Recensie Natalia, Drongen (Gent) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

roubaix

Wandelaar
44
12/06/23
23
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/natalia-487676821.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij deze heel mooie jonge donkere meid geweest.
Is het meisje van op de foto's. Leeftijd klopt.
Als je van petite, donkere meisjes houdt dan is ze zeker iets voor jou. Ze is super slank, mooi klein kontje, kleine borstjes met gevoelige tepeltjes op die snel hard worden.
Leuke ontvangst, douche mogelijk. Ze pijpt zonder condoom (niet klaarkomen in mond). Tongzoenen met haar is zalig. Over heel haar lichaam laat ze zich kussen. Neuken in de standjes die je aangeeft.
Zeker een aanradertje.
 
Bij deze heel mooie jonge donkere meid geweest.
Is het meisje van op de foto's. Leeftijd klopt.
Als je van petite, donkere meisjes houdt dan is ze zeker iets voor jou. Ze is super slank, mooi klein kontje, kleine borstjes met gevoelige tepeltjes op die snel hard worden.
Leuke ontvangst, douche mogelijk. Ze pijpt zonder condoom (niet klaarkomen in mond). Tongzoenen met haar is zalig. Over heel haar lichaam laat ze zich kussen. Neuken in de standjes die je aangeeft.
Zeker een aanradertje.
Ziet er een mooie dame uit.
Ontvangt ze ver van de autosnelweg in Drongen?
Spreekt Natalia vlot Engels?
 
Ik heb gisteren en eergisteren gestuurd om een afspraak te maken.
Geen reactie tot op heden.
Ik vermoed dat sommige dames liever hebben dat je belt om mondeling af te spreken en dan liefst dezelfde dag nog, omdat ze geen gebruik maken van een agenda. Klanten houden dan ook minder tijd over om zich te bedenken en een excuus te verzinnen.

Ik vermoed dat sommige dames liever hebben dat je belt om mondeling af te spreken en dan liefst dezelfde dag nog, omdat ze geen gebruik maken van een agenda. Klanten houden dan ook minder tijd over om zich te bedenken en een excuus te verzinnen.
Maar ik zie nu dat ze whatsapp voorstelt: dan zou ze wel eens mogen reageren. Ik begrijp uw frustratie, miljaar zo'n knap ding :)

Maar ik zie nu dat ze whatsapp voorstelt: dan zou ze wel eens mogen reageren. Ik begrijp uw frustratie, miljaar zo'n knap ding :)
Ik heb gisteren en eergisteren gestuurd om een afspraak te maken.
Geen reactie tot op heden.
Kan zijn dat ze er een paar dagen van tussenuit wil om uit te rusten. Later nog eens proberen, als de adv er tenminste nog staat.
 
Ik had een correct whatsapp berichtje gestuurd. Ze reageerde onmiddellijk. Half uurtje later kon ik van haar gezelschap en mooi lichaam genieten.

in het engels...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heel vlot kunnen afspreken in het begin van de zomer.
Achter haar aan lopen op de trap kostte me al heel wat moeite om mijn ogen van haar kontje te houden!
Eens op de kamer vroeg ze eerst of ze het meisje van op de foto's was. Van kop tot teen bekeken en bevestigd.

Heel speelse dame die je zo prima kan verleiden. Beetje strelen, beetje kussen, en dan mocht ik me op bed leggen. Pijpt overheerlijk. Gevraagd of ik haar mocht beffen, waar ze zeer enthousiast op reageerde.

Nadien voor doggy gekozen want: that ass! Dat in combinatie met de heerlijke pijpbeurt heeft er voor gezorgd dat dit ook het enige standje was. Zeker voor herhaling vatbaar!
 
Ik had er gisteren mee afgesproken, maar toen ik aankwam zei ze dat ze de afspraak geannuleerd had omdat ze dringend weg moest. Blijkbaar had ze naar de verkeerde persoon gestuurd dat het niet kon doorgaan. Ze heeft haar wel heel nadrukkelijk geexcuseerd (ik kwam ook speciaal van kortrijk) en leek het echt wel vervelend te vinden. Ze bood toen aan om met haar collega Katy, die in hetzelfde huis zit, af te spreken. Daar zal ik nog een review van schrijven. Hopelijk kan ik haar nog eens zien, want ze blijft niet lang.
 
Ik had dinsdag contact met Natalia opgenomen en mocht gisteren avond voor een uurtje langskomen. Gisteren een uur voor de date nog eens contact opgenomen en blijkbaar was mijn uur ingenomen door iemand anders. Ik mocht dan om 18uur voor een half uur langskomen, ze had om 17.30u en 18.30u terug dates. De roem van succes en de vele leuke recensies hier geven haar een overvolle agenda precies
 
Mijn ervaring met deze dame is heel wat minder. Had met haar afgesproken voor een uurtje, ze heeft me eerst een aantal minuten aan de voordeur laten wachten en bovendien bleek dat ze maar een halfuur tijd had.
Het tongzoenen was ok, voor de rest moest alles snel gaan, dus zeker niet voor herhaling vatbaar.
 
Hey hey,
Na het lezen van al deze positieve reacties ook eens mijn wandelschoenen aangetrokken.
Is idd een lieve dame die aantrekkelijk is maar voor mij geen herhalingsgevaar ivm
Veel te veel babbelen, constant op haar gsm kijken, en haar vagina was verre van glad maar eerder een baard van 2 weekjes...
Met alle respect voor deze dame maar voor mij echt een tegenvaller
 
De fotos zijn zeer gelijkaardig (eigenlijk ben ik 99% zeker dat dit dezelfde dame is) en de locatie is krak dezelfde… maar als ik ze dan de vraag stel of ze Natalia is zegt ze "no" en negeert ze mijn vraag om af te spreken, raar. 🤷‍♂️
Yenifer is idd een andere dame, 1m70. Ben eens gaan kijken; knappe meid, maar spreekt geen woord Engels, en biedt niet aan wat advertentie zegt. Wordt dan bot. Geen aanrader.

Laat het eens weten als die kleine knapperd terug is, OK?
 
Terug
Bovenaan Onderaan