Recensie Jade, Gent 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
23
13/08/23
22
8
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/jade-671.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Oplichtster. Doet je €100 betalen voor twintig minuten binnen te zijn. Moest ze eerlijk zijn zou ze nochtans de moeite waard zijn.

Communicatie via WhatsApp verliep vlot: afgesproken voor tongzoenen, sex met condoom en beffen voor €150 voor een uur.

Het begon heel goed: Jade is echt een knappe blonde dame: bijgewerkte stevige borsten met een stijlvolle tattoo ertussen, een slank figuur en een redelijk groot (maar niet te groot) achterwerk. Helemaal mijn ding dus. Jammer dat ze het licht dimt.

Jade begon me goed te pijpen met condoom, redelijk veel druk met haar lippen maar ik vond dat wel fijn. Gaat redelijk diep maar zeker geen topprestatie. Daarna missionaris, doggy en zij bovenop. Het begon goed met wat kleine kusjes tussendoor (geen tz) maar na een vijftal minuten was haar enthousiasme ver te zoeken. Mocht haar ook niet beffen. Na tien minuten stopte ze dan en begon ze me (pijnlijk) hard af te trekken. Omdat duidelijk was dat ik daar niet echt van genoot gaf ze me dan maar een zeer slechte massage. Dan hup de douche in duwen en zij daarna (zonder mij) in de douche. In totaal maximum een kwartiertje seksueel genot + 5 minuten massage.

Toen ze uit de douche kwam was ze dan verbouwereerd dat ik nog op het bed lag en begon ze uit te leggen dat het gedaan was 'want ze had verschillende standjes gedaan + een massage en ik was niet klaargekomen.' . Na een beetje tegenpruttelen en wijzen op de klok kreeg ik dan nog €50 terug.

Herhalingsgevaar 0,0. Jammer want met wat goesting zou ze een toppertje zijn. Als ze de eerste 5 minuten 60 minuten lang zol volhouden was het oké geweest.

Ik zag haar advertentie al overal in België passeren: Brugge, Brussel, Antwerpen, Aalst en Gent.
 
Heb het gevoel dat de Brazilaanse die in dat pand, dichtbij de Korenmarkt (is het niet dichter bij Sint-Baafs en het Belfort? Of is er pand waar ik niet van weet?), er nooit veel zin in hebben. Ze zijn allemaal zeer machinaal. Volgens een recept of vast programma.
Heb tot nu toe nog maar 2 Braziliaanse uitzonderingen tegen gekomen, niet in dat pand nog wel.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik heb er spijt van dat ik de eerdere beoordelingen niet heb gelezen.
Nog nooit zo'n arrogant meisje ontmoet!!! Zodra ik voor onze date had betaald, had ik zin om weg te rennen.
Ik had al snel spijt dat ik het niet had gedaan.
Het deed hier pijn, het deed daar pijn.... Dit mag niet, het kost extra, het is verboden.....
Waar heb ik eigenlijk voor betaald???
Voor gezeik!
Heren, laat u niet misleiden…….
Tot nooit meer!
 
Ik heb er spijt van dat ik de eerdere beoordelingen niet heb gelezen.
Nog nooit zo'n arrogant meisje ontmoet!!! Zodra ik voor onze date had betaald, had ik zin om weg te rennen.
Ik had al snel spijt dat ik het niet had gedaan.
Het deed hier pijn, het deed daar pijn.... Dit mag niet, het kost extra, het is verboden.....
Waar heb ik eigenlijk voor betaald???
Voor gezeik!
Heren, laat u niet misleiden…….
Tot nooit meer!
Zelfde ervaring gehad.
Ook voor mij geen tweede keer
 
Terug
Bovenaan Onderaan