Recensie Karin van Korat, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jackreacher

Wandelaar
41
25/02/22
42
5
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4749844-karin
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Aangezien Eva van Farrida 2 maanden op vakantie is werd ik gedwongen om mijn wandeltocht naar ergens anders te verplaatsen.
De massagesalons op Rotterdam-zuid waren mij bijna allemaal wel bekend, behalve bij Korat. had daar al wel eens voor de deur gestaan maar nu moest het er dan maar van komen. zonder afspraak op vrijdagmorgen om 10 uur aanbellen, geen reactie dan maar kloppen, geen reactie,. na de tweede keer kloppen werd de deur opengedaan door een dame waarvan ik gelijk dacht hoop niet dat zij de enige is nu want dan ben ik snel weer vertrokken er kon geen lachje af en de uitstraling was verder ook niet echt heel uitnodigend.
uiteindelijk kwam Karin mij ophalen uit de "wachtruimte"
Massage uurtje 80,- wil je ook pijpen neuken vraagt ze. Nederlands als ik ben vraag ik wat me dat extra kost. in eerste instantie wil ze de andere 70,- erbij hebben die ik nog in m'n hand houd. maar als ik zeg dat het teveel is neemt ze genoegen met 50'- extra.
na het opfrissen mag ik op m'n buik gaan liggen. ze begint droog de benen te masseren en gaat zo langzaam naar boven. nog steeds zonder olie werkt ze zich langzaam naar boven. dit was toch wel verassend maar de massage was absoluut niet slecht ze oefende op de juiste punten veel druk uit. toen kwam de olie en weer beginnend bij de benen, vanaf toen begon ze een beetje te teasen met de handen tussen mijn benen en met haar nagel zachtjes kriebelen.
daarna werd de rest van m'n rug ingesmeerd en kwam ze er al snel met haar lichaam achteraan, vanaf begin olie tot aan b2b zat niet meer als 10 minuten.
daarna op m'n rug liggen. waarbij de focus al snel op m'n kruis lag even zachtjes strelen en de rubber erom gevolgd door het pijpen wat ze opzich wel redelijk deed maar na 1 of 2 minuten ging ze erop zitten zo heeft even cowgirl gereden en mocht ik doggystyle waarna het rubbertje snel gevuld was.
Binnen het uur stond ik weer buiten.
Al met al zeer tevreden over de massage, maar het extra gedeelte vond ik uiteindelijk zonde van m'n geld. kortom geen herhalingsgevaar van mijn kant.
Ik zal de komende 2 maanden opzoek moeten naar een alternatief voor mijn vaste DVP:rolleyes:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan