Is een dame gevoelig voor spuitend warm zaad?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat klinkt echt als een hele slechte smoes, als kind zei ik altijd dat ik allergisch was voor bloemkool.
Nu ja er is een verschil tussen. Wanneer je het hoort van een dame waar mee je in bedligt. Dan gaat iederreen zeggen ja ja. 😒

Maar als er iemand uit je familie een kinderwens heeft en het gaat moeilijk en na oderzoek blijkt ze allergich te zijn dan is dat een andere zaak.
Bwa als ze een douche neemt is het van haar lichaam.

Mijn ex kon het wel voelen als ik in haar spoot, en dat wil ik best geloven

Dit uit ervaringen met DVP's. Ik ben zelf 1.98 lang ofzo. En ik heb wel bij dames gehad, dat ik op mijn rug lag en *splat* op het kussen onder mijn hoofd hoorde. :ROFLMAO:
Ik geloof dus wel dat het te voelen zou kunnen zijn.

Ik snap de connectie tussen dit topic niet, en een DVP die werkt voor "veld"

En sperma blijft, ook als het krachtig in haar wordt gespoten, toch een wat stroperig, kleverig goedje, dat zij volgens mij daarom niet letterlijk kan voelen.

Ik denk dat de samenstelling verschilt van man tot man;)
hoe vloeibaarder, hoe meer kans op "schieten"
Bij zo'n dikke stroperige kwak zal het eruit sijpelen :ROFLMAO:

Ik ben van nature geen krachtige spuiter. Mijn orgasmes hebben het meest weg van een snotneus. Vandaar dat het volblaffen van een gezicht of wat voor kliederboel dan ook, mij weinig bezig houdt.
Daarentegen blijft mijn heftig steigerend en pulserend lid niet onopgemerkt bij de dames, al dan met niet wat theatraal aangezet met wat dierlijke oerkreten. 😜

Terug
Bovenaan Onderaan