Gisteren met veel geluk een afspraak kunnen maken van een half uurtje in de ochtend net voor de middag.
Was iets te vroeg en even gaan zitten in de woonkamer. Er kwam een hele mooie dame door de kamer die erg vriendelijk groette. Ik hoopte al dat dit Lizzie was en dat bleek ook zo te zijn.
Ik moet zeggen dat ik erg blij was met mijn keuze, wat een mooie dame is ze!
Gebruik gemaakt van het extra pakketje wat ze ook goed waar heeft gemaakt. Ze kletst gezellig mee en je kunt er ook een leuk gesprek mee hebben.
Ben benieuwd of ze echt gaat doen wat ze vertelde. Wat dat is hou ik tussen ons beide. Ze leest hier ook mee vertelde ze!
Het herhalingsgevaar is groot voor mij, nu nog een tijdje spar