Algemeen Seksvakantie Afrika.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vroeger was dit in brittania en time inn (uitbater uit Belgie),maar mijn info is van lang geleden wel 7 jaar geleden denk en laatste berichten dat ik opgevangen heb is dat dit niet veel soeps meer is als seksvakantie.
 
Exact! Ik ben benieuwd naar je ervaringen (En anderen ongetwijfeld ook)
Het is een feite heel simpel, ga naar de senegambia strip en ga naar de uitgaansgelegenheden die er zijn. Zoals brittania, time inn en aquarius. Gegarandeerd aanspraak van dames. Verder hoef je maar op straat te lopen en een knipoog te geven. Serveersters in restaurant maken ook graag een praatje en spreken zo af om na werktijd een feestje te maken in je kamer. Zelfs een paar keer een blowjob gehad van het hotelkamer meisje. Niet de allermooiste maar wel super spannend natuurlijk.
 
Gambia is zeker nog een bestemming voor een sex vakantie. Je raakt altijd in contact met dames die wat bij willen verdienen. Op t strand , verkoopsters. Op de Strip.
Ik heb een date gedaan met lieve bierverkoopster , met kamer en alles was ik voor 20 € klaar.En goed ook, zeker omdat ik al een sloot bier ophad
Ook zijn er vrouwelijke wandelaars , leuk om te zien .Paar Nederlandse vrouwen , zagen er niet slecht uit, kwamen met potloden voor hun scholenprojectje , maar hebben ook wel andere potloden gezien.
Maar het seizoen is pas gestart dus de honger naar geld is groot.
Het is een feite heel simpel, ga naar de senegambia strip en ga naar de uitgaansgelegenheden die er zijn. Zoals brittania, time inn en aquarius. Gegarandeerd aanspraak van dames. Verder hoef je maar op straat te lopen en een knipoog te geven. Serveersters in restaurant maken ook graag een praatje en spreken zo af om na werktijd een feestje te maken in je kamer. Zelfs een paar keer een blowjob gehad van het hotelkamer meisje. Niet de allermooiste maar wel super spannend natuurlijk.
Brittannia is gesloten
 
Ik wou terug naar Oeganda, heb daar heerlijke tijd gehad. Ging samen met iemand die er al meermaals geweest is en zijn weg er goed kent. Is geen toeristische omgeving, geen resorts etc, maar wel een aangenaam nachtleven.
Helaas kan ik niet. Leuke momenten daar gehad, bv lekker trio, eentje die me rimt, andere die me pijpte. Knalde direct dat mondje vol 😄
 
ik ben 3 weken in ZA geweest, op een dag verbleven we buiten een wildpark.
in het zelfde hotel , waren vriendinnen 5a6 uit Kaapstad een weekend op stap.
s avonds was het erg gezellig , dus 1 van de dames had wel zin , ik vroeg haar om op mijn kamer langs te komen.
wij hebben twee nachten lekker geneukt , en kosten mij geen geld.
soms vind een donkere dame het leuk om met een blanke het bed te delen.
ik vond het ook top , was mijn tweede ervaring met een donkere dame.
ze zijn heel erg geil en staan voor veel open mooi toch
 
Dit is echt een reactie van iemand die er nog nooit geweest is. Tuurlijk heb je landen waar je niet naartoe gaat in Afrika. Maar er zijn wel degelijk veilige landen/wijken. Gambia, Ghana, Zuid-afrika, Kenia, Tanzania, Senegal, Namimbie, Rwanda, zijn bijv al prima te bezoeken.
Ik ben meer dan 50 keer geweest in Afrika. Zowel op vakantie als voor werk. Ik heb het allemaal gezien. Van steekpartijen tot coupes. Afrika is geen veilig continent. Daarnaast is de infrastructuur super slecht. Moet je alleen kijken naar de wegen en openbare vervoer. Dan nog niet te spreken over de criminaliteit en vooral diefstal.
 
Ik ben meer dan 50 keer geweest in Afrika. Zowel op vakantie als voor werk. Ik heb het allemaal gezien. Van steekpartijen tot coupes. Afrika is geen veilig continent. Daarnaast is de infrastructuur super slecht. Moet je alleen kijken naar de wegen en openbare vervoer. Dan nog niet te spreken over de criminaliteit en vooral diefstal.

Oke, Idi Amin, hahaha. Ik ben zelf ook een aantal keer geweest en heb niets van dat alles gezien. Tegenovergestelde juist, vriendelijke mensen.
Ligt er maar ook net aan waar je naartoe gaat.
 
Oke, Idi Amin, hahaha. Ik ben zelf ook een aantal keer geweest en heb niets van dat alles gezien. Tegenovergestelde juist, vriendelijke mensen.
Ligt er maar ook net aan waar je naartoe gaat.
Precies, ik heb veel rond gereisd door Kenia, Ghana, Namibie en Zuid Afrika. Geen enkel probleem. Gewoon blijven nadenken bij wat je doet. Wat infrastructuur betreft is er niks aan de hand, in Ghana heb je bijvoorbeeld super service van Uber en Bolt. Ze brengen je overal.
 
Ik wou terug naar Oeganda, heb daar heerlijke tijd gehad. Ging samen met iemand die er al meermaals geweest is en zijn weg er goed kent. Is geen toeristische omgeving, geen resorts etc, maar wel een aangenaam nachtleven.
Helaas kan ik niet. Leuke momenten daar gehad, bv lekker trio, eentje die me rimt, andere die me pijpte. Knalde direct dat mondje vol 😄
Ik ga volgend jaar naar Oeganda.
Kan jij mij evt in een privé mail mij de locatie doorgeven…alvast bedankt 👌
 
Ik ben geen Afrikakenner, maar in Namibië heb ik me geen moment onveilig gevoeld. Enkel in Windhoek en Walvisbaai blijf je na donker best binnen.
Voor mij blijft Barcelona de gevaarlijkste stad. Wat ik daar allemaal heb zien gebeuren!!!!
 
Klopr maar in Afrikaanse landen is het vaak ook weer niet veilig wat los van conflict of oorlog staaf

Nja, om ontopic te blijven. Landen die prima te bezoeken zijn.
Kenia
Marokko
Tunesië
Tanzania
Zuid-Afrika
Namibië
Rwanda
Oeganda
Ghana
Gambia
Mozambique
Madagascar

Gewoon in de betere wijken verblijven en dan kan je een veilige vakantie hebben.
 
Ik wil ook eens Afrika proberen. Heb sowieso niet veel ervaring met chocola. Mijn probleem is een beetje dat ik een schijterd ben en misschien ook wel lui. Ideaal voor mij zou een resort zijn waar de dames van plezier ook rondlopen die mee naar de kamer willen.

Weet iemand of ergens zoiets bestaat?
Pas terug van Kenia en raad je big tree resort aan in Mombasa,hier zitten de vrouwen vanaf de namiddag gewoon in de strandbar en ook wel wat knappe gezien, weet wel niet hoe de kamers zijn omdat ik er zelf niet verbleven heb.
ps ik heb enkele foto's toegevoegd in het Tanzania topic ,krijg je meschien wat meer goesting in afrikaantjes;);).
Ik ben meer dan 50 keer geweest in Afrika. Zowel op vakantie als voor werk. Ik heb het allemaal gezien. Van steekpartijen tot coupes. Afrika is geen veilig continent. Daarnaast is de infrastructuur super slecht. Moet je alleen kijken naar de wegen en openbare vervoer. Dan nog niet te spreken over de criminaliteit en vooral diefstal.
Jij heb wel echt pech met je vakanties in Afrika,en ik dacht dat mijn laatste verlof minder was :) ,ik heb al verschillende keren in afgelegen gebieden gezeten en altijd alleen overal rondgewandeld, ik heb al in de getto van Dar Es Salaam gezeten(met een vrouwelijk gezelschap/gids wel) en al verschillende keren alleen nachts rondgewandeld(dit raad ik nu wel af)en heb nog niets gezien van wat jij allemaal hebt gezien;).
Afrika is zeker niet het veiligste continent ,de wegen zijn slecht(veel zandwegen) ,de stroom valt geregd uit en openbaar vervoer moet je gewoon kennen(niet aangeraden voor beginners of je moet een meisje je laten gidsen) maar het is nu ook geen gangsters paradis;););)
 
Laatst bewerkt:
Pas terug van Kenia en raad je big tree resort aan in Mombasa,hier zitten de vrouwen vanaf de namiddag gewoon in de strandbar en ook wel wat knappe gezien, weet wel niet hoe de kamers zijn omdat ik er zelf niet verbleven heb.
ps ik heb enkele foto's toegevoegd in het Tanzania topic ,krijg je meschien wat meer goesting in afrikaantjes;);).

Top dank je wel Kameraad! Is het www.bigtreekenya.com? Vind namelijk meerdere big tree resorts.
 
the new big tree beach resort ,je moet wel rechtstreeks boeken want staat niet op boeking en volgens mij is er geen zwembad, zelf niet gezien en ook op site staat er niets op
 
Ik ben meer dan 50 keer geweest in Afrika. Zowel op vakantie als voor werk. Ik heb het allemaal gezien. Van steekpartijen tot coupes. Afrika is geen veilig continent. Daarnaast is de infrastructuur super slecht. Moet je alleen kijken naar de wegen en openbare vervoer. Dan nog niet te spreken over de criminaliteit en vooral diefstal.
Ik heb jaren in Togo, Burkina Faso en Ghana gewoond. Nooit last gehad van criminaliteit. Het was wel de mooiste tijd van mijn leven.
Ik heb in elk geval een hoop knappe vrouwen in bed gehad.
 
ik neem aan dat een PEP-kuur aan te raden is? Ik heb nog nooit een SOA gehad, maar ik zal niet ontkennen dat ik ook frequent zonder condoom neuk. Het is riskant I know
Een PEP kuur krijg je nadat je risico gelopen hebt. En die moet je binnen maximaal 72 uur na het contact starten.

Jij hebt PREP nodig. De eerste dag slik je 2 pillen en daarna elke dag 1. En als je terug bent nog 2 dagen doorgebruiken.
De pillen zijn op recept. Je zult dus je huisarts (of een andere arts) moeten overtuigen dat je ze nodig hebt en je moet ze zelf betalen. Meer info: hier. De prijzen verschillen trouwens per apotheek!
 
Terug
Bovenaan Onderaan