Recensie Ami/Maya/Cleo, Gent/Aarschot 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
23
13/08/23
22
8
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-ammi-student.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag langs geweest bij Maya, was een ramp, behalve dan dat ze er best wel prettig uitziet (heeft wel littekens op de buik van zwangerschap).
Appartement in Gent was onverzorgd en geen mogelijkheid tot douche.
We hadden op voorhand 150 euro afgesproken voor een uur (met tongzoenen, niets van gemerkt) en ze vroeg al 50 euro extra aan het begin.
Omdat ik bijna vertrokken was (had dat beter gedaan) zei ze dat het een misverstand was en dat de 50 euro was voor fetish en dat ze me had verward met iemand anders.

Na een korte (goede) blowjob mocht ik haar even doggy nemen waar ze al snel vervelend deed dat ik te hard ging (nochtans vond ik dat zeker niet het geval).
Dan deed ze een (veel te harde) handjob en begon ze in het begin sexy maar na een tijdje veel te ongeduldig te vragen/eisen dat ik zou klaarkomen.
Uiteindelijk begon ze me zelf eerst zachtjes te wurgen en daarna veel harder, spuwde ze in mijn mond en sloeg ze me hard in mijn gezicht omdat ik niet klaarkwam. Ik had op voorhand enkel gezegd dat ik van dominante vrouwen houdt maar de manier waarop ze zonder communicatie heel snel vrij extreem ging is echt niet oké. Als het rustig was opgebouwd zoals bij andere ervaringen die ik al had zou ik het fantastisch geil hebben gevonden maar nu voelde het erg onveilig. Plots zei ze dat als ik niet snel klaarkwam het gedaan was.

Omdat ik niet ben klaargekomen begon ze dan te zagen dat ze ziek was en daardoor moest afronden en maar een andere keer moest terugkeren voor een langere sessie. Ben dan maar weggegaan ook al was ik misschien een halfuurtje binnen met 20 minuten seks. 15 minuten later had ze haar advertentie weer geupdate om nieuwe mannen te lokken.

Blijf er weg! Bleef nog enkele dagen in Gent en vertrok daarna naar Aarschot.
 
Laatst bewerkt:
Beste,
Zou het kunnen dat u deze vrouw ontmoet heeft?


Kleine borsten, zwangerschap streklijnen. Die op haar profiel eerst beweerde dat ze Latina was en nu nog altijd Spaanse. Maar toen ik haar in het Spaans aanschreef bleek dat ze geen woord Spaans spreekt omdat ze Roemeense is.
Beloofde zeer veel en had haar een kleine dienst gedaan dus ze zou mij extra verwennen.
Bleek allemaal larie. Na 35 minuten het afgestapt maar wel mijn centen kwijt en ze had me toen nog niet aangeraakt. Enkel eens in mijn broek gekeken.
Haar belangrijkste kenmerk een grote strik op de achterzijde van beide dijbenen.
 
Beste,
Zou het kunnen dat u deze vrouw ontmoet heeft?


Kleine borsten, zwangerschap streklijnen. Die op haar profiel eerst beweerde dat ze Latina was en nu nog altijd Spaanse. Maar toen ik haar in het Spaans aanschreef bleek dat ze geen woord Spaans spreekt omdat ze Roemeense is.
Beloofde zeer veel en had haar een kleine dienst gedaan dus ze zou mij extra verwennen.
Bleek allemaal larie. Na 35 minuten het afgestapt maar wel mijn centen kwijt en ze had me toen nog niet aangeraakt. Enkel eens in mijn broek gekeken.
Haar belangrijkste kenmerk een grote strik op de achterzijde van beide dijbenen.
Ja het is deze. Verandert veel van naam.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan