Recensie Stefania, Vanderdoncktdoorgang 16M 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheCoolerKing

Wandelaar
90
11/11/21
118
19
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Lang geleden dat ik nog eens wandelde in Gent. Het was druk, zeer druk. De nachtshift had geen wandelaars, maar raamdames tekort. De schepenenvijver kende bijna uitsluitend lege ramen. Alle dames hadden hun handen meer dan vol. Leuk dat de dames veel werk hadden, maar voor de wandelaar is dat natuurlijk minder ideaal wanneer je een dame moet zoeken. Het was op een zaterdag rond 22h en het was echt over de koppen lopen…

De galerij kende ook voldoende klanten, want quasi alle gordijntjes waren toe. In het onoverdekte deel was er telkens één dame die ik niet kon negeren. Het was een slanke blondine in prachtige beige/witte lingerie. Ze keek meermaals terug, en dat in een zee van wandelaars. Uiteraard kon ik haar niet blijven negeren en na de zoveelste passage ging ik binnen.

Ze zei blij te zijn dat ik haar koos en ik complimenteerde haar over haar verschijning. Ze sprong er echt tussenuit. Het was de eerste keer in dat hoekpand en ik werd al direct gebracht naar de zeer goed belichte kamer. De dame bleef in de kamer en ging direct naakt. Geen tijd om op je gemak je kleren uit te doen, want ze zat te wachten op bed.

Ze begon direct te pijpen en van zo'n knap meisje was ik al snel stijf. Haar pijpskills zijn zeer "speciaal". Vergeet een trage of sensuele pijpbeurt. Ze gaat als een bezetene tekeer en daar hield ik niet van. Heel snel en hard ging ze op en neer. Een snelle pijpbeurt kan soms zalig zijn, maar haar uitvoering beviel me niet echt. Ze speelde ook met mijn ballen met haar handen, want ze weet goed genoeg dat we zo makkelijker kunnen klaarkomen.

Al heel snel stopte het pijpen, want ze wou neuken (lees: afwerken). In missio was het wel lekker, maar na 2 minuten wou ze al doggy. Haar rug was in een holle houding en niet in de sexy gebogen variant. Echt spectaculair voelde het niet aan en opnieuw vroeg ze of ik nog niet kwam. Dan maar gevraagd voor cowgirl, want ik wou haar aankijken en haar prachtige naturel b-cup in de hand houden. Helaas kwam het handje ertussen en zat ze niet vol en relax op me, maar wel in een andere rare houding. Ik wist dat het niet beter zou worden en liet mezelf klaarkomen.

Het is een knappe sympathieke dame, maar het is zeker geen goede "hoer". Ze weet je niet op te winden en probeert je echt af te werken. Ze gaf aan hier al een jaar te werken. Voor mij zeker geen herhalingsgevaar, maar ik ben toch blij haar te hebben bezocht. Het zou anders toch maar een kwestie van tijd geweest zijn eer ik tussen haar dijen beland zou zijn. Wie weet maakt ze nog een leercurve mee en wordt het nog een topper. De looks heeft ze in ieder geval om wandelaars aan te trekken.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Bedankt voor de voornaam, die had ik niet onthouden. Het is dit meisje dat een paar maanden geleden aan de overkant van de straat was, op nummer 13 Venus :



Ik heb het twee keer gezien en ik bevestig je indruk, mooie meid maar niets bijzonders, we hebben het gevoel dat ze wil dat er zo snel mogelijk een einde aan komt. Cowgirl, missionaris, doggy, maar ze wil elke keer snel veranderen. Geen tijd om te waarderen.
Vreemd genoeg was de pijpbeurt de eerste keer goed, zacht en langzaam, maar de tweede keer dat ze van techniek veranderde, was deze snel en krachtig en had geen enkel effect meer.

De jonge vrouw is ook een maniak van het condoom. Na de act doet ze het af en gaat naar de kraan om het met water te vullen en te controleren op lekken, maar het is een vreemd gezicht. Ze deed het bij mij beide keren dat ik haar zag.

Niet interessant.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vanacht dit hoertje ook eens bezocht.
Is idd knap maar daarmee is ook alles gezegd.
Pijpen was niets speciaals en al vlug wou ze geneukt worden.
Gestart in doggy en toen ik op tempo kwam en haar stevig aan het neuken was wou ze plots het condoom controleren. Ze vreesde dat er iets mis mee was.
Dan maar ander condoom erover en haar missionaris standje geneukt.
Ze houd haar hand rond het condoom zodat echt lekker doorstoten quasi onmogelijk is.
Als je zegt dat je gaat Klaarkomen zegt ze dat de tijd om is. Dus doorneuken en het condoom volspuiten in haar kutje is onmogelijk.
Ze duwt je omhoog zodat je haar niet verder kan neuken om klaar te komen.
Ze is idd knap maar in bed een robot en horloge kijkster
 
Terug
Bovenaan Onderaan