Johnny Walk
Forumfiel
Stemmen winnen hoe dan als columniste?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKomen wel weer nieuwe.Verkiezingen zijn net geweest
Hoezo niet?Dan spoor je niet
Ja fantast we weten je rare fantasieen en verhaaltjes welHoezo niet?
Ik denk dat vaak als ik naar vrouwen kijk.
Ooit kende ik een vrouw die soms dubbelzinnige tegen mij zei.
Ik zei toen dat ze mij nieuwgierig maakte,..../ haar 3X geneukt.
(was getrouwd)
Heee joh, Johnny, rustachhhhhJa fantast we weten je rare fantasieen en verhaaltjes wel
Precies dit.Ik vind haar wel een aandachtshoer hoor. Ik heb debatten van haar gezien en inhoudelijk komt er niets verstandigs uit.
Waarschijnlijk probeert ze zo weer even wat geld te verdienen.
Goed voor die 2 dat ze in hun relatie lekker van sex en van elkaar konden genieten. Heerlijk toch? Een gezonde relatie waarin de sex met elkaar ontdekken een mooi onderdeel ervan is.Het is een mooie meid en in haar beide boeken beschrijft ze haar sexuele avonturen in detail. Ze beschrijft zelfs hoe ze zich helemaal uitleeft in een sexclub in Spanje. Op vakantie met haar vriendje renden ze meerdere keren per dag terug naar het hotel omdat ze dringend van bil moesten. Ik denk dat de meeste mannen wel eens in de schoenen van haar vriendje zouden willen staan.
Maar apart daarvan vind ik ze de vinger op een tere plek heeft gelegd. Het islamisme is een probleem voor iedereen, niet alleen voor rechts of links.
moslimmannen zijn haar probleem niet, moordenaars zijn haar probleem.Een baan op de werkvloer is in haar huidige situatie niet echt een goed idee, er is geen plaats denkbaar waar geen moslimmannen te vinden zijn.
Er zijn meer sektes, maar de islam is het meest gewelddadig. Er zijn heel wat boeken en artikels gepubliceerd over opus dei, de katholieke en protestantse kerken, de Jehova's en zo. Maar die schrijvers moeten niet vrezen voor hun leven. Had Theo van Gogh een film over Opus dei gemaakt, dan leefde hij nog.Lekker makkelijk zat: je beperken tot islam.
Gelukkig bestaan sektes zoals Opus Dei niet... Toch?
Als ze in het buitenland woont en wat minder herkend wordt, zou ze misschien die keuze hebben.Dat ze niet meer beveilgd wordt roept ze van de daken. Dat lijkt me niet handig.
Dus ,.....LALE is gewoon een "beest"Het is een mooie meid en in haar beide boeken beschrijft ze haar sexuele avonturen in detail. Ze beschrijft zelfs hoe ze zich helemaal uitleeft in een sexclub in Spanje. Op vakantie met haar vriendje renden ze meerdere keren per dag terug naar het hotel omdat ze dringend van bil moesten. Ik denk dat de meeste mannen wel eens in de schoenen van haar vriendje zouden willen staan.
Maar apart daarvan vind ik ze de vinger op een tere plek heeft gelegd. Het islamisme is een probleem voor iedereen, niet alleen voor rechts of links.
Ik zou ook wel haar lijfwacht willen zijn. Dag en nachtDus ,.....LALE is gewoon een "beest"
Ik wil haar,......beveiliggen![]()