Algemeen Seksvakantie Afrika.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alleen aan te raden als je Frans spreekt.
Ja dit houd mij tegen om dit land te bezoeken, heb er veel interesse voor omdat er veel mooie dames van Kameroense afkomst op afrointroduction zitten(afrikaanse dating site)en rechtstreekse/budgetvriendelijke vluchten vanuit brussel(dit is wel 3 jaar geleden dat ik hier veel heb van opgezocht),de stad Kribi was ook interessant voor vrouwen.
vroeger was er een topic over Kameroen op hookersforum🤷‍♂️,er word wel engels gesproken in sommige delen van Kameroen maar dit zijn spijtig genoeg niet de veiligste regio's(boko haran is daar redelijk actief)
 
Klopt, het stuk van Kameroen dat grenst aan Nigeria is voornamelijk Engelstalig, en niet heel veilig. In grote delen van centraal en west Afrika is Frans de voertaal en kom je met Engels nauwelijks ergens.
 
Wij hadden vermeld dat wij n spanje gingen maar gelet op de kou gaan wij en hebben al geboekt een weekje n Egypte Marsa Alam.
Vanaf 15 dec.
Wij zouden het geil vinden om nu al contact te maken met een man / meerdere mannen die ook daar zijn zodat wij dan mijn vrouw een geile warme vakantie kunnen geven.
Voor contact:
[email protected]
 
😂😂😂😂😂
En….. de bedoeling om in contact te komen met een man/ mannen die op zichzelf al daar zouden zijn onafhankelijk van ons… 😂😂😂😂maw… als of wie dan ook daar is…… stuur dan een bericht dan maken we daar contact…😀
Misschien mijn bericht nu duidelijker en nee we doen niets met niet- westerse mannen.
 
Ligt aan mij of zijn de vliegtickets onbetaalbaar geworden en lijkt de criminaliteit overal toegenomen.


Mits goed zoeken zijn vliegtuigtickets zeker nog 'betaalbaar' verwacht geen prijzen meer van enkele jaren geleden, maar als je, je eigen vakantieperiode kan plannen is het zeker te doen.

Al ben ik toch serieus verschoten van de prijzen van pakketreizen. Mijn zus en schoonbroer betalen bijna €5000 om in volle zomer een week naar Spanje te gaan met 4 personen in een kindvriendelijk resort wat mi wel waanzinnig is.

Niet iedereen kan natuurlijk gelijk wanneer verlof kiezen én veel mensen willen toch de 'zekerheid' die touroperators aanbieden.
 
Als je een rondreis maakt en je hebt toevallig een stop in Kampala (uganda) dan zou ik daar zeker een dag of wat rondhangen (spreek uit ervaring, 6 maanden in Congo gewerkt om de 3 weken was ik daar voor een weekend. Congo is niet aan te raden by the way. En bereid je er alvast maar voor om het woordje Muzungu vaak te horen. simpel antwoord daarop is: Jambo abari jaku. De naam Malembe komt ook daar vandaan trouwens.
 
Als je een rondreis maakt en je hebt toevallig een stop in Kampala (uganda) dan zou ik daar zeker een dag of wat rondhangen (spreek uit ervaring, 6 maanden in Congo gewerkt om de 3 weken was ik daar voor een weekend. Congo is niet aan te raden by the way. En bereid je er alvast maar voor om het woordje Muzungu vaak te horen. simpel antwoord daarop is: Jambo abari jaku. De naam Malembe komt ook daar vandaan trouwens.
Vroeger ook heel goede ervaringen gehad in Oeganda,maar laatste keer viel het serieus tegen ,kabalagala regio was niet veel meer ,taxi app werken niet meer (kwamen niet of vroegen het dubbele dan op app),hotels waren ook duurder dan vroeger en ook geen echte topsex gehad (hier moet je altijd beetje geluk mee hebben natuurlijk).
Maar in dit topic gaat het vooral over ideale sex vakantie en Oeganda hoort er niet echt bij denk ik persoonlijk,is niet ideaal voor als eerste keer te doen ,heeft ook niet echt veel toeristische attracties zoals een strand enzo en veilheid is ook pak minder snachts ,voordeel is wel goed Engels en meisjes die squirten .
 
Vroeger ook heel goede ervaringen gehad in Oeganda,maar laatste keer viel het serieus tegen ,kabalagala regio was niet veel meer ,taxi app werken niet meer (kwamen niet of vroegen het dubbele dan op app),hotels waren ook duurder dan vroeger en ook geen echte topsex gehad (hier moet je altijd beetje geluk mee hebben natuurlijk).
Maar in dit topic gaat het vooral over ideale sex vakantie en Oeganda hoort er niet echt bij denk ik persoonlijk,is niet ideaal voor als eerste keer te doen ,heeft ook niet echt veel toeristische attracties zoals een strand enzo en veilheid is ook pak minder snachts ,voordeel is wel goed Engels en meisjes die squirten .
Ik ben met een belg die daar vlees importeert een paar dagen de bush in geweest.
En dat zeker de moeite waard. als je smorgens je tentje uit wil en er staat een olifant je aan te kijken. Maar moet je wel gelijk geven dat het een grotere stap uit de westerse wereld is als de landen die noord en oost liggen. Ik heb me daar nog nooit in gevaar gevoeld ofzo. Maar dat kan ook liggen omdat ik natuurlijk in Congo aan het werk was (bunia net over de grens) en gewend ben aan dat soort omgevingen. In cartagena ga ik met een lokale kennis van me ook de vuvela's in zonder problemen.

Voor sex, hotels enz. voor leuke prijzen koop ik meestal voor een paar dollar een lokaal mannetje (gelijk ook mijn taxi) voor die paar dagen. maand salarisen liggen in die regio op gemiddeld 25 a 30 dollar in de maand
 
Afgelopen maand retourtje Entebbe geboekt voor de slechts 540 euro, in vergelijking mijn ticket naar Rio de Janeiro de volgende maand kost ruim het dubbele.
En ik heb het al vaak gezegd een arm(er) land bezoeken wil zeker niet zeggen dat alles goedkoop is daar.
Daarbij als je idd. al je kosten gaat tellen van tickets,hotels,vertier,dames is een roadtrip langs de Duitse clubs en ramen vrijwel altijd goedkoper als het je puur om de sex gaat...
 
En ik heb het al vaak gezegd een arm(er) land bezoeken wil zeker niet zeggen dat alles goedkoop is daar.
Daarbij als je idd. al je kosten gaat tellen van tickets,hotels,vertier,dames is een roadtrip langs de Duitse clubs en ramen vrijwel altijd goedkoper als het je puur om de sex gaat...

Helemaal mee eens. De verre oorden zijn alleen voordeliger als je voor langere tijd gaat (een paar maanden bijv.). Maar niet iedereen kan dat - ik ook niet. Toch vind ik het avontuur ook wat waard.
 
Tickets Oeganda vallen nog steeds mee, wel op voorhand zoeken . Vorig jaar onder de 500€ met Brussels Airlines. En zie ook nog steeds.onder de 650€ veel vluchten in 2024. Met Egypt of Rwandair heb je nog opties.
Mijn ervaring is dat het net wel een rustige en veilige omgeving is. Uber werkt goed. Heel veel leuke restaurants en dingen om te doen.
Mijn kennis sprak wat woorden Luganda, dat was soms ook heel leuk .
Qua sex, geen klagen. Sommigen zijn wat passiever, maar je kan ze aanwijzingen geven. Anderen waren echt top. Trio waarbij eentje jou rimt en de andere je lading eruit zuigt....
 
Binnenkort wil ik maar weer eens naar de Afrikaanse zon en daar weer eens goed van bil gaan. De Afrikaanse meiden krijg ik nooit genoeg van😊
Twijfel tussen Gambia / Kenia / Tanzania, wat zouden jullie adviseren als het eigenlijk alleen gaat om sex, zon, zee, strand en uitgaan?
 
Denk dat dit persoonlijke smaak een beetje gaat zijn maar ik raad Tanzania aan ,dit zijn de grootste minpunten ,buiten Dar es Salaam is het moeilijker voor een meisje te versieren (tenzij je de taal een beetje spreekt), kan soms wat saai zijn en zijn minder barren tegenover Kenia, de pluspunten het veiligste van de 3 en minder kans op problemen met vrouwen (drama en gezever) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan