Recensie Evelien, Vogue 4, Pieter Vanderdoncktdoorgang 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
469
10/08/23
501
5
Gisteren heb ik dan toch de stap gezet en ben een raam binnengestapt in de buurt van Gent-Zuid. Ik zocht eerst naar Bonita, maar nummer 19 in het overdekte deel van de PVD was leeg. In Vogue 4 op de hoek was wél een dame aanwezig. Het was een jonge blonde, tamelijk slank maar wel nog redelijke boezem. Ze verklaarde dat ze Evelien/Evelyne/hoe je het ook schrijft... heette. Ze keek behoorlijk op toen ik zei: "This is my first time. I am still a virgin." en vroeg: "Really? How old are you?"

Dit is niet alleen de eerste keer in mijn leven dat ik een DVP bezocht heb, maar ook de eerste keer in mijn veertigjarig bestaan dat ik tussen een vrouw haar benen geweest ben. Ik heb nog te weinig ervaring om een échte recensie te schrijven, ben immers nog maar één keer geweest, dus kan nog niet vergelijken. Maar ik ben wel tevreden over de dame. Ze was vriendelijk. Ze heeft me gepijpt, met de hand afgetrokken, en we hebben drie standjes gedaan: cowgirl, missionaris, doggy. Het eerste hebben we het langst gedaan. Ben er ongeveer een half uur geweest en heb € 100 euro betaald. Toen ik buiten was en al enkele stappen verder, kwam ze nog eens naar me toe om me een afscheidskus te geven. :D

Ik moet toegeven dat ik het eigenlijk niet heel erg opwindend vond, ben niet klaargekomen. Maar ik hoor vaak dat je eerste keer nog wel eens tegenvalt? :unsure: Ik had ook alles wel heel erg voorbereid en was zenuwachtig, had Engelse zinnetjes ingestudeerd, namen van dames opgeschreven, veel op dit forum gekeken,... En ik had ongeveer een kwart liter sterkedrank achter de kiezen, was dus wat beneveld. Alcohol kan de opwinding verhogen, maar soms ook juist verlagen.