Algemeen Seksvakantie Afrika.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
78
27/08/23
93
3
Hallo

Na 3 leuke vakanties in Thailand en eentje in de Baltische staten willen een vriend en ik eens wat landen in Afrika bezoeken om wat cultuur op te snuiven en om 's avonds eens wat stoom af te laten bij de prostituees. Ik heb hier enkel vragen:

- welke Afrikaanse landen zijn veilig en vlot toegankelijk en waar zitten er veel prostituees?

- ik neem aan dat een PEP-kuur aan te raden is? Ik heb nog nooit een SOA gehad, maar ik zal niet ontkennen dat ik ook frequent zonder condoom neuk. Het is riskant I know

Qua vrouwen maakt het allemaal niet uit. Minder donker/donker. Mijn lul heeft na meer dan 2 decennia wandelen al met vrouwen uit alle continenten kennis gemaakt.

Alle tips zijn welkom
Bedankt alvast
 
Seks vakantie naar Africa... living dangerously!
Enfin, Senegal zou een goede optie kunnen zijn. Je vind betaalsex in de hoofdstad Dakar natuurlijk, maar ook aan de vele holiday resorts langs de westkust (dichtbij de internationale luchthaven). En... mooie vrouwen.

Moet je natuurlijk best wel een woordje Frans spreken...

Je kan Senegal makkelijk binnen als tourist met een 90 dagen visum on arrival (gratis)
 
Ik spreek vloeiend Frans. Werk al m'n ganse leven in Brussen en heb heel wat Franstalige Brusselse/Waalse collega's.

Een gevaarlijk continent om te wandelen?
Maar ben je uit gekeken op Thailand?
Veel beter zal je niet vinden om te wandelen, of is dat bijzaak?
Ethiopie schijnt ook een heel mooi land te zijn, mooie natuur, en veel historie, alleen weet ik niet of er wat te wandelen valt.
 
Ik zou je Kenia aanraden in de grote steden en aan de kust in de toeristen gebieden en natuurlijk Mombasa is er een behoorlijk groot aanbod.
Alles wat je hoeft te doen is Tinder aanmaken en op de juiste plekken komen.
 
Maar ben je uit gekeken op Thailand?
Veel beter zal je niet vinden om te wandelen, of is dat bijzaak?
Ethiopie schijnt ook een heel mooi land te zijn, mooie natuur, en veel historie, alleen weet ik niet of er wat te wandelen valt.

Zeker niet. Thailand blijft een fantastisch land. Heb al enkele ervaringen met Afrikaanse vrouwen en het smaakt naar meer.

Had vroeger enkele dames in Brussel, maar aangezien ik in Brussel werk vertrouw ik het niet meer ivm discretie.
 
Sorry maar ik vind de laatste reacties nogal sterk overtrokken. Ik kom al jaren in verschillende Afrikaanse landen en natuurlijk maak je corruptie mee en wil de politie wel eens wat geld voor een paspoort wat je niet mee neemt op straat. Slechts een paar euro en je kan weer door. Ik heb al die jaren niet echt negatieve dingen mee gemaakt. Zorg dat je niet veel bij je hebt en geen dure dingen. Beetje geld en oude telefoon heb ik altijd op zak, nog nooit overvallen. Ja hiv is een probleem in Afrika maar intiem doe je hier toch ook met condoom? Als je dat altijd doet kan er weinig fout gaan. Afrikaanse meiden zijn heerlijk, ze houden doorgaans enorm van sex en bijna alles kan. Even klaarkomen in het mondje bijvoorbeeld vinden ze bijna allemaal prima. Sommige willen gewoon mee zonder er geld voor te vragen. Nee mannen ga eerst eens verschillende landen bezoeken en oordeel dan. Afrika is een walhalla voor de geile man!!
 
heb een beetje ervaring in Afrika en ben al verschillende keren in Gambia,Oeganda,Tanzania en Kenia geweest.
persoonlijk voor de eerste keer raad ik Kenia aan omdat dit het meest toeristische is en wat aangepast is aan westerlingen en ook het makkelijkste om vrouwen te vinden ,Senegal zou ook de moeite zijn maar mijn frans is niet ideaal en nog niet geweest.
Ethiopië was ook aangeraden door iemand hier maar dit is een gelovig land en volgens medewandelaars die ik in Afrika heb ontmoet geen gemakkelijk land maar wel mooie slanke vrouwen.
zelf ben ik ook jaarlijks in Thailand maar de Afrikaanse meisjes zijn naar mijn mening heter, gewilliger, behulpzamer en goedkoper.
veiligheid in Afrika is gewoon je gezond verstand gebruiken, het is echt niet zo dat het vol met criminelen loopt ;)ik zelf ben nog nooit beroofd in Afrika van de 9 keer dat ik er geweest ben(enkel inThailand hebben ze mijn geld eens gestolen trouwens), er is wel wat corruptie maar voor die paar euro dat ik eens 1 keer een politie agent heb moeten geven zou ik het niet laten:), mijn tip is overdag is het geen probleem om overal te wandelen maar 's nachts moet je de verlaten plaatsen vermijden (best gewoon taxi of motortaxi nemen).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geen aanrader om naar Afrika te gaan. Criminaliteit is er wijdverspreid. Slechte infrastructuur en nog duizend andere problemen.

Dit is echt een reactie van iemand die er nog nooit geweest is. Tuurlijk heb je landen waar je niet naartoe gaat in Afrika. Maar er zijn wel degelijk veilige landen/wijken. Gambia, Ghana, Zuid-afrika, Kenia, Tanzania, Senegal, Namimbie, Rwanda, zijn bijv al prima te bezoeken.
 
Iedereen alvast al bedankt voor de reacties. We zullen beginnen in Kenia, eerstdaags bespreken we of we dan nog een ander Afrikaans land aandoen. Vanuit Brussel zijn er goede verbindingen naar Kenia. Heb vroeger in Brussel al enkele ervaringen gehad met Keniaanse en Marokkaanse prostituees, vaak kwamen de prostituees in de cafés en voor 200 € kon je er enkele uren mee gaan kameren. Zeer vriendelijke vrouwen die maar al te graag wilden volgespoten worden.

Gezien mijn huidge functie op het werk en het huidige klimaat is het helaas niet meer mogelijk om in de Brusselse hoerenbuurt te vertoeven. Een mens krijgt nogal snel een naam. Vroeger gingen we na het werk vaak nog eens op cafe en dan eens naar de 'hoeren'. Maar veel jongeren doen dat toch niet meer.
 
Ik wil ook eens Afrika proberen. Heb sowieso niet veel ervaring met chocola. Mijn probleem is een beetje dat ik een schijterd ben en misschien ook wel lui. Ideaal voor mij zou een resort zijn waar de dames van plezier ook rondlopen die mee naar de kamer willen.

Weet iemand of ergens zoiets bestaat?
 
Ik wil ook eens Afrika proberen. Heb sowieso niet veel ervaring met chocola. Mijn probleem is een beetje dat ik een schijterd ben en misschien ook wel lui. Ideaal voor mij zou een resort zijn waar de dames van plezier ook rondlopen die mee naar de kamer willen.

Weet iemand of ergens zoiets bestaat?
Als dat al bestaat (en waarom niet?) dan betaal je daar in elk geval wel de 'resort' prijzen!
 
Ik wil ook eens Afrika proberen. Heb sowieso niet veel ervaring met chocola. Mijn probleem is een beetje dat ik een schijterd ben en misschien ook wel lui. Ideaal voor mij zou een resort zijn waar de dames van plezier ook rondlopen die mee naar de kamer willen.

Weet iemand of ergens zoiets bestaat?

Het is gewoon de knop omdraaien. Een getinte/gekleurde vrouw is zeker een aparte ervaring.

Ik ben er nu begin 40 en ik kan zeggen dat ik al heel veel nationaliteiten heb gepenetreerd en volgespoten. Niks heerlijker dan een getinte vrouw die je lul zit leeg te melken met haar kut of kont.
 
Het is gewoon de knop omdraaien. Een getinte/gekleurde vrouw is zeker een aparte ervaring.

Ik ben er nu begin 40 en ik kan zeggen dat ik al heel veel nationaliteiten heb gepenetreerd en volgespoten. Niks heerlijker dan een getinte vrouw die je lul zit leeg te melken met haar kut of kont.
Teveel Jef Geraerts gelezen?
 
Als dat al bestaat (en waarom niet?) dan betaal je daar in elk geval wel de 'resort' prijzen!

Dat vind ik geen probleem. Dames mogen ook wat verdienen. Was 10 jaar geleden heel kort in Havana. Daar hingen allemaal pretdames rond in de lobby. Denk dat ze een bedragje betaalde om daar rond te mogen hangen ofzo.

Zou geweldig zijn als er ook een resort was waar zoiets is. Liefst dus in Afrika.
 
Dit soort resorts kun je vinden in de Dominikaanse Republiek. Daar zijn ook veel donkere dames aanwezig. In Afrika, ik betwijfel het, maar mocht iemand iets vinden dan lees ik het hier graag.

hahaha toevallig had ik dat idee ook en poste deze ook vraag in het forum daar. Maar men gaf daar aan dat het niet mogelijk is daar. Pretdames worden niet toegestaan in de resorts werd daar aangegeven.
 
Teveel Jef Geraerts gelezen?

M'n grootvader zaliger heeft lang gewerkt voor de Belgische-Staat in Belgisch-Congo en m'n vader heeft er de eerste 15 jaar van z'n leven doorgebracht in mei 1960 zijn ze zich pas definitief in België beginnen settelen door de nakende onrust. De liefde voor Afrika zal wel in de genen zitten. De boeken van Jef Geeraerts kan ik zeker appreciëren
 
Terug
Bovenaan Onderaan