Sabrine, Gent/Moerbeke --> scam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

StappenPlan

Wandelaar
43
07/02/23
22
9
Hallo Allemaal,

WAARSCHUWING: Ga niet bij Sabrine uit Gent (telefoonnummer begint met +31 6 47....)

De Goesting heeft het voor een keer nog eens gehaald van het Verstand.
Ik heb deze week proberen afspreken met Sabrine in Gent. Sabrine heeft een aantal mooie foto's online staan en er zijn heel wat mogelijkheden.

Ik heb haar dus een bericht gestuurd waarop ik redelijk snel een antwoord kreeg: '1u €150, 2u €250. Omwille van de vele fake afspraken vraag ik een deel van de betaling op voorhand, daarna geef ik m'n exacte locatie en dan betaal je de rest voor de afspraak'. Dit had al alarmbellen moeten doen afgaan, maar ja ...

Ik stuur dus terug dat ik het niet zie zitten om het volledige bedrag te betalen voor ik haar heb gezien. Ze laat me weten dat ze voor de eerste keer het zal toelaten dat ik €50 betaal op voorhand en dan de rest betaal bij aankomst. Ik ga akkoord.

Ik betaal €50 via Bunq en krijg de locatie (enkel straat) in Gent door. Bij aankomst vraag ik naar het huisnummer en duurt al snel 10 minuten voor ik antwoord krijg. In plaats van een huisnummer krijg ik weer een betalingsverzoek: €100 via Bunq. ik zeg dat dit niet de afspraak is, maar na veel heen en weer, betaal ik toch.
Hierna krijg ik weer geen huisnummer maar nu een verzoek voor €300, een borging voor de veiligheid, teruggestort na de afspraak. Toen wist ik het zeker, ik ben er royaal opgelegd. ik heb dit nog nooit gehoord in 10 jaar stappen dat er een veiligheidswaarborg moest betaald worden. Ik weiger dit te betalen en besluit dus dat ik genoeg geld verloren heb. Niet lang daarna gaat de telefoon over: een man, met nederlandse stem, die me zegt dat dit normaal is in Nederland. ik weiger nog steeds en na veel discussie wordt het originele bedrag eerst verlaagd naar €150 en dan naar €50. Ik weiger nog steeds te betalen en er wordt steeds meer druk gezet, ik blijf beleefd, de man aan de lijn wordt kwaad, enzvoorts. klassieke oplichtingstechnieken.

Ik ben dus gewoon vertrokken en heb niets terug gezien van m'n geld.

Zeer spijtige zaak.
 
Nooit nooit nooit iets storten . Niet alleen wordt je opgelicht en komt er nooit een date maar ook zelfs is het wel een date dan is er zwart op wit bewijs dat jij voor zoiets betaald hebt …
Bedoel je dat je geen digitale betalingen mag doen?
Ik heb geen vrouw of vriendin, dus heb ook niets te verbergen. Ik probeer enkel naar onafhankelijke dames te gaan en vooralsnog is het toch niet illegaal in België?
 
Foto's zijn gescreenshot en waarschijnlijk dus ook hardstikke fake.

Vis Bunq kan je wel de naam zien naar wie je het overmaakt. Wellicht kan je mij een pb sturen met deze info? Mocht je aangifte willen doen dan is dat iig bruikbare info
 
Foto's zijn gescreenshot en waarschijnlijk dus ook hardstikke fake.

Vis Bunq kan je wel de naam zien naar wie je het overmaakt. Wellicht kan je mij een pb sturen met deze info? Mocht je aangifte willen doen dan is dat iig bruikbare info
Bunq doet er niet zoveel mee, althans ze spreken al helemaal geen ABN.
Heb al eens oplichting meegemaakt daar maar gebeurt helemaal niets mee, je wordt afgewimpeld met: we gaan er naar kijken.

Terwijl ik weet dat er 8/9 meldingen waren gedaan..
 
Bunq doet er niet zoveel mee, althans ze spreken al helemaal geen ABN.
Heb al eens oplichting meegemaakt daar maar gebeurt helemaal niets mee, je wordt afgewimpeld met: we gaan er naar kijken.

Terwijl ik weet dat er 8/9 meldingen waren gedaan..
Bunq zelf niet maar bij de politie kan je online rekeningnummers nakijkennof ze daar voorkomen
 
Les nummer 1 nooit vooraf betalen die je nog nooit gezien hebt . Is les nummer 1 in de wereld. En wie dat niet wilt. Voor die persoon heb je tien anderen. Ongelooflijk dat mannen mee hierin trappen. Ze lezen het zo vaak hier en toch doen ze het.
 
Les nummer 1 nooit vooraf betalen die je nog nooit gezien hebt . Is les nummer 1 in de wereld. En wie dat niet wilt. Voor die persoon heb je tien anderen. Ongelooflijk dat mannen mee hierin trappen. Ze lezen het zo vaak hier en toch doen ze het.
Nooit vooraf betalen zonder onderzoek te doen. Niet iedereen die een aanbetaling vraagt is gelijk een oplichter of fake ;)
 
Nooit vooraf betalen zonder onderzoek te doen. Niet iedereen die een aanbetaling vraagt is gelijk een oplichter of fake ;)
Dat kan. Maar als ik het niet doe is ook de kans niet aanwezig. En de dame die dit niet wilt. Prima. Ik kan met me geld overal terecht. Als je dat standpunt aanhoud. Dan lost het probleem zich van zelf op 😁
 
Klopt, wilde alleen aankaarten dat we niet iedereen over 1 kamp moeten scheren. Dat is ook een gevaarlijk iets namelijk.
Dat deed ik ook niet. Zal ik ook nooit doen. Degene die voorschot vragen en eerlijk zijn is ook hun goed recht. Ook dat respecteer ik. Want teveel mannen maken afspraken en komen die niet na. Vandaar je deze situaties krijgt. Alleen ik werk er niet aan mee.
 
Zoals de dames een register hebben waar ze kunnen inzetten wie niet op komt dagen enz
Zou ook zoiets bestaan vanuit klant perspectief?

Just curious
Jaa volgens mij wel. Als ik het goed heb heet zoiets Girlsreview, een forum waar je alles kunt neerzetten wat je over een dame weet. Maar ik kan de plank ook misslaan hoor 🤷🏻‍♀️


En ik registreer geen noshow klanten en ik ken geen enkele DvP die dat doet. Ik blok je gewoon, werkt net zo goed. Enige wat ik registreer zijn mannen die zich niet kunnen gedragen.
 
Jaa volgens mij wel. Als ik het goed heb heet zoiets Girlsreview, een forum waar je alles kunt neerzetten wat je over een dame weet. Maar ik kan de plank ook misslaan hoor 🤷🏻‍♀️


En ik registreer geen noshow klanten en ik ken geen enkele DvP die dat doet. Ik blok je gewoon, werkt net zo goed. Enige wat ik registreer zijn mannen die zich niet kunnen gedragen.
Scherp heel scherp Noortje😋.
Je hebt gelijk, je zou dit forum inderdaad als zodanig te beschouwen.

Blokken is inderdaad het makkelijkst, alleen wat doe je dan als iemand gewoon een nieuw nummer neemt en het opnieuw probeert ?😅
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan