Is een GFE wel een GFE?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er is niet iets wat moet voor een GFE. Ze kunnen er wel onderdeel van zijn, maar het is geen "verplichting".

Als ik met een dame een uur afspreek, we pijpen, beffen en neuken, en daarna gaan we 30 minuten over koetjes en kalfjes praten kan dat ook een prima GFE zijn.

Voor de ander zal dit misschien geen GFE zijn, maar voor mij wel.

Ik zie dat tongzoenen veel voorbij komt. Ik vind dat voor een GFE ook niet nodig. Ik loop er zelf ook niet echt warm van. Ik vind het dan fijner om te zoenen, en elkaar afwisselend met de lippen te plagen, en zachtjes te bijten.

Er moet een connectie zijn, en de dingen moeten vanzelf gaan.
Precies dat!

Welke 'handelingen' er wel-of-niet gedaan worden... is eigenlijk een beetje naast de kwestie. Mannen die daar (overdreven) op focussen... missen de essentie! En dat is de connectie, de lust, de fascinatie voor mekaar...

En... binnen dat kader is er heel wat mogelijk. En dat kan best verschillend zijn met verschillende (gelegenheids)partners...

En ik gebruik hier wel degelijk het woord partner. Want elkaar als volwaardige partners zien én ook zo behandelen zijn essensieel voor 'GFE'. Mijn mening!
 
En ik gebruik hier wel degelijk het woord partner. Want elkaar als volwaardige partners zien én ook zo behandelen zijn essensieel voor 'GFE'. Mijn mening!

Mee eens. BDSM/SM kan daar ook onderdeel van zijn. Genoeg partners die daar ook mee bezig zijn.

Het gaat om de beleving van in dit geval DVP en klant. Als klant door DVP met wederzijds goedkeuren "afgeranseld" wil worden, kan dat ook prima GFE zijn.
 
Mee eens. BDSM/SM kan daar ook onderdeel van zijn. Genoeg partners die daar ook mee bezig zijn.

Het gaat om de beleving van in dit geval DVP en klant. Als klant door DVP met wederzijds goedkeuren "afgeranseld" wil worden, kan dat ook prima GFE zijn.
Nu... 'afranselen' heb ik nog niet gedaan hoor.
Maar... dominant genomen worden en onwezelijk hard geneukt worden... Man! Als je het eerst goed opbouwt... je zou versteld staan hoeveel vrouwen daar super geil van worden!
 
Maar... dominant genomen worden en onwezelijk hard geneukt worden... Man! Als je het eerst goed opbouwt... je zou versteld staan hoeveel vrouwen daar super geil van worden!

Nee ik ook niet, maar je hebt ze er wel bij die erop kicken.
Hoorde zelfs van een DVP, dat ze klanten heeft gehad, waarbij het tussen de benen tot bloedens toe moest gaan......
Ja als je dat met wederzijds goedkeuren doet... Dat is de ultieme GFE!!! :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Sommige dames kunnen dat en ook nog eens bij iedere klant. Allemansvriendinnetjes. Dat bewonder ik wel, dan heb je het talent voor een dienstverlenend beroep. Die dames zouden het waarschijnlijk ook goed doen in de horeca. Ik kan dat echt niet. Als ik een afkeer van iemand heb, kan ik dat niet verbergen.
Ik denk dat ook goede GFE dames het niet helemaal bij _iedere_ klant lukt, alleen wel een vrij breed spectrum van 'soorten klanten' het leuk, of leuk genoeg kunnen hebben om dat gevoel te geven.
Met een beetje goede advertentie of presentatie selecteren de klanten zichzelf al aardig voor, denk ik.

Er zijn meer beroepen waarin het gevoel dat je een klant geeft fors meetelt voor de beleving, los van het 'feitelijke' werk dat je uitvoert.
Inderdaad is horeca ook een voorbeeld; Ook in de verkoop/accountmanagement moet je niet eenkennig zijn , maar ook met een breed scala aan mensen een prettige relatie (noem het ook maar klik) kunnen hebben.
Het hoeven niet je persoonlijke boezemvrienden te zijn, maar ze moeten een goed gevoel bij je hebben.

Ook goede zorg is niet alleen maar het netjes doen van de verzorg-handelingen , om nog een sector te noemen.

Maar goed, we dwalen af. Enthousiasme dus, als onmisbaar ingrediënt van de GFE. En echt tongzoenen. Want dat doe je met je vriendin.
Het helpt zeker, maar een tongzoen is (voor mij ) geen _garantie_ dat ik het als een GFE ervaar. En het ontbreken ervan is, op zichzelf, nog niet het breekpunt dat het niet als een GFE voelt.
 
ik heb maar een paar keer het gevoel gehad niet met een DVP te rollebollen, maar met een "Partner". Het wederzijds geven en nemen. Zo heb ik eens een dame gekend (al weer naar haar thuisland terug) die bij het klaarkomen tijdens het beffen zonder waarschuwing haar heupen (heerlijke heupen) met kracht om mijn hoofd sloeg en mijn gezicht hierdoor in haar kutje drukte. Ik stikte langzaam, terwijl zij lekker aan het komen was.
Zo'n klik moet je idd koesteren!

Ik mocht afgelopen weekend iets soortgelijks meemaken. Ik ben nog steeds in de wolken en moet nog afdalen.

Voor mij is een GFE niet dat ik de ilussie wil hebben dat ze mijn vriendin is, maar dat ik echt moet voelen dat het wederzijds genot met ongeremde sex is. Dat zit hem ook in de aanraking, gezichtsuitdrukkingen, hoe je tegen elkaar praat.
 
GFE = Dat je verliefd weer naar buiten gaat.

Dat ze zich zal presenteren en handelen alsof jij haar al jaren kent en ze jou omarmt, jou tongzoent, ze helemaal zich aan jou overlevert zonder remmingen. Dat ze alles met jou doet, alleen draag je wel een rubbertje als je in haar gaat. Maar voor de rest speelt ze helemaal jou vrouw die compleet op jou verliefd is. Dit is groot verschil met de klassieke afwerkdame die alleen uit is om geld te verdienen. Dan ga je toch wat teleurgesteld buiten als je op een GFE had gehoopt.
 
Echte GFE heb ik nog maar zelden meegemaakt. Mss in 5 procent van al de dates die onder die noemer adverteerden. Voor mij zit de echte GFE hem vooral in het hebben van weinig taboes. Als ik bvb een dominante man ben en ik wil neuken met mijn "vriendinnetje" dan weet die dat ik best hard kan zijn. Dit wil ik dan ook terugvinden in GFE. Een andere klant zoekt dan mss iets anders in GFE. Het is een constant aanpassen aan hoe de klant GFE ziet.
Verder natuurlijk het gevoel hebben dat ze ook wil klaarkomen, of dit dan ook lukt hangt van veel factoren af.
Echte GFE stopt dan ook na de date.
En net daarom heb ik zo'n probleem met dames die op social media een soort van constante GFE willen blijven geven (als je maar blijft spenderen via OF of tal van wishlists)
Doet veel afbreuk aan de term die het echt is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan