Recensie Pricella, S-Royal, Osnabrück 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
649
05/07/21
1.009
38
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://s-royal.de/model/priscilla-b12709ad.html
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De foto's van Pricella spraken mij erg aan, omdat ik tegenwoordig merk dat ik op lange vrouwen val. Met haar 1m80 en high heels kijkt ze boven mij uit :)

Voor het eerst S-royal in Osnabrück bezocht.
De auto geparkeerd aan straat, de club heeft een oprit met 5 afgebakende parkeerplaatsen. Bij de voordeur deed de bel het niet. 2minuten gewacht en toen maar geprobeerd aan de deur te voelen. Deze was open en je komt in een gang met al 3 kamers met een koffie-automaat. Dvp's liepen mij voorbij. Na kort daar staan kwam de theke en werd na een kamer op de 1e verdieping gebracht.
De club ziet er iets simpeler uit dan hausnr5 in Nordhorn. Standaard kamers en overal stringen lampjes (rood/wit) om sfeer te maken.

Na 2min wachten op de kamer kwam Pricella binnen. Wow, precies zoals ik mij voorgesteld op de foto's. Mooi lang, maatje 36 en siliconen. Ze heeft het liefst engels en super-aardig. Prijs 90 euro/30min. Gevraagd hoeveel tongzoenen kostte, was niet nodig zei ze.
Na het douchen terug op de kamer en ze was in mij meegebrachte fetish kleding getogen, wow :love:. Daarna was het girlfriend am feinsten. Veel gestreel kussen en moest zowel haar van voor als achter verwennen met mijn tong. Uiteindelijk heeft ze mij klaargetrokken op haar kleding die vol met sperma daarna zat.
Ze zegt niet heel veel, maar wel supervriendelijk. Wel mijn type vrouw.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan