Lale Gül - Ik leef mijn eigen leven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat denk jezelf? Haar mening verkondigen en politieke voorkeur. Kijk naar Wierd Duk wat ook een opiniemaker is en mensen probeert te waarschuwen met zijn denkbeelden. Reken ermaar op dat dat werkt. Trump heeft op die manier de verkiezingen gewonnen met stemmen van Latino's (die nu gedeporteerd worden) en zwarten

Het is een mooie meid en in haar beide boeken beschrijft ze haar sexuele avonturen in detail. Ze beschrijft zelfs hoe ze zich helemaal uitleeft in een sexclub in Spanje. Op vakantie met haar vriendje renden ze meerdere keren per dag terug naar het hotel omdat ze dringend van bil moesten. Ik denk dat de meeste mannen wel eens in de schoenen van haar vriendje zouden willen staan😉.
Maar apart daarvan vind ik ze de vinger op een tere plek heeft gelegd. Het islamisme is een probleem voor iedereen, niet alleen voor rechts of links.
Goed voor die 2 dat ze in hun relatie lekker van sex en van elkaar konden genieten. Heerlijk toch? Een gezonde relatie waarin de sex met elkaar ontdekken een mooi onderdeel ervan is.

Lekker makkelijk zat: je beperken tot islam.
Gelukkig bestaan sektes zoals Opus Dei niet... Toch?
Er zijn meer sektes, maar de islam is het meest gewelddadig. Er zijn heel wat boeken en artikels gepubliceerd over opus dei, de katholieke en protestantse kerken, de Jehova's en zo. Maar die schrijvers moeten niet vrezen voor hun leven. Had Theo van Gogh een film over Opus dei gemaakt, dan leefde hij nog.

Je kan argumenteren dat de maatschappij niet hoeft in te staan voor haar beveiliging. Maar ik vind dat haar probleem ons allemaal aan gaat. Diegenen die haar bedreigen zijn misdadigers en een gevaar voor ons allemaal. Als we dat soort gedrag relativeren of goedpraten is het einde zoek. Er zijn al veel aanslagen geweest op willekeurige burgers op kerstmarkten en straatfeesten. In plaats van Lale Gül's bescherming op te heffen moeten er juist hardere maatregelen genomen worden tegen dat soort mensen.
Spijtoptanten en kroongetuigen die helpen meewerken tegen de georganiseerde misdaad krijgen ook bescherming.

Het is een mooie meid en in haar beide boeken beschrijft ze haar sexuele avonturen in detail. Ze beschrijft zelfs hoe ze zich helemaal uitleeft in een sexclub in Spanje. Op vakantie met haar vriendje renden ze meerdere keren per dag terug naar het hotel omdat ze dringend van bil moesten. Ik denk dat de meeste mannen wel eens in de schoenen van haar vriendje zouden willen staan😉.
Maar apart daarvan vind ik ze de vinger op een tere plek heeft gelegd. Het islamisme is een probleem voor iedereen, niet alleen voor rechts of links.
Dus ,.....LALE is gewoon een "beest" :)
Ik wil haar,......beveiliggen :)

Terug
Bovenaan Onderaan