Recensie Luna, Harelbeke 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sneeuwman

Newbie
7
17/12/22
8
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Squirting
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze week Luna mogen ervaren die maandelijks adverteert op RL en haar aanprijst als een echt sletje die zich volledig aan jouw wensen onderwerpt. Haar advertenties vindt je niet zomaar terug op RL aangezien ze steeds 2 dagen selecteert waarop ze ons ontvangt in ofwel Nazareth ofwel in Villa des roses, Harelbeke.
Ik weet dat ik hier nieuw ben en ook een nieuw topic schrijf en dus wat sceptisch bekeken zal worden maar heb ook al wat ervaring in het wandelwereldje en kan echt wel lovend zijn over Luna.
Luna belooft je een geil sletje en ze levert je het ook. Het is reeds in haar emailcommunicatie dat ze er in slaagt je al zin te geven in haar. Naast een duidelijke beschrijving van hoe alles geregeld zal worden, krijg je ook duidelijke foto's van haar en haar talenten zodat je weet wat je kan verwachten. Ze is ook correct in haar communicatie (lees ze doet wat ze zegt) en stuurt zelfs een herinneringsmail voor onze date 2 dagen voor deze ging plaatsgrijpen. Een date van 1u = 200 euro all-in behalve plassex.
Dinsdag eindelijk D-Day en ik wachtte op de parking van villa des roses. Zoals gezegd, belt ze me en laat ze me binnen via de achterdeur. Direct GFE gevoel met een warme zoen. We wandelen naar boven en ondertussen aanschouw ik haar en merk dat ze aan alles gedacht heeft van wat ik opgegeven had wat ik aantrekkelijk vond: rode lingerie, hakken, jaretellen en ja zelfs een butt plug.
Eens in de kamer, even drankjes koud gezet die ik meegenomen had, afgerekend en besprong ze me als het ware. En ik moet het beamen, ze was een sletje die alles deed wat ik haar oplegde (ze houdt van dominant): Deepthroat pijpen tot in haar keel, beffen en vingeren om haar te laten squirten en amai wat kan ze squirten, neuken in verschillende standjes en genieten van haar twee gaatjes… Eens voldaan, even genieten van een leuke babbel samen met een drankje waarna ronde 2 begon.
Een zeer fijne dame die ik zeker kan aanraden qua pijnskills, squirten en als je houdt van een onderdanig vrouwtje met een grote sexdrive. Juist het tongzoenen vond ik wat tegenvallen. By the way, het is een Belgische dame.https://www.redlights.be/profiel/luna-2219
 
Laatst bewerkt:
Luna heb ik een 3 tal maanden geleden bezocht,
heb haar dan voornamelijk anaal genomen…
Squirten was er niet bij, ik vond haar ook een beetje te volslank voor mij…
Maar zou wel een 2de bezoek overwegen…
 
Ik heb recent een date gehad met Luna. Had via mail een afspraak met haar gemaakt en de verwachtingen waren hooggespannen...helaas is het niet geworden wat ik er van verwachtte. Ze ziet er niet slecht uit maar hou er rekening mee dat ze een pak zwaarder is dan in haar profiel staat weergegeven. Luna komt heel sletterig over en ze heeft heel wat te bieden qua mogelijkheden. Daar zal ongetwijfeld een publiek voor zijn maar niet mijn cup of tea. Ik had mijn 200 Euro's beter kunnen besteden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Plassex
  8. Squirting
  9. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Goede date gehad met deze spontane dame. Uitstekende hygiëne en doet wat ze vooraf beloofd. Herhalingsgevaar zeker aanwezig
 
Dus een hele waslijst aan activiteiten voor een date van maar liefst 90 minuten en je dacht die ervaring samen te vatten in één zin? :unsure:
Niets over het uiterlijk van de vrouw, niets over het karakter van de vrouw, niets over de opbouw, niets over de beste punten,...
 
Dus een hele waslijst aan activiteiten voor een date van maar liefst 90 minuten en je dacht die ervaring samen te vatten in één zin? :unsure:
Niets over het uiterlijk van de vrouw, niets over het karakter van de vrouw, niets over de opbouw, niets over de beste punten,...
Ik heb die samengevat in drie zinnen;). Als je de sterren bekijkt, denk ik dat het wel vrij duidelijk is hoe de vork aan de steel zit.
 
Een tijdje geleden deed ik een bezoek bij de veelbelovende Luna....
Een knappe rondborstige blondine met een hoog sletjes gehalte.....
Wat mij vooral interesseerde was haar openheid rond de mogelijkheden,nml alles behalve plassex....dat beloofde!
Ze ontvangde mij in een rendez-vous hotel te Wevelgem .
Bij aanvang moest ik haar opbellen en toen gaf ze me de kamernr....
Toen ik binnen kwam kreeg ik direct een zwoele mondkus....en dat deed vermoeden dat ik goed zat....
Ik betaalde voor 1 uur nml 200€ all in.
Haar uiterlijk was meer dan ok,1m70 groot een gepiercde tepel die juist geplaatst was en een glad geschoren poesje.
Mooie lange benen met een mooie uitpuilend kutje.
We kleden elkaar uit en begonnen hartstochtelijk te zoenen en ik goed mijn hand naar de onderkant die veelbelovend zacht en lekker nat stond en vingerde haar rechtstaand.
Ze vond het heel fijn en ze knielde haar gewillig om mijn lid te pijpen.....en wat deed ze dat goed..het was zodanig geil dat ik mijn eerste vracht diep in haar keel spoot en ze genoot helemaal van mijn room tot de laatste druppel en zoog ze mijn ballen leeg....
Een zalig begin ....
We verhuisden naar bed waar ik haar lekkere poesje begon te beffen,
Na 5 minuten was deze kletsnat met haar geile kutsap.....toen begon ik haar te vingeren met twee vingers naar boven te masseren tot haar g-spot op springen stond en dan Ik bewerkte haar klitje tot ze het uitschreeuwde van genot en ze kwam squirtend klaar....
Wat toen volgde had ik nog bij geen enkel ander vrouw meegemaakt.
Ze spoot zoals een fontein haar hele bed nat ,er kwam geen einde aan ,hoe meer ik haar klit bewerkte hoe meer ze spoot....!
Wonderbaarlijk hoe dit meisje kan squirten!
Na dit mooi spektakel was mijn Charel in geef acht en bewerkte ik met een rubbertje haar kontje.
Gewillig met haar poep in de lucht en op zijn hondjes mocht ik,eerst langzaam dan helemaal diep haar kont bewerken...
Ze genoot met volle teugen van mijn anale penetratie ,ze vroeg o haar ruwer te behandelen en ik ramde haar anus zo hard en diep ik kon....
Mijn ballen probeerde ik in haar poepgaatje te duwen en wonderbaarlijk vond ze dit ...
Het duurde niet lang dat ik het rubbertje volspoot met mijn tweede lading room......
Ze werd er helemaal geil van en ik mocht haar poesje met mijn vijf vingers en met wat glijmiddel bewerken tot mijn handje verdween in haar grotje..haar lekker warm en glad poesje had zich helemaal omringd rond mijn hand,zalig gevoel!
Ik neukte haar met mijn handje klaar en ze spoot me weer helemaal nat van orgasme ontlading .....
Mijn uurtje was helaas rap voorbij maar de herinnering was eentje om niet rap te vergeten.
Luna is een lief geil sletje die geniet van alles wat sex te bieden heeft.
Topvrouwtje !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Onlangs opnieuw afgesproken met Luna in de gekende Villa in Harelbeke. Ik had super hoge verwachtingen na de vorige afspraak, maar deze x minder ingelost. Lag ook wel grotendeels aan mezelf , ik had wat kopzorgen. Ze geeft zich volledig in alles wat ze doet. Tongzoenen bij binnenkomst, op haar knieën om mijn broek uit te doen en dan klein wasje. Op bed beland , waar ik haar heerlijk fris kutje heb uitgelikt, net als haar sterretje. Kwam vervolgens boven mijn gezicht zichzelf klaarvingeren om te spuiten over mijn gezicht! Heerlijk om dan die natte kut zo die mogelijk uit te likken. Heeft me vervolgens lekker gepijpt en gerimd en me voorzien van een condoom om haar in verschillende standjes te neuken. Mag best hard voor haar! Deze x niet anaal genomen. Uiteindelijk mezelf afgerukt boven haar gezicht met de tong uit de mond. Haar heerlijk, een grote lading zaad bezorgd. Minpuntje was wel dat ze vrij snel naar de badkamer ging haar gezicht proper te maken. Ik geniet er namelijk wel van om nog even na te genieten en de facial te bewonderen. Ik ga zeker terug, binnenkort trio met Elle uit Menen💦💦🍑🍆
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Pijpen deepthroat
  3. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze avond afgesproken met Luna in Harelbeke.
Het meeste dat hier wordt omschreven kan ik beamen.
De communicatie verloopt vlot net zoals de kennismaking.
Eerst wat tongzoenen voor we de financiële kant regelen en dan opfrissen.
Terug de kamer in om verder elkaar te verwennen met zoenen en strelen tot ze op haar knieën gaat om te beginnen aan het serieuze werk. Gelukkig stopt ze op tijd of ik was daar al een paar gram lichter.
Het bed opgezocht waar ik haar mocht likken, vingeren en fisten.
Het intieme gedeelte begonnen in missio en daar moest ik me al vrij vlug gewonnen geven.
Even opfrissen en dan terug het bed op voor een vlotte babbel tot ze plots besluit me weer oraal te verwennen en te rimmen.
Rollen omgedraaid en haar opnieuw gevingerd terwijl ze met een vibrator zichzelf stimuleert.
Na een poosje gutste haar sap langs mijn hand en haar billen op het bed.
Ze vroeg me of ik haar nat kutje nog eens doggy wou nemen (alsof ze dat nog moest vragen) en zo geschiedde…condoom om en haar rechtstaand stevig geneukt terwijl ze op haar knieën zat op de rand van het bed…tot…haar mobiel aangaf dat de speeltijd voorbij was.
Uur vliegt voorbij bij deze dame die ik niet beter kan omschrijven als geil en gulzig in alles wat ze doet.
 
Iemand gisteren bij Luna langsgeweest? Ik heb een afspraak op haar 2e (zoals ze het zelf noemt) "sexdag" op 24 augustus.

Ik date al een klein jaar enkel nog met Super Marta (https://www.girlsreview.nl/threads/super-marta-brussel.8091) maar had nog eens zin in het spannende van een nieuwe ervaring.

Ben benieuwd of Luna gaat kunnen tippen aan de taboeloze geilheid van Marta. Op papier ziet het er alvast heel goed uit 😋
 
Iemand gisteren bij Luna langsgeweest? Ik heb een afspraak op haar 2e (zoals ze het zelf noemt) "sexdag" op 24 augustus.

Ik date al een klein jaar enkel nog met Super Marta (https://www.girlsreview.nl/threads/super-marta-brussel.8091) maar had nog eens zin in het spannende van een nieuwe ervaring.

Ben benieuwd of Luna gaat kunnen tippen aan de taboeloze geilheid van Marta. Op papier ziet het er alvast heel goed uit 😋
Ik heb al enkele geile dates met haar achter de rug. Ik heb eveneens de 24ste een afspraak vastgelegd. Is zeker de moeite waard en taboeloos. Ik kan echter niet vergelijken met Super Marta. Is zij momenteel niet beschikbaar? Ontvangt ze discreet? Veel succes
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Squirting
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren een date gehad met Luna en dat was een heel fijne ervaring.

De afspraken op voorhand werden gemaakt zoals in vorige posts al omschreven werd. Alles was heel duidelijk, vriendelijk, correct, stipt. Perfect.

Luna zelf is een knappe verschijning. Kort blond/wit kopje, mooie naturel lichaam met toch wat pak aan. Als vrouwen met lange lokken en een mannequin lijntje je ding zijn dan ben je de verkeerde thread aan het lezen :)

Het waren 2 superfijne en geile uurtjes waar we heel uitgebreid met elkaar gespeeld hebben. Neuken is er niet aan te pas gekomen. Ik ben meer een speler dan een neuker (dat was ook zo afgesproken op voorhand). De mogelijkheden die Luna aanbiedt zijn zo uitgebreid dat ik gerust nog een uur extra had kunnen vullen :p

Wat er voor mij echt wel uitsprong waren haar deepthroat skills. Die zijn … ongelooflijk eigenlijk. Beste dat ik op dat vlak al mogen ervaren heb … heel diep, nat, intens, lekker :) Als liefhebber van "natte" dates was door haar ondergesquirt worden ook zeker een hoogtepunt 🌊 Je merkt aan alles dat Luna echt wel een geile madam is die haar "hobby" met veel plezier doet.

Haar vergelijken met Super Marta (zoals ik een paar posts hierboven zei) ga ik (nog) niet doen. Met Marta heb ik ondertussen al meer dan 10x een date gehad waardoor we elkaar ondertussen heel goed kennen, perfect weten waar elkaars "knoppen" zitten. De date met Luna was alvast een heel goeie start die eigenlijk wel vraagt om een vervolg.

Samengevat … Een date met Luna is een aanrader. Ze zit in mijn top 3.
 
Gisteren dus voor het eerst Luna bezocht... in de bekende villa in Harelbeke.
Toch een beetje gemengde gevoelens... want ze is écht een stuk zwaarder dan ze aangeeft.... Maar... wat een schaamteloze geile vrouw! Ongehoord!

Recensie volgt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan