Recensie Laura, Deinze 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

roubaix

Wandelaar
42
12/06/23
23
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/wonderful-as-a-goddess.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Goedemiddag,
Enige dagen geleden bij dit mooie jonge meisje geweest.
Had hier geen recensies gevonden maar toch het risico genomen !
En wat ik kreeg was wat er in de advertentie beloofd werd. Foto's zijn echt van haar. Ze ziet er bijzonder mooi uit en de
mogelijkheden : alles wat in haar advertentie staat doet ze.
Locatie aan de noordkant van Deinze, wel dicht bij scholen. Vlot bereikbaar. 's Avonds voldoende parking. Ingang beetje rommelig maar kamer proper en warm. Ze gaf wel aan om binnenkort naar een andere stad te gaan : bedoeling is om (met een vriendinnetje van haar) verschillende steden aan te doen).
Ik had vooraf een douche genomen en rook heel fris dus direct naar de kamer.
Ze heeft een mooi, geproportioneerd lichaam, mooie zachte kleine A-B borstjes met mooie tepeltjes erop. Super mooi gezichtje. Lekker klein kontje (waar je een vingertje in mocht duwen tijdens het neuken. Wel niet te diep).
Ze pijpt zonder condoom (in prijs) maar geen CIM. Ze doet dit zacht en redelijk diep.
Neuken : lekker in verschillende standjes genomen en eerste keer klaar gekomen toen ze op mij zat. Zalig. Ze beweegt heel goed mee !
Lekker even relax een babbeltje gedaan (in redelijk engels). Vervolgens korte massage waarna ze me terug begon te pijpen.
Nog wat geneukt en uiteindelijk op haar mooie borstjes klaar gekomen.
Alles zalig (behalve misschien het tongzoenen : doet ze maar heel kort. Wel uitvoerig op de mond kussen).
Had gekozen voor 1 uur en dat hebben we helemaal volgemaakt.
Ik ga dus zeker terug (als ze niet te ver weg is ten minste).
 
Deze avond met Laura afgesproken in Brugge. Duidelijk uur afgesproken en was op tijd. Toen ik er was kreeg ik te horen dat Laura geen zin meer had om te werken. Duidelijk iemand anders die antwoord.
Wou eerst weg gaan, maar kreeg Vitoria aangeboden. Even getwijfeld maar zeker geen spijt van gekregen
 
Zonet bij deze Laura naar buiten gewandeld. Dubbel gevoel wel, aan de ene kant... wow met een lichaam en lief mooi gezichtje. De foto's en leeftijd zijn zeker correct op de RL advertentie en ze doet er dus niets speciaals voor é (geen fitness, ... maar mss wel veel bedsport), damn. Maar aan de andere kant is ze toch ook wel redelijk timide, hoewel ze goed kan paardje rijden ;). Mss als je haar meermaals bezoekt ze meer open bloeit. Op het einde was ze toch wel al meer spraakzamer.
Ook toch wel een grote taalbarrière, haar Engels is niet zo best, of ik moet opeens heel slecht en onverstaandbaar Engels kunnen spreken ;).
Als we elkaar goed begrepen hebben (vraag & antwoord), zou ze nog enkel deze week in Brugge aanwezig zijn en dan verder rondtrekken, nog geen idee naar waar precies. En in april zou ze terug naar haar thuisland gaan. Hierbij ook geen antwoord of ze nog terugkomt.
 
Net bij haar geweest in Brugge.
Ze is inderdaad super knap, wat een lijf. Wel eerder verlegen.
Pijpt goed en probeert deepthroat maar moet nog wat oefenen. Duurde ook niet lang en wou dus snel op me komen zitten.
Vingeren en beffen houdt ze niet van zei ze me. Heb onberispelijke hygiene en we hadden wel leuke klik. Dus twijfel wat aan eerste recensie van het vingeren?

Ze rijdt wel heer erg lekker en vroeg om haar hard doggy te pakken. Wie kan dat aanbod afslaan want wat een kont !

Weinig herhalingsgevaar voor mij desondanks dat ze super sexy lijf heeft. Het was wat 'saai' voor mijn smaak.
 
Voor mij te mijden!! (zit nu in Gent)

Ik sprak met haar af (via whatsapp) om 13u30. Om 13u28 berichtje , sorry will be 14h30. Ok dacht ik dan maar ik ga wel ff ergens koffie drinken. Om 14u30 ik terug aan het gebouw. helaas totaal geen reactie , staan wachten tot 15h en dan maar afgedruipt.

Vind ik echt niet kunnen. laat dan om 12h iets weten of zo dat er iets is tussengekomen.

Ik had haar nochtans voor een uur geboekt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan