Algemeen Seksvakantie Afrika.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Opmerking van de moderator

Alle topics zijn er voor iedereen.

En als iemand foute informatie plaatst, dan kan je daar rustig en beleefd op reageren om het recht te zetten.

BigBenny
Ik weet nlet of je het hebt gelezen, maar de man die het betreft loopt alleen te trollen lijkt het. Waarom ga je anders in een topic over afrika melden dat je er niet aan moet denken met een Afrikaanse vrouw te moeten delen. Ik snap dus prima dat @ben13 hier op reageerde. Het ging niet om fouten informatie.

Even weer OT. Ik ben ook een paar keer black geweest. Leuke ervaringen. Wel vaak woeste seks. :ROFLMAO: Die vrouwen zijn ook vaak lichamelijk sterk. Van mij hoeft het niet altijd zo ruig.

Maar even een vraagje aan jullie: vinden jullie ook niet dat zwarte vrouwen wel een apart lichaamsgeurtje hebben?

Even weer OT. Ik ben ook een paar keer black geweest. Leuke ervaringen. Wel vaak woeste seks. :ROFLMAO: Die vrouwen zijn ook vaak lichamelijk sterk. Van mij hoeft het niet altijd zo ruig.

Maar even een vraagje aan jullie: vinden jullie ook niet dat zwarte vrouwen wel een apart lichaamsgeurtje hebben?
Vergeet ook niet , dat veel zwarte vrouwen na het wassen, hun huid behandelen met veel verschillende cremes , voor droge huid , om bleker te proberen worden, etc.....
Veel van deze cremes rieken voor ons niet ideaal, en dat gecombineerd met een volledig verschillend eetpatroon maakt het inderdaad een beetje anders ruiken voor ons.
En sommige dames die hun pruik vastgenaaid hebben aan hun natuurlijk haar , die wassen dat misschien ook niet wekelijks 😄😄😄

Wat aziatisch dons of een mooi streepje kan ik wel waarderen, maar dat donkere haar doet het hem niet voor mij 😆
Aziatisch dons? Chinese vrouwen met een naturel intiem kapsel hebben geen 'wat Aziatisch dons', hoor! Wel een vacht van dik, stug haar. Daar moet je echt van houden.

Maar ik dacht dat dit een topic was over zwarte vrouwen en hun lichaamsgeur.

Ook waar!

Maar om weer eens terug te komen om het topic. Een underrated land is wat mij betreft Mozambique. Voor werk een tijd mogen wonen en een geweldige tijd gehad. In tegenstelling tot veel andere Afrikaanse landen hebben de Portugezen zich destijds flink gemengd met de lokale bevolking. Ofwel een prachtige verscheidenheid aan vrouwen, van afrikaans, halfbloed (Mulata's) tot Portuguees.
Ik heb daar echt een fantastische tijd gehad, als man wordt je daar gewoon versierd :)
Qua (sex)vakantieland mist het de nodige infrastructuur maar de stranden zijn fantastisch en je kan er ook fantastisch duiken.

Ik zat in de hoofdstad Maputo. Omdat ik voor werk zat had ik de tijd om de stad te leren kennen maar het is niet echt een plek voor een stedentrip. Wel fantastische nachtclubs.

En de kosten vallen erg tegen. Aanbod aan hotels was destijds niet zo groot en voor vervoer naar het noorden moest je al snel een vlucht nemen en daar een auto huren.
Verder is de toeristische sector erg ingericht op zuid afrikanen die met hun eigen pick-up, braai en bier komen. Erg gezellig maar sluit niet echt aan bij de hobby.

Terug
Bovenaan Onderaan