Recensie Caroline, Pieter Vanderdoncktdoorgang 9 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
469
10/08/23
501
5
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze morgen rond 10 uur nog eens gaan wandelen in Gent. Ik ging eerst naar de Belgradostraat, in de hoop Elke opnieuw tegen te komen. Maar in de bar Medi, waar ik op 3 februari naar binnen gegaan ben, zat niemand aan het raam. Ik ging via de Vlaanderenstraat het steegje met Vogue 3 en Vogue 4 in, dat naar het zuideinde van het overdekte deel van het Glazen Straatje leidt. Ook daar waren er bitter weinig dames te zien. Ik hoopte bij Bonnie, waar ik al drie keer geweest ben, te kunnen gaan, maar aan de linkerkant zag ik niet meteen een dame zitten. Aan de rechterkant, als ik het me juist herinner in nummer 9, zat wel een. We keken elkaar even aan, en toen deed ze de deur open.

Ik kwam binnen in iets dat op een soort café lijkt: er was een toog, een tapkraan en een afwasbak. De dame, met lang zwart haar en tamelijk dikke lippen, vertelde dat ze Caroline heette. Ze sprak me aan in het Engels, maar zei dat ze ook een beetje Nederlands kon. Ze was niet heel slank maar ook niet echt mollig. Ze had matig grote borsten, die natuurlijker aanvoelden dan die van Elke (die laatste verklaarde dat ze een borstvergroting heeft laten doen). Ik kon moeilijk schatten hoe oud ze ongeveer was, maar ik gok rond de 30 jaar. We spraken af voor een half uur, ik betaalde € 100.

We hebben ongeveer dezelfde dingen gedaan als ik bij vorige bezoeken gedaan heb: ze pijpte mij, ik speelde met haar borsten en we deden twee standjes: cowgirl en missionaris. Ook trekte ze mij af, en op het einde trok ik me af om op die manier klaar te komen. Ik maakte weer erg veel lawaai toen ik klaarkwam. :oops: Toen was ik nog maar 15 à 20 minuten binnen, maar na het spuiten bleef ik nog een vijftal minuten liggen om te bekomen. Daarna nog me aankleden en mijn handen wassen. Alles inbegrepen, ben ik toch bijna een half uur binnen geweest.

De standjes vond ik eigenlijk weinig opwindend. "Cowgirl" oftewel "woman on top", deed ze niet zoals ik wou, ze zat met haar romp schuin op mij, terwijl ik liever had dat ze rechtop zat. Ik probeerde uit te leggen dat ik wou dat ze rechter zat, maar het hielp niet. Ook wou ik eens dat ze zich helemaal plat bovenop mij legde, maar ofwel begreep ze me niet, ofwel wilde ze niet.

Het pijpen en het afgetrokken worden, vond ik opwindender. Alles bij elkaar, vond ik dit bezoek minder dan mijn bezoeken aan Bonnie en Elke. Wellicht ook omdat die laatste twee goed Nederlands kunnen, en de communicatie dus vlotter kan verlopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan