Sabrine, Gent/Moerbeke --> scam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoals de dames een register hebben waar ze kunnen inzetten wie niet op komt dagen enz
Zou ook zoiets bestaan vanuit klant perspectief?

Just curious
Daar zou je dit forum voor kunnen gebruiken voor positieve, negatieve en no show dates.

Dat vind ik respectloos. Dat hoort niet. Kan je niet. Wees een vent en bel de dame op en meld het.
Ik heb me al eens afgemeld bij een dame zo'n half uur voor de date, ik had oprecht autopech en duurde anderhalf uur voor de anwb er zou zijn.
Ben nog nooit zo verrot gescholden en ze zou wel even langs komen.
Mijn reactie erop: Dus je wilt serieus hier op de A.. in een auto met pech de date hebben of op de vangrail?
Toen kreeg ik nog te horen dat ik wel als faker wordt neergezet bij andere dames.

Sorry maar ik bel je, neem je niet op dan app ik haar direct, kan er alleen niets aan doen dat zij een kwartier later erop reageerde..
Mocht ook niet gezegd worden, ik dacht wees blij dat ik eerlijk wat van me liet horen.
 
Daar zou je dit forum voor kunnen gebruiken voor positieve, negatieve en no show dates.


Ik heb me al eens afgemeld bij een dame zo'n half uur voor de date, ik had oprecht autopech en duurde anderhalf uur voor de anwb er zou zijn.
Ben nog nooit zo verrot gescholden en ze zou wel even langs komen.
Mijn reactie erop: Dus je wilt serieus hier op de A.. in een auto met pech de date hebben of op de vangrail?
Toen kreeg ik nog te horen dat ik wel als faker wordt neergezet bij andere dames.

Sorry maar ik bel je, neem je niet op dan app ik haar direct, kan er alleen niets aan doen dat zij een kwartier later erop reageerde..
Mocht ook niet gezegd worden, ik dacht wees blij dat ik eerlijk wat van me liet horen.
Dat gebeurt ook. Ik vind je nog netjes gereageerd heb. Want ik scheld die gelijk verrot dan. Ik behandel iemand zoals ze mij behandelen. Heeft ze geen respect dan krijg ze de volle lading van me.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan