Algemeen Seksvakantie Afrika.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
hahaha toevallig had ik dat idee ook en poste deze ook vraag in het forum daar. Maar men gaf daar aan dat het niet mogelijk is daar. Pretdames worden niet toegestaan in de resorts werd daar aangegeven.
Misschien had ik het niet goed begrepen. Er zijn verschillende sex resorts daar, bijvoorbeeld: https://www.drsexvacations.com/
Of deze: http://www.blackbeardsadultresort.com/hotel.html
Maar de dames zijn denk ik alleen intern. Je kunt er waarschijnlijk geen DVP die je hebt opgepikt mee naar binnen nemen. Overigens best prijzig.
 
Ik wil ook eens Afrika proberen. Heb sowieso niet veel ervaring met chocola. Mijn probleem is een beetje dat ik een schijterd ben en misschien ook wel lui. Ideaal voor mij zou een resort zijn waar de dames van plezier ook rondlopen die mee naar de kamer willen.

Weet iemand of ergens zoiets bestaat?

Overal eigenlijk wel, als je een grote zak geld mee neemt...
 
Ik wil ook eens Afrika proberen. Heb sowieso niet veel ervaring met chocola. Mijn probleem is een beetje dat ik een schijterd ben en misschien ook wel lui. Ideaal voor mij zou een resort zijn waar de dames van plezier ook rondlopen die mee naar de kamer willen.

Weet iemand of ergens zoiets bestaat?
In Mombasa is er big tree hotel en resort(weet niet of dit hetzelfde complex is)maar ben wel al in de bar/lounge van big tree geweest en hier zitten zeker vrouwen (hier waren vroeger ook optredens),ik ben nooit in het hotel verbleven dus weet ook niet 100% hoe het daar gaat maar daar kan je wel vrouwen mee naar de kamer nemen heb ik al meermaals gelezen.
Ik vertrek zondag naar Kenia en ben volgende week een paar dagen in Mombasa zal proberen hier meer van te weten te komen ;) .

wat ook een optie is als je Afrika niet goed vertrouwd is Thailand/Bangkok,op Sukhumvit road van Soi 4 tot SOI 11 zijn voldoende afrikaanse aanwezig(laatst geweest in april en het aanbod was zelfs meer dan voor corona),deze vrouwen vragen wel makkelijk 100€voor de nacht maar Thailand is wel veilig en je kan ze menemen op een tripje dit heb ik een jaar of 5 geleden ook gedaan(naar Erawan watervallen, ze kreeg toen wel juist haar maandstonden en dit was wel een redelijke domper:()
 
Met genoeg geld kan je gewoon een DVP voor een week nemen. Of voor een dag. Zo lang je niet bij het zwembad aan het neuken ben oid.
Is het niet de bedoeling van meeste Afrika wandelaars om het budget vriendelijk te houden 😉als je dezelfde prijzen gaat betalen als hier heeft het niet veel zin om naar daar te reizen voor de vrouwen denk ik 😁
 
Is het niet de bedoeling van meeste Afrika wandelaars om het budget vriendelijk te houden 😉als je dezelfde prijzen gaat betalen als hier heeft het niet veel zin om naar daar te reizen voor de vrouwen denk ik 😁
Als je naar Afrika gaat om goedkope sex te hebben kun je beter niet gaan.
Zelfs budget ben je met een ticket los en hotel al snel 1200/1500 en dan zit je maar echt low budget dan komt nog eten en drinken erbij.
En dan moet je nog beginnen aan de dames reken op 50 a 100 euro per dag een dikke 2000 tot 2500 ben je dus makkelijk kwijt voor een week.
Als je budget wil moet je lekker naar de ramen gaan en de goedkope dames op internet nalopen dan heb je vaker geneukt en je 18 uur in een vliegtuig bespaard.
Afrika is pas interessant als je ook echt iets van het land wil zien eventueel zon,zee,strand of safari erbij wil pakken en wat avontuur zoekt anders lekker in Europa blijven
 
Is het niet de bedoeling van meeste Afrika wandelaars om het budget vriendelijk te houden 😉als je dezelfde prijzen gaat betalen als hier heeft het niet veel zin om naar daar te reizen voor de vrouwen denk ik 😁

Iemand zei 'maakt niet uit hoe duur het is' oid. Dan kan dat zeker. En Afrika is niet budgetvriendelijk qua accommodatie. Als je hotel/resortprijzen ziet dan schrik je.
 
Als je naar Afrika gaat om goedkope sex te hebben kun je beter niet gaan.
Zelfs budget ben je met een ticket los en hotel al snel 1200/1500 en dan zit je maar echt low budget dan komt nog eten en drinken erbij.
En dan moet je nog beginnen aan de dames reken op 50 a 100 euro per dag een dikke 2000 tot 2500 ben je dus makkelijk kwijt voor een week.
Als je budget wil moet je lekker naar de ramen gaan en de goedkope dames op internet nalopen dan heb je vaker geneukt en je 18 uur in een vliegtuig bespaard.
Afrika is pas interessant als je ook echt iets van het land wil zien eventueel zon,zee,strand of safari erbij wil pakken en wat avontuur zoekt anders lekker in Europa blijven

En minimaal een maand gaan. Wel ben je dan in een snoepwinkel, als je van donkere dames houdt. En ze hebben een veel fijner karakter meestal dan dames in West-Europa.
 
ik geef je gedeeltelijk gelijk ,Afrika moet je niet doen voor de vrouwen alleen het is ook de vakantie en de beleving/ervaringen

Maar de prijzen die je vermeld zijn echt voor voor de toerist die het niet een beetje uitkijkt
Tickets 500/700€ ,hotels zit ik meestal rond 30€ (kwaliteit soms iets minder en soms best goed ),vrouwen rond 30€ per nacht ,eten en drinken minder dan de helft van hier en een week zou ik niet gaan naar Afrika/Azië minimum 2 weken

Dit is zeker nog duurder dan hier naar de ramen maar wel veel goedkoper dan Azië en de service is over het algemeen ook beter GFE
 
Als je naar Afrika gaat om goedkope sex te hebben kun je beter niet gaan.
Zelfs budget ben je met een ticket los en hotel al snel 1200/1500 en dan zit je maar echt low budget dan komt nog eten en drinken erbij.
En dan moet je nog beginnen aan de dames reken op 50 a 100 euro per dag een dikke 2000 tot 2500 ben je dus makkelijk kwijt voor een week.
Als je budget wil moet je lekker naar de ramen gaan en de goedkope dames op internet nalopen dan heb je vaker geneukt en je 18 uur in een vliegtuig bespaard.
Afrika is pas interessant als je ook echt iets van het land wil zien eventueel zon,zee,strand of safari erbij wil pakken en wat avontuur zoekt anders lekker in Europa blijven
Bij de ramen ben je 100€ kwijt voor een half uurtje. In Afrika kan je voor 50€ een hele nacht met haar te keer gaan. 100€ als ze uitzonderlijk mooi is.
 
Ik heb een paar jaar in Togo gewoond, ik was ook vaak in Burkina Faso, Ghana en Benin. Ik hen ontelbare vrouwen geneukt, vaak zeer knappe. Nooit last gehad, nooit bestolen geweest of zo.
De meeste vrouwen willen wel een blanke man.
Er zijn heel wat echte beroeps DVPs op stranden, discotheken en rond hotels te vinden. Maar veel meiden zijn geen beroeps maar willen bij gelegenheid wel een avontuurtje, als ze er wat aan kunnen verdienen.
 
Laatst bewerkt:
Als je van grote borsten houdt is Afrika wel the place to be, vooral West Afrika.
In Ivoorkust is er een populaire verkiezing Miss Lolo, de dame met de grootste borsten dus.
Hier is de vermoedelijke winnares dit jaar, Nadia Kouzie
Misschien een ideetje voor een vakantie?
 

Bijlagen

  • Screenshot_2023-10-03-22-24-41-43_50ef9f5a0f3fc24b6f0ffc8843167fe4.jpg
    Screenshot_2023-10-03-22-24-41-43_50ef9f5a0f3fc24b6f0ffc8843167fe4.jpg
    76,7 KB · Weergaven: 25
Ik hoor het al. Wipje in de resort voor een leuk prijsje zit er niet in. Jammer.
Vroeger bestonden deze goedkope resorts wel in de Dominicaanse republiek en dacht ook costa Rica, Panama en Brazilië maar daar was het volgens mij iets duurder.
En in Jamaica heb je een paar swingers resorts trouwens.
Maja vroeger was alles beter trouwens google is your friend kijk binnen 3 minuten gevonden of het ook betrouwbaar en betaalbaar is dat moet jezelf maar onderzoeken, maar ik denk nogmaals dat een week met een camper Duitsland de ramen en saunaclubs langs gaan goedkoper is als wat jij zoekt:




 
Bij de ramen ben je 100€ kwijt voor een half uurtje. In Afrika kan je voor 50€ een hele nacht met haar te keer gaan. 100€ als ze uitzonderlijk mooi is.
Klopt maar veel hotels rekenen een behoorlijke extra fee voor een dame die blijft overnachten of überhaupt op het resort bij je komt.
En een dame verwacht vaak ook dat je wel voor wat drankjes en soms eten voor haar betaalt dan zit in totaal nog snel ruim boven de 50 euro tot 100 euro in totaal.
 
ik geef je gedeeltelijk gelijk ,Afrika moet je niet doen voor de vrouwen alleen het is ook de vakantie en de beleving/ervaringen

Maar de prijzen die je vermeld zijn echt voor voor de toerist die het niet een beetje uitkijkt
Tickets 500/700€ ,hotels zit ik meestal rond 30€ (kwaliteit soms iets minder en soms best goed ),vrouwen rond 30€ per nacht ,eten en drinken minder dan de helft van hier en een week zou ik niet gaan naar Afrika/Azië minimum 2 weken

Dit is zeker nog duurder dan hier naar de ramen maar wel veel goedkoper dan Azië en de service is over het algemeen ook beter GFE
Boek je jouw hotel van tevoren via een boekingsite of ga je pas op locatie kijken wat er is?
 
Ja het is nou ook bepaald niet de Wallen in de meeste delen van de wereld je zal er wel een beetje naar opzoek moeten.
Ik zeg niet voor niks de meeste heren kunnen beter een weekje door Duitsland langs de ramen en saunaclubs trekken dan verre wereld in voor sex.
 
Enige tijd geleden in Gambia geweest, maar had niet de indruk dat daar veel te beleven was op wandelgebied. Of de dames deden het wel héél erg discreet
Meen je dit serieus?? Ben daar meerdere keren geweest maar als er 1 plek is waar je je helemaal suf kunt neuken dan is het wel in Gambia.. prachtige meisjes met strakke kutjes die je de hele nacht bezig houden. Niets is te gek 😜
 
Meen je dit serieus?? Ben daar meerdere keren geweest maar als er 1 plek is waar je je helemaal suf kunt neuken dan is het wel in Gambia.. prachtige meisjes met strakke kutjes die je de hele nacht bezig houden. Niets is te gek 😜
Dan ligt het er maar waarschijnlijk aan waar je in Gambia komt. Het is ten slotte een land en de gewillige dames zullen niet onder elke boom staan wachten. Misschien kan je @deBoezelaere wat tips geven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan