Is een GFE wel een GFE?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Yahoe

Wandelaar
38
12/01/22
38
1
Als de dame in kwestie wel adverteert met GFE, maar uiteindelijk geen 'tongzoenen' aanbiedt?

Ik bedoel.. ik lees het zo vaak: 'best GFE' 'super GFE' ...
Vervolgens check ik de diensten die zij aanbiedt, en dan staat er geen tongzoenen in haar lijstje.
BUMMER!! 😩 Ik haak dan direct af..

Wat mij betreft verliezen alle dvp's die adverteren met GFE, maar niet tongzoenen, per direct het recht met deze dienst te adverteren.
Met je girlfriend tong je toch ook?
 
ik zoek trouwens geen GFE. Het pretpakket wat ik voorgeschoteld krijg kan de meeste ingrediënten van de GFE bevatten. Als het zonder tongzoenen is vind ik dat prima.
De dame die ik nu bezoek biedt geen GFE aan en ook geen tongzoenen (bang dat ze verliefd wordt). Dat eerste krijg ik inmiddels wel.
 
Zoenen is toch een persoonlijke keuze en geen verplichting?
Klopt maar GFE betekend voor mij toch ook wel zoenen anders is het geen GFE naar mijn mening.
GFE wil toch zeggen dat je sex hebt alsof het met je vriendin zou zijn, nou daar hoort zoenen toch echt wel bij naar mijn mening.
Maar het is uiteraard de keuze van de dame of ze dit wil doen en indien dit duidelijk kenbaar wordt gemaakt op voorhand dat tongzoenen geen optie is dan heb je als klant wel de keuze en heb je geen valse verwachtingen
 
Zoenen is toch een persoonlijke keuze en geen verplichting?
Klopt, maar als je nooit tongzoent zou ik het ook geen gfe noemen.

De reden dat het gebeurt is dat dit natuurlijk geen juridisch beschermde termen zijn, zeg maar. Maar als je mannen (en ik denk eigenlijk ook wel vrouwen) gaat vragen naar wat een gfe volgens hun betekent, dan verwacht ik dat het woord "tongzoenen" vaak terug zal komen.

Ik herken wat Yahoe zegt hoor, een advertentie lezen waarin wordt beweerd dat een dame de ultieme gfe is, en dan staat er geen tongzoenen aangevinkt. Dat vind ik ook opvallend.

Heb trouwens 1x meegemaakt dat zo'n dame me erg trok en ik toch maar contact heb gelegd "hey, ik lees hier een ultieme gfe, is dat inclusief tongzoenen?". Bleek het toch mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Uiteindelijk betekent "GFE" in een advertentie evenveel als omschrijvingen zoals "de beste", "uitzonderlijk" enzovoort: helemaal niks dus. Het hangt af van wat iedereen verwacht en sowieso zit je altijd met subjectieve factoren zoals de klik die er al dan niet kan zijn, het humeur van de dag, ...
Net als met een echte vriendin die ook wel eens humeurig kan zijn.
 
Uiteindelijk betekent "GFE" in een advertentie evenveel als omschrijvingen zoals "de beste", "uitzonderlijk" enzovoort: helemaal niks dus.
Dat klopt misschien, maar op Kinky is gfe gewoon 1 van de diensten die je als dame kan aanvinken, net als beffen en facesitting. Vind ik overigens ook niet handig van Kinky zelf, zou die vinkjes liever beperken tot concrete dingen.
 
bij GFE hoort tongzoeken. PUNT UIT ;-) normaal begin je met een vriendin met tongen voordat je hem erin hangt.

Stel je voor. Je komt in een kroeg, ziet een leuk meisje (of jongen, of zij/hun, of pan, of travo, of wat je voorkeur ook is), vervolgens loop je samen naar haar huis om haar weg te brengen, ze vraagt of je nog ff binnen komt. Je gaat op de bank zitten, next step: ze kleed zich uit en je hangt hem erin ?!? NO WAY...Volgens mij zit er nog een stap voor, en dat is elkaar voorzichtig aanraken, aanvoelen, langzaam richting eerste zoen, voorzichtig tong erbij.... Of als je allebei al geil bent als je binnenkomt, dan pin je haar tegen de muur in de gang en begin je haar te ZOENEN ja. Dus GFE = tongzoenen

En mijn vrouw gaat altijd doggy liggen, kwak glijmiddel erop, zij Netflix aan het kijken op haar mobiel en ik aan de slag.... Ook niet echt GFE o_O:eek::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Komt waarschijnlijk ook omdat "intiem" al gebruikt wordt voor "neuken". Volgens mij is GFE eigenlijk een slechte benaming, het zou meer een "intieme experience" moeten zijn.
Intieme Experience? Als we "praten over onze gevoelens, angsten en verlangens" is dat ook een "intieme experience".:LOL:.. Volgens mij heet het gewoon neuken in normaal nederlands, dus dat moet Kinky gewoon aanhouden. Waarom niet zo'n normaal woord op een site die erotische diensten aanbiedt,. Alsof we geschokt zijn als er 'neuken' staat. Wees gewoon duidelijk. Maar goed daar hebben ook websites van privehuizen soms ook een handje van...
 
bij GFE hoort tongzoeken. PUNT UIT ;-) normaal begin je met een vriendin met tongen voordat je hem erin hangt.

Stel je voor. Je komt in een kroeg, ziet een leuk meisje (of jongen, of zij/hun, of pan, of travo, of wat je voorkeur ook is), vervolgens loop je samen naar haar huis om haar weg te brengen, ze vraagt of je nog ff binnen komt. Je gaat op de bank zitten, next step: ze kleed zich uit en je hangt hem erin ?!? NO WAY...Volgens mij zit er nog een stap voor, en dat is elkaar voorzichtig aanraken, aanvoelen, langzaam richting eerste zoen, voorzichtig tong erbij.... Of als je allebei al geil bent als je binnenkomt, dan pin je haar tegen de muur in de gang en begin je haar te ZOENEN ja. Dus GFE = tongzoenen
Precies dit dus. 👍
 
maar tongen is ook heel erg afhankelijk van de klant hoor ik van DVP's waar ik kom en dat snap ik ook wel. Dus je kan wel adverteren met tongen, maar als een gast slecht ruikt, niet verzorgd is, scheve tanden, etc... Dan denkt de DVP soms weleens. Ik draai me lekker doggy om, ga je gang, en geef me mijn centen maar. Doeiii... Dus de advertentie klopt niet altijd. Idem met anaal. ook weleens gehad: ja ik doe anaal, ziet ze mijn willy zegt ze: no way too big
 
De ultieme gfe is wanneer ze zegt dat ze morgen een lange dag heeft dus "vanavond niet schat" 😂

In alle serieusheid heb ik ook wel eens een vriendinnetje gehad die niet graag tongzoende, maar dat ervaarde ik ook altijd als een gemis hoewel ze toch wel werkelijk mijn gf was.
Zo lees ik hier ook wel eens dat er mannen zijn die er niets mee hebben. Iets van potjes en deksels? ;)

Het belangrijkste in een gfe is denk ik het gevoel dat je krijgt dat je helemaal op je gemak bent en niet hoeft te denken "oh dit mag niet want dit zit niet in haar pakket". Als je dan een fervent tongendraaier bent en de dame niet, zal die illusie snel doorprikt worden.
Echter wordt dat niet zo ervaren door iedereen, dus of tongzoenen een echte vereiste is voor een gfe?

Het antwoord ligt bij de klant en zijn verwachtingen.
 
"Het antwoord ligt bij de klant en zijn verwachtingen"

Daarom zegt GFE helemaal niets. Meestal wordt het gebruikt om beetje zoetsappig aan elkaar te zitten, voorspel etc. en zoenen (of niet). Gaby van het landhuisje adverteert duidelijk: "ik ben niet je vriendin". Kijk dat is helder. Skip de "je bent nu mijn vriendinnetje, zoetsappigheid" en neuk me gewoon. Hou ik van. Duidelijke taal ;-)

Dus oproep aan Kinky: duidelijkere benamingen
 
Zwaar oneens. Persoonlijk gruw ik van tongzoenen. Elkaar aflebberen met je tong... gatver! Nee, passievol zoenen op de mond is geweldig en heel sensueel. Daar heb ik een top GFE mee. Moet het ook wel echt lekker zoenen zijn, en geen zuinige kusjes. Maar tongzoenen is dus absoluut geen vereiste voor een GFE.
 
Als de dame in kwestie wel adverteert met GFE, maar uiteindelijk geen 'tongzoenen' aanbiedt?

Ik bedoel.. ik lees het zo vaak: 'best GFE' 'super GFE' ...
Vervolgens check ik de diensten die zij aanbiedt, en dan staat er geen tongzoenen in haar lijstje.
BUMMER!! 😩 Ik haak dan direct af..

Wat mij betreft verliezen alle dvp's die adverteren met GFE, maar niet tongzoenen, per direct het recht met deze dienst te adverteren.
Met je girlfriend tong je toch ook?

Oh ?

Wees blij dat je niet met d'r op de bank moet zitten, kijken naar de Friends DVD collectie (of boer zoekt vrouw), jij hebt gekookt, ondertussen d'r voeten masseren en luisteren naar gebep over d'r vriendinnen, collegaat´jes , moeder ... En ze heeft een beetje hoofdpijn.
Je wou toch de GFE ?
 
En mijn vrouw gaat altijd doggy liggen, kwak glijmiddel erop, zij Netflix aan het kijken op haar mobiel en ik aan de slag.... Ook niet echt GFE o_O:eek::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Haha! Ook een keer iets gelijkaardigs meegemaakt... in Rusland.
Ik had een fotoboek van Bali op de kamer... dus zij op haar knieën op bed... door dat boek bladeren... terwijl ik haar stevig langs achter nam! Niet echt GFE, toegegeven! Maar was wél erg lekker! Haha!
 
"Het antwoord ligt bij de klant en zijn verwachtingen"
Precies zo!
Bovendien is het betaalsex... de DVP is niet je vriendin... en van mij hoeft zo ook niet echt die rol te spelen.

Waar ik wél naar streef... -en die keren dat het écht lukt... Waw!- is de meest waanzinnig geile sex... waarbij beide partners zich volledig geven in het spel... waar je zo 'gek' wordt van genot én van elkaar dat je alles doet om je partner sexuele voldoening te geven... en je uiteindelijk uitgeput maar voldaan in mekaars armen ligt...

Noem dat dan 'GFE' als je wil... maar, man! Daar leef ik voor!
 
Oh ?

Wees blij dat je niet met d'r op de bank moet zitten, kijken naar de Friends DVD collectie (of boer zoekt vrouw), jij hebt gekookt, ondertussen d'r voeten masseren en luisteren naar gebep over d'r vriendinnen, collegaat´jes , moeder ... En ze heeft een beetje hoofdpijn.
Je wou toch de GFE ?
Snap persoonlijk niet zo goed waarom je dit zo negatief schildert. Lijkt me heerlijk, samen knus op de bank knuffelen terwijl we naar een leuke serie kijken, en luisteren naar wat ze te vertellen heeft. Als het iemand is waar je van houdt, interesseer je je toch voor wat hen bezighoudt? Dat je dat 'beppen' noemt zegt weinig over hen, maar heel veel over jezelf, en hoe jij in een relatie zou staan. Het klinkt een beetje als boomers die moppen over 'zeurende echtgenotes' nog steeds leuk vinden en denken dat het normaal is om je vrouw als een vreselijk persoon af te schilderen als je 'mannen onder elkaar bent'...
 
Laatst bewerkt:
Snap persoonlijk niet zo goed waarom je dit zo negatief schildert. Lijkt me heerlijk, samen knus op de bank knuffelen terwijl we naar een leuke serie kijken, en luisteren naar wat ze te vertellen heeft. Als het iemand is waar je van houdt, interesseer je je toch voor wat hen bezighoudt? Dat je dat 'beppen' noemt zegt weinig over heb, maar heel veel over jezelf, en hoe jij in een relatie zou staan. Het klinkt een beetje als boomers die moppen over 'zeurende echtgenotes' nog steeds leuk vinden en denken dat het normaal is om je vrouw als een vreselijk persoon af te schilderen als je 'mannen onder elkaar bent'...

In elk geval niet voor 150 p/u ...

Dat geschetste beeld kan ook z'n charme hebben met een juiste persoon (liever met iets meer overlap qua gespreksonderwerp of TV dan ik heb met Friends of BZV) , maar dan niet tegen een uurtarief .
Betalen voor seks is een ding, maar betalen om aangehoord te worden of aan te horen is me echt een stap te ver.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan