Recensie Lizzie, Rendez Vous Made 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcellus

Stamgast
Supporter
Forumpionier
258
03/07/21
493
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://rendezvousprive.nl/nl/lizzie/140662
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze middag ben ik naar Lizzie geweest, zij was mij al aangeraden door Marsha (Eigenaresse) en enkele forum leden. Ik kan zeggen dat het een feestje was. Toen ik binnen kwam moest ik (helaas) plaats nemen in de separé en niet in de woon kamer. Maar duurde maar enkele minuten voor dat ik door Lizzie werd opgehaald. Zij had een mooi zwart rok / jurkje aan. Aangezien zij een nieuwe dame daar ik en ik een beetje huiverig was had ik telefonisch voor 1 uur geboekt, echter haar uitstraling en lach is dit bij de kassa gelijk 1,5 geworden. Hierna naar boven naar de kamer.

Op de kamer was het gelijk vol zoenen en voelen, Heerlijk hoe ze in alles mee ging. Het voelde gelijk als of we elkaar al jaren kennen en elkaar lang niet hadden gezien. Langzaam kleedde zij mij uit en ontdeed zij zichzelf ook van haar jurkje / rok. hier onder had zij een mooi rood setje welke haar mooie naturelle borsten accentueerde. Zij heeft het bijna perfecte lichaam. Mooi slank, en lekker alles naturel en geen tattoos of piercings.

Op bed kroop ze eerst lekker tegen me aan en konden we lekker zoenen, aangezien ze het bad had aangezet besloten daar eerst lekker in te gaan zitten om eerst lekker met elkaar te praten en ze te kroelen. Na een poosje terug het bed op en kreeg ik een van de beste pijp sessies welke ik me kan herinneren, tussen door kwam ze naar boven om te zoenen. Om niet te snel te komen vroeg ik of ik haar mocht beffen. Na een poosje kreunde dat ze me in haar wilde voelen, dus ik stak een paar vingers er bij (Ja ze bedoelde iets anders 😉 ) en begon nog geiler te worden. Hierna me toch over gegeven aan haar en heeft ze me heerlijk bereden. Hier bij kon ik lekker spelen met haar borsten.

Echter het neuken is niet echter mijn ding en heb ik me nogmaals heerlijk laten pijpen. Toen ik bijna kwam liet ik haar naar boven komen en al zoenend kwam ik heerlijk klaar. Hierna nog even liggen kroelen.

De vraag gaat niet zijn of ik terug ga komen bij haar, maar hoe vaak! Tijdens de gesprekken kwamen leuken dingen naar voren waar onze fantasieën elkaar kruisen en welke ik hopelijk met haar kan waar maken. Wat deze zijn is aan jullie om uit te vogelen….
Kort samen gevat: Lizzie is een superschat van een dame, welke dit als een hobby doet. Haar stalende uitstraling is zo fijn en hopelijk blijft zij lang hier komen, zodat wij van haar kunnen blijven genieten.
 
Deze middag ben ik naar Lizzie geweest, zij was mij al aangeraden door Marsha (Eigenaresse) en enkele forum leden. Ik kan zeggen dat het een feestje was. Toen ik binnen kwam moest ik (helaas) plaats nemen in de separé en niet in de woon kamer. Maar duurde maar enkele minuten voor dat ik door Lizzie werd opgehaald. Zij had een mooi zwart rok / jurkje aan. Aangezien zij een nieuwe dame daar ik en ik een beetje huiverig was had ik telefonisch voor 1 uur geboekt, echter haar uitstraling en lach is dit bij de kassa gelijk 1,5 geworden. Hierna naar boven naar de kamer.

Op de kamer was het gelijk vol zoenen en voelen, Heerlijk hoe ze in alles mee ging. Het voelde gelijk als of we elkaar al jaren kennen en elkaar lang niet hadden gezien. Langzaam kleedde zij mij uit en ontdeed zij zichzelf ook van haar jurkje / rok. hier onder had zij een mooi rood setje welke haar mooie naturelle borsten accentueerde. Zij heeft het bijna perfecte lichaam. Mooi slank, en lekker alles naturel en geen tattoos of piercings.

Op bed kroop ze eerst lekker tegen me aan en konden we lekker zoenen, aangezien ze het bad had aangezet besloten daar eerst lekker in te gaan zitten om eerst lekker met elkaar te praten en ze te kroelen. Na een poosje terug het bed op en kreeg ik een van de beste pijp sessies welke ik me kan herinneren, tussen door kwam ze naar boven om te zoenen. Om niet te snel te komen vroeg ik of ik haar mocht beffen. Na een poosje kreunde dat ze me in haar wilde voelen, dus ik stak een paar vingers er bij (Ja ze bedoelde iets anders 😉 ) en begon nog geiler te worden. Hierna me toch over gegeven aan haar en heeft ze me heerlijk bereden. Hier bij kon ik lekker spelen met haar borsten.

Echter het neuken is niet echter mijn ding en heb ik me nogmaals heerlijk laten pijpen. Toen ik bijna kwam liet ik haar naar boven komen en al zoenend kwam ik heerlijk klaar. Hierna nog even liggen kroelen.

De vraag gaat niet zijn of ik terug ga komen bij haar, maar hoe vaak! Tijdens de gesprekken kwamen leuken dingen naar voren waar onze fantasieën elkaar kruisen en welke ik hopelijk met haar kan waar maken. Wat deze zijn is aan jullie om uit te vogelen….
Kort samen gevat: Lizzie is een superschat van een dame, welke dit als een hobby doet. Haar stalende uitstraling is zo fijn en hopelijk blijft zij lang hier komen, zodat wij van haar kunnen blijven genieten.
Ik was gisteren zo geil kon niet tot vandaag wachten maar als ik dit zo lees toch in augustus haar maar eens bezoeken. Gisteren bij Lara geweest (maar voor mij geen herhaling).
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Lizzie is een enthousiaste jonge dame, die redelijk zichzelf is had ik het idee.
Zelf ben ik liefhebber van sensueel TZ en om dat bij Lizzie te benaderen, moest ik haar afremmen om dat enigzins te ervaren. Zoals ik al aangaf....enthousiast :).
Het orale gedeelte was zeker adequaat en de intieme afsluiting was een heerlijke ervaring, die voor herhaling vatbaar is.
Lizzie is het snoepje van de week 😋
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Lizzie is een spontane jongedame. Mooie meid. En zoals iemand hierboven beschreef mooie tepels. 😉
Ik heb een goede date met haar gehad.
Pijp beurt was een beetje vreemd maar wel lekker.
In missionaris standje lekker geneukt waarbij we heerlijk gezoend hebben. Daarna mijn favoriet doggy en het hierin afgemaakt. Zo gaat me wel terug zien. Na afloop nog effe samen gedouched zodat ik fris naar huis kon en zij verder. 😉
 
Lizzie is een top dame, volop gfe, maar ook gewoon lekker nederlands. Top!
Qua looks is ze een beetje Claudia Schiffer in haar jongere jaren.
Dat van Claudia Schiffer snap ik wel (ze moest zelf even opzoeken wie dat is), maar dan zonder opsmuk. Lekker naturel en Nederlands en bovenal een hele lieve dame met wie de tijd te snel voorbijgaat. Ik had voor een uur geboekt, maar ik heb er nog een halfuur aan vastgeplakt. Ze gaat mij vaak terugzien. Allen dank voor jullie positieve berichten, waardoor ik nieuwsgierig werd naar deze leuke meid.
 
Ik ben er reeds 3 keer geweest, eind september weer nu even druk met andere zaken. Echt een schat 2 keer een half uur geweest en 1 keer een uur. Ik wil nog zoveel experimenteren met haar echt een goed ervaring altijd beleefd vriendelijk de sex is goed, onecht interesse. Kei leuke vrouw !
 
Blijft een leuke vrouw, ook ik zit met verhuizing volgende week sleutel van mijn nieuwe huis. Ik kijk al weer uit om haar te zien, denk over 2 weken. Lizzie is leuk, gezellig, sexie lief, mooi, intelligent, sociaal. Staat open om dingen uit te proberen.
Wat een Topper !
 
Dank jullie wel voor de antwoorden. Aangezien ik zelf halverwege de 40 ben, vind ik de genoemde leeftijdscategorie wel prettig.

Wie heeft er trouwens ervaring, of weleens voorbij zien lopen, met de vergelijkbare dame Leah? Heel benieuwd naar haar, net als Sadae. Een populaire dame, belde laatst voor haar, stond voor de gehele avond al volgeboekt! Dat klinkt dus heel goed, zou je zeggen.

Alvast bedankt!
 
Je krijgt geen spijt van Lizzie hoor ! (Ook vaak volgeboekt). Leah werd door Marcha aanbevolen. Laatste keer wilde ik trio dien met haar en Lizzie, maar leah had afspraak. Andere toppers : Britt Kim. Esther
Veel nieuwe dames nu.....
Als je geweest bent bij lizzie laat even weten hoe het was.
 
In oktober heb ik veel meer ruimte in mijn agenda om weer 'es naar Made af te reizen. Het is voor mij 87 km rijden, daarom moet ik wel reserveren vandaar mijn vraag van leeftijd. Wie gaat het worden? Weet het echt nog niet, Lizzie, Leah of Sadae. Maar feit is dat ik dan wel 2 bezoekjes in oktober ga afleggen!

Wie heeft Sadae ooit gezien, of voorbij zien lopen?

Alvast bedankt weer.


Fijn weekend allemaal!
 
Komende woensdagavond heb ik mijn zinnen gezet op een bezoekje Rvp. Eindelijk want eerder had ik in oktober al er naartoe willen rijden. De volgende dag vrij, dus ik kan het later maken dan normaal gesproken het geval is. Daar het een rit voor mij van 1 uur en kwartier is zal ik wel moeten reserveren! Allemaal niet erg want zodra ik in de auto stap met onderweg een muziekje aan is het feestje zo op een doordeweekse avond al begonnen. Ervaren jullie dat trouwens ook zo? Maar genoeg even over mijzelf: ik weet echt niet waar ik mijn keuze op moet laten vallen dan. 2 dames zitten er in mijn hoofd, te weten Sadae en Lizzie. Zij verschillen natuurlijk van uiterlijk, in ieder geval schijnt Sadae net als Lizzie ook een heel populaire dame te zijn. Gezien mijn autorit moet ik wel reserveren. Nederlands/Koreaans niet eerder beleefd, dus ben wel ontzettend nieuwsgierig naar haar. Of toch maar Lizzie? Ik heb nog heel eventjes de tijd om erover te prakiseren dan wel te dromen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan