Recensie Bruna, Gent 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
23
13/08/23
22
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/bruna-909/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Met Bruna afgesproken op de gekende plaats bij de vrijdagmarkt.

Bruna is een geil Duracell-sekskonijntje. Is eerder klein met zeer grote (zeer fake) borsten en een redelijk achterwerk. Normaal mijn type niet maar ze was de enige die vlot reageerde rond de middag. Ik heb het me zeker niet beklaagd!

Nadat we ons uitkleden en zachtjes kusten (met een beetje tong), begon ze me gigantisch hard te pijpen zonder condoom. Ik ben vrij groot geschapen en deze dame ging voluit deepthroaten tot kokhalzen toe maar ze bleef maar doorgaan. Ik had me hier niet aan verwacht dus ik stond gigantisch geil dus ik vroeg om haar te beffen. Daar acteerde ze (zeker in het begin) wel iets te uitbundig. Na 3 minuutjes wou ze neuken en klom ze bovenop me om keihard op en neer te wippen. Ik kreeg echt het gevoel dat ze elke centimeter van me zo diep en hard mogelijk in haar wou. Nadat we wisselenden naar missionaris (en tegelijk stevig zoenden) kreeg ik al het gevoel klaar te komen. Daarom haar opnieuw beginnen beffen voor een vijftal minuten.

Bruna stond na een tijdje echt kletsnat en ze bleef maar natter worden, heerlijk om mee te maken. Ze werd zelf steeds onrustiger en wou opnieuw seks. Na missionaris, amazone en tenslotte doggy (waarbij ze me aanmoedigde om harder te beuken!) uiteindelijk dan klaargekomen.

Vervolgens een douche gepakt en daarna was het wel een beetje minder. Bruna heeft weinig voeling met de 'zachte' kunst van erotiek en veel meer dan wat kleine kusjes kon er niet meer vanaf. Dat stoorde me niet enorm omwille van de kwaliteit van wat ervoor kwam en ook omdat er nog maar een kwartiertje overbleef maar het doet me wel vermoeden dat Bruna niet fantastisch zou zijn voor een langere meer 'tedere' GFE date. Bruna spreekt enkel Portugees en geen woord van een andere taal.

Bruna blijft in Gent tot zondag, aanradertje!
 
Kan bovenstaande grotendeels bijtreden. Neukt energiek en pijpt diep (geen aandacht voor ballen), maar zoenen of oogcontact, daar doet ze niet aan.
Fysiek viel ze me wel wat tegen (oneffenheden in haar gezicht, een enorm litteken op haar borsten, wat magerder dan op de foto's).
 
Kan bovenstaande grotendeels bijtreden. Neukt energiek en pijpt diep (geen aandacht voor ballen), maar zoenen of oogcontact, daar doet ze niet aan.
Fysiek viel ze me wel wat tegen (oneffenheden in haar gezicht, een enorm litteken op haar borsten, wat magerder dan op de foto's).
Ze heeft valse borsten....dan is er meestal ergens een litteken.
Oneffenheden op haar gezicht...

Dus je zoekt valse borsten zonder litteken en een gezicht zo glad dat het precies Photoshop is...ik ben benieuwd wanneer jij je mooiste DVP tegenkomt.
 
Kan bovenstaande grotendeels bijtreden. Neukt energiek en pijpt diep (geen aandacht voor ballen), maar zoenen of oogcontact, daar doet ze niet aan.
Fysiek viel ze me wel wat tegen (oneffenheden in haar gezicht, een enorm litteken op haar borsten, wat magerder dan op de foto's).
Vreemd ben bij haar geweest toen ze nog in Antwerpen zat en toen was het tongzoenen wat de klok sloeg. Nog nooit een dvp gehad die zo uitgebreid kust. En idd het litteken op 1 van haar borsten is een minpunt. Maar bij haar krijg je wel waar voor je geld vindt ik.
 
Ze heeft valse borsten....dan is er meestal ergens een litteken.
Oneffenheden op haar gezicht...

Dus je zoekt valse borsten zonder litteken en een gezicht zo glad dat het precies Photoshop is...ik ben benieuwd wanneer jij je mooiste DVP tegenkomt.
Nouja, zeg. Ze heeft een bovengemiddeld groot en vurig rood litteken op een van haar borsten, en haar gezicht is bovengemiddeld pokdalig, zeker in relatie tot haar foto's (ook de foto's die er niet gephotoshopt uitzien). Hoewel ik niet zoek naar de onmogelijke perfectie, vond ik dit twee zaken waarvan ik dacht dat sommige lezers het misschien wel zouden waarderen om dat te weten. We zitten hier toch om informatie uit te wisselen en niet om elkaar te bekritiseren?
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/bruna-909/
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij bruna in schilde geweest.
Kleine knappe dame dame, spreekt Portugees maar is bij de snelle begrijpers. Pijpt vlotjes een half uur aan een stuk met rook pauze. Afwisselend traag en snel. Tot heerlijk deepthroaten,

Ik zou zowizo nog is bij haar passeren moest ik in de geburen zijn :)
 
Ik begrijp niet wat die meiden hebben met die " stevige " borsten ........Er is toch niks zaliger dan lekkere sappige zachte naturel borsten en van mij mogen daar dan nog eens uitgesproken grote areolas op staan...... :)
iedereen zijn eigen voorkeur zeker. Ik heb liever fake borsten. Dikke naturelle heb ik thuis al en winden me niet op but hey that s me 😉
 
Ik begrijp niet wat die meiden hebben met die " stevige " borsten ........Er is toch niks zaliger dan lekkere sappige zachte naturel borsten en van mij mogen daar dan nog eens uitgesproken grote areolas op staan...... :)
Is kultuur gebonden. Vooral in latijns Amerika zeer populair. Daar ben je bijna een freak als je het niet doet. Persoonlijk vind ik dat afstotelijk. Niets boven puur natuur en dit wordt almaar moeilijker te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lorena-sexy
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nieuwe naam is Lorena. is inderdaad een mooie Latina met mooie fake tits spijtig van het litteken en een heel mooi lichaam. Spreekt enkel Portugees maar mijn basic Spaans verstond ze toch. Ze zit in Vorst tot morgen en verhuist naar Schilde volgende week. Prijzen waren 80/120 dus minder dan vroeger 😳.
Ik had wel de indruk dat ze me vlug wou laten klaar komen en ze gebruikt de rode condooms. Maar ze is wel vriendelijk en de combinatie lichaam en service maken het wel tot een goed bezoek met eventueel wel een herbezoek later......
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan