Recensie Kathy, Drongen 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

downlow

Newbie
10
27/07/22
6
4
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/katalina-love.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik stond gisteren in Drongen voor een afspraak met Natalia (zie ander topic), maar dat kon onverwachts niet doorgaan en door een misverstand had ze dat aan de verkeerde persoon laten weten. Resultaat: ik sta voor een gesloten deur met een broek vol goesting en Natalia stelde voor haar collega Katy, die in hetzelfde huis zit, te bezoeken.

Maar ik kwam eigenlijk voor een petite zwarte vrouw en Katy is een Zuid-Amerikaanse (Dominicaanse zei ze) met een buikje. Heeft een beetje een vreemd figuur, want voor de rest is ze van het petite-type (benen, kont, etc.), maar dus wel een buikje en wat slappe borsten.
Swat, om maar te zeggen dat mijn review misschien niet helemaal fair is, omdat ik een ander type voor ogen had.

Toch maar op ingegaan, want ik stond bloedgeil na 45 minuten rijden en 30 minuten wachten voor de deur.

Ik betaalde 80 euro voor een half uur. Ik voelde al dat ik het geen half uur ging volhouden, maar vroeg haar of ik meerdere keren kon komen. Ze zei dat het geen probleem was. Katy begon met wat body-2-body teasen, beetje zoenen (eerst terughoudend, daarna wel vollop), en begon me met veel enthousiasme te pijpen. Ze deed dat goed, wel met veel fake gekreun enzo. Ik kwam al na enkele minuten voorspel en plots bleek ik toch geen 2de ronde te kunnen doen zonder bij te betalen. Nochtans zat ik nog ruim binnen de tijd en had ze met dat eerder wel beloofd, maar ze spreekt heel gebrekkig Engels, dus het bleek opnieuw een misverstand te zijn.

Na meer misverstanden dan een aflevering van FC de kampioenen, had ik er wel genoeg van en ben ik niet zo blij vertrokken.

Ik denk wel dat als Katy je type is, je er tevreden buiten gaat. Ze was vlot en vriendelijk in de omgang en het pijpen deed ze alvast met veel overgave. Jammer genoeg ben ik niet verder geraakt dan dat.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/katalina-love.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik wou eigenlijk Natalia een bezoekje brengen vandaag (petite donker dametje, zie ander topic) maar die was niet beschikbaar dus ben ik gegaan voor een ander petite latina dametje die in hetzelfde huis werkt. Ze is 100% zeker de meid vanop de foto's maar ik denk dat ze wel eerder richting de 30 jaar gaat dan de zogezegde 23 jaar. (Wat zeker niet wegneemt dat ze een heel knap jong gezichtje heeft). Zoals eerder vermeld in dit topic heeft ze wel een heel klein beetje een buikje en zijn haar borsten niet de allerstevigste maar eerlijk gezegd stoorde mij dit niet zo heel erg. Met haar 1m52 en 45kg is ze zeker een lekker petitetje voor de liefhebbers!

Katalina ontvangt in een heel gemakkelijk bereikbare villa met voldoende privé parkeergelegenheid. Ze deed mooi op tijd de deur open toen ik haar een appje stuurde dat ik was aangekomen. Eens op de kamer zijn we beiden meteen uit de kleren gevlogen en ben ik op het bed gaan liggen. Ze begon eerst te teasen met haar borsten over mijn lul terwijl ze mij af en toe eens lekker tongzoende. Na een minuutje of 2-3 is ze mij dan vrij gevarieerd beginnen pijpen zonder condoom waarbij ze de ballen ook niet vergat. Het pijpen op zich was wel goed maar nu niet om te zeggen dat ik nog nooit iets beter gehad heb. (Van mij mocht het eigenlijk wel wat dieper).

Na ongeveer een minuutje of 5-6 pijpen vroeg ze of ik wou neuken waarop ik akkoord ging. Eerst ging zij enkele minuten on top wat zeker OK was maar ik vroeg al vlug of doggy ook mogelijk was. Ze ging meteen akkoord en liet mij heel erg diep doorstoten zonder hierover te klagen (Ik ben vrij groot geschapen dus soms durven DVPs dat wel eens weigeren, zeker als het om een heel kleine vrouw gaat). Ik moet toegeven - het zicht op dat enorm kleine geile lijfje terwijl je ze hard in doggy ramt hield ik niet heel erg lang vol. Na een minuut of 5 ben ik klaargekomen. Al bij al een geslaagde date.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/katalina-love.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame in leuven op ee vrijdagavond bezocht. Afspraak ging vlot per sms .

Eenmaal aangekomen op afgesproken uur komt de vrouw van de foto's opendoen Madredios wat een lekker kontje heeft deze petite vrouw. Snel afrekenen en korte babbel en direct begon ze met een zalige b2b massage om dan over te schakelen naar een sloppy pzc. Heerlijk.
daarna cowgirl en doggy en klaargekomen met zicht op haar zalig kontje.

Ik ga zeker terug naar deze goedlachse Domenicaanse met Columbiaans bloed
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb deze dame een tijd geleden ook eens geprobeerd: Vingeren en tong-zoenen zijn NIET mogelijk! De standaard service is op zich goed. Verwacht geen GFE bij deze dame.
 
Gisteren nog eens binnen gewipt voor een vluggertje van 15 a 20 minuten. Nou, voor €50 kan je hier zeker niet klagen hoor. Gevarieerd pijpen zonder condoom, 3 standjes en mijn zaad verschoten op haar borsten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan