• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Recensie Iris 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
5
21/08/26
26
3
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
Iris wordt aan me voorgesteld door haar vriendin met wie ik net een hele matige kamer heb gehad. Met haar stralende lach en slanke figuur is ze voor mij één van de mooiste meisjes van de club. Ze vraagt alleen meteen of ik met haar naar de kamer wil. Nog nooit had ik zoveel reden om terughoudend te zijn. Maar… ze lacht zo lief. En in mijn hersenen werkt het zo dat ze dan ook echt lief is. Dus: fuck it, ik doe het gewoon. Niets werkt beter om een slechte kamer te vergeten dan een goede kamer.

De date met haar is boven verwachting goed. Ze zorgt voor een fantastische girlfriend experience, inclusief samen douchen, wat ik als een leuke toevoeging ervaar. Ik kom dus helemaal tevreden van de kamer en heb een mooie dag.

Als ik een half jaar later weer in YingYang ben, herkent ze me direct en hebben we opnieuw een hele leuke date, die net zo goed is als de eerste keer. Een paar dagen later ben ik er opnieuw en neem haar weer mee naar de kamer, in de overtuiging dat het weer een succes wordt.

Maar deze keer loopt het anders. Zodra de deur dicht is begint ze over haar girlfriend experience en vraagt of ik daar gebruik van zou willen maken, tegen extra kosten. Ik ben een moment stil en kijk haar verbaasd aan. Dat is dus precies hetzelfde als wat twee dagen geleden nog gewoon bij de standaard prijs inbegrepen was. Ik weet dat ik me enorm kan irriteren aan dit soort dingen en stel voor om de kamer direct af te breken. Dat wil ze niet en ze biedt aan door te gaan zonder extra's. Ik besluit maar te blijven, want ik heb geen zin in gedoe. De sfeer is natuurlijk wel helemaal weg en alles voelt vanaf dat moment geforceerd. Van de date komt niet veel meer terecht.

Ter verdediging van Iris: We hadden geen concrete afspraken gemaakt, ik ging er gewoon vanuit dat het hetzelfde zou zijn als eerder die week. Gelukkig wordt de avond gered door een andere dame, met wie ik alsnog een hele leuke tijd heb.

We hebben daarna niet meer afgesproken, dus ik weet niet of dit wellicht een incident was. Al met al heb ik best goede herinneringen aan haar, het is alleen jammer dat we de laatste keer niet op één lijn zaten. Omdat de eerste twee dates zeer goed waren en de derde duidelijk minder, kom ik op vier sterren voor onze dates.

Terug
Bovenaan Onderaan