Recensie Naomi, Belgradostraat 75 of 77 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
469
10/08/23
501
5
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik vind honderd-en-een topics over een Naomi, maar over deze kon ik niet meteen een vinden. Vandaag iets voor 11 uur liep ik rond in de Belgradostraat. Ik hoopte Sofie van bar Medi te vinden, maar achter dat raam zat niemand. Toen liep ik verder rond, tot uiteindelijk een stuk verder in de straat een dame teken deed dat ik mocht binnenkomen.

Het was een met een tamelijk donkere huid en dikke lippen. Haar afkomst heeft ze niet verteld. Ik kon moeilijk inschatten hoe oud ze was, maar het was volgens mij zeker nog geen vijftig. Ze droeg zeer lange rode laarzen tot over de knieën, met naaldhakken.

Ze heeft mij gepijpt en afgetrokken. We deden standjes missionaris en cowgirl. Zoals meestal ging het niet goed, omdat ik moeilijk een erectie kon krijgen en behouden. Heb wel veel met haar borsten gespeeld, erop gekust, en ben uiteindelijk, zoals meestal, klaargekomen door mij af te trekken. Ze schrok nogal toen ik tijdens het orgasme krijste van genot. :oops:

Op het einde vroeg ze me nog het raam te reinigen met ruitenreiniger en keukenpapier. Normaal behoort dat toch niet tot de plichten van een klant? Zou ze misschien gevonden hebben dat ik iets te lang was gebleven, en daarom nog iets extra van mij gevraagd hebben? :oops: :unsure:

Ik heb de algehele beoordeling uiteindelijk drie sterren gegeven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan