samen gehad. Niets bijzonders, maar een beetje make-up zoals lippenstift en mascara maakt haar aantrekkelijker, natuurlijk alleen als ze dat wil, maar ook anders is ze een absolute schoonheid om tijd mee door te brengen ☺️

En ik vergat te zeggen dat ze geweldige pijpvaardigheden heeft, ze hield me tot aan mijn climax stijf. Als je van slordige pijpbeurten houdt, dan is zij de beste 😉

Laatst bewerkt:
Het doet enorm afbreuk aan je recensie vind ik. Waarom ligt de focus zoveel op het uiterlijk? Je geeft notabene 5 sterren. Dat kan voor de dame in kwestie toch ook niet lekker lezen. Ik zal het wel niet begrijpen. Ik ken Lizzie overigens niet, voordat ik straks als fanboy wordt bestempeld.

Het doet enorm afbreuk aan je recensie vind ik. Waarom ligt de focus zoveel op het uiterlijk? Je geeft notabene 5 sterren. Dat kan voor de dame in kwestie toch ook niet lekker lezen. Ik zal het wel niet begrijpen. Ik ken Lizzie overigens niet, voordat ik straks als fanboy wordt bestempeld.
Lizzie kennende maakt ze zich er niet zo druk om. Ze kan er zelfs wel om lachen denk ik.
Dat ze geen playboymodel is wil niet zeggen dat ze niet knap is, want dat is ze wel.

Terug
Bovenaan Onderaan