Recensie Evelien, Vogue 4, Pieter Vanderdoncktdoorgang 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
469
10/08/23
501
5
Gisteren heb ik dan toch de stap gezet en ben een raam binnengestapt in de buurt van Gent-Zuid. Ik zocht eerst naar Bonita, maar nummer 19 in het overdekte deel van de PVD was leeg. In Vogue 4 op de hoek was wél een dame aanwezig. Het was een jonge blonde, tamelijk slank maar wel nog redelijke boezem. Ze verklaarde dat ze Evelien/Evelyne/hoe je het ook schrijft... heette. Ze keek behoorlijk op toen ik zei: "This is my first time. I am still a virgin." en vroeg: "Really? How old are you?"

Dit is niet alleen de eerste keer in mijn leven dat ik een DVP bezocht heb, maar ook de eerste keer in mijn veertigjarig bestaan dat ik tussen een vrouw haar benen geweest ben. Ik heb nog te weinig ervaring om een échte recensie te schrijven, ben immers nog maar één keer geweest, dus kan nog niet vergelijken. Maar ik ben wel tevreden over de dame. Ze was vriendelijk. Ze heeft me gepijpt, met de hand afgetrokken, en we hebben drie standjes gedaan: cowgirl, missionaris, doggy. Het eerste hebben we het langst gedaan. Ben er ongeveer een half uur geweest en heb € 100 euro betaald. Toen ik buiten was en al enkele stappen verder, kwam ze nog eens naar me toe om me een afscheidskus te geven. :D

Ik moet toegeven dat ik het eigenlijk niet heel erg opwindend vond, ben niet klaargekomen. Maar ik hoor vaak dat je eerste keer nog wel eens tegenvalt? :unsure: Ik had ook alles wel heel erg voorbereid en was zenuwachtig, had Engelse zinnetjes ingestudeerd, namen van dames opgeschreven, veel op dit forum gekeken,... En ik had ongeveer een kwart liter sterkedrank achter de kiezen, was dus wat beneveld. Alcohol kan de opwinding verhogen, maar soms ook juist verlagen.

Ik ben van plan de komende weken/maanden nog eens een raam binnen te stappen in Gent, maar dan wel nuchter. Nu ik de stap heb durven zitten, is de drempel om het nog eens te doen toch al een stuk kleiner geworden. Ik ben eens benieuwd hoeveel mensen kunnen zeggen dat ze iemand van +40 jaar ontmaagd hebben. 😮

Ik kom meerdere topics over Vogue 4 tegen, met telkens andere namen van dames. Blijkbaar wisselt dit pand geregeld van aanwezige DVP. Een topic over een Evelien/Evelin(e)/Evelyn,... in Gent vond ik nog niet.
 
Dat zou nu toch ook nog kunnen?

Ik kan nu nog niet vergelijken met andere DVP's, omdat ik nog maar één bezocht heb. Ik was ook wat aangeschoten, als ik eens een in nuchtere staat bezoek, zal ik me alles nog gedetailleerder herinneren. Maar ik zou deze dame toch vier sterren geven, één ster minder omdat ze meermaals haar GSM moest opnemen terwijl wij bezig waren.
 
Misschien een klein beetje off topic, maar met een kwart liter sterke drank in uw botten zou ik nooit een eerste DVP bezoeken, ik weet het iedereen is anders maar ge vond het niet opwindend en bent niet klaargekomen zelfs na een half uur nog niet!

Het kan natuurlijk zijn door de sterke drank maar het belangrijkste bij een DVP bezoek is toch genieten van de opwinding en ik duim voor U voor een volgende wel opwindende DVP bezoek anders is het toch geld in het water.
En ja ik kwam het ook al tegen dat ik een date had dat de dame tussendoor met haar telefoon bezig was maar echt geslaagd zou ik dit niet durven noemen.
Tijdens mijn eerste date was ik ook zenuwachtig maar ik ben sowieso niet de persoon met het grootste zelfvertrouwen maar ik ging met een paar koppen koffie naar mijn eerste paydate en kwam wel klaar.

We kijken uiteraard wel uit naar uw volgende date want sommige wandelaars hier hebben meer ervaring dan jij maar we kunnen ook iets leren uit jouw ervaring, niemand is slim genoeg.
 
Misschien een klein beetje off topic, maar met een kwart liter sterke drank in uw botten zou ik nooit een eerste DVP bezoeken, ik weet het iedereen is anders maar ge vond het niet opwindend en bent niet klaargekomen zelfs na een half uur nog niet!

Tijdens mijn eerste date was ik ook zenuwachtig maar ik ben sowieso niet de persoon met het grootste zelfvertrouwen maar ik ging met een paar koppen koffie naar mijn eerste paydate en kwam wel klaar.

Ik had die alcohol gewoon nodig om mijn drempelvrees te overwinnen, anders zou het me nooit gelukt zijn. Als ik nog een paar keer ga, naar verschillende dames, zal ik het snel gewoon worden en niet meer zenuwachtig zijn.

Ik lees ook dat koffie de libido verhoogt. Ik drink ook dikwijls koffie, heb gemerkt dat de lust daar inderdaad van toeneemt. Maar het versterkt ook angstgevoelens, dus voor mijn eerste keer heb ik bewust géén koffie gedronken. Na een paar keer zal ik wel met koffie op binnen durven.
 
Pfft ramen is ook doodeng voor een eerste keer. Ik zou xe volgende keer privéhuis/privéontvangst doen bij iemand die op her forum goede recensies heeft. En minimaal een uur afspreken. Dat zal veel ontspannender werken. En dan hoef je dus ook niemand speciaal aan te spreken en is er geen alcohol nodig ;)Zie je de foto's al vantevoren dus weet je zeker dat je de juiste voor je hebt. Ramen kan vaak flink tegenvallen, maar dit klinkt nog best oké voor de ramen afgezien van het mobieltje
 
Pfft ramen is ook doodeng voor een eerste keer. Ik zou xe volgende keer privéhuis/privéontvangst doen bij iemand die op her forum goede recensies heeft. En minimaal een uur afspreken. Dat zal veel ontspannender werken.

Ik kan me daar weinig bij voorstellen, die begrippen "privéhuis" en "privéontvangst" waar velen het steeds over hebben. Ik weet niet hoe het in zijn werk gaat en hoe ik dat moet regelen.

Naar een raam gaan en binnenstappen is toch veel eenvoudiger? Moet je niets regelen, geen elektronische sporen en zo nalaten. Gewoon binnen gaan en een half uur later weer naar buiten.
 
@Eeuwige vrijgezel Mooie review om te lezen, en heel begrijpelijk dat je zenuwachtig was. Ik weet nog mijn eerste keer bij een dvp, ook heel zenuwachtig gevoel. Maar het verbaast mij dat je juist niet bent klaargekomen omdat veel mannen bij de eerste keer erg snel klaarkomen. Ik had dat heel vaak toen ik jong was, en nu kan ik het veel langer volhouden. Ik denk door de ervaring. Veel plezier nog met de dames!
 
Maar het verbaast mij dat je juist niet bent klaargekomen omdat veel mannen bij de eerste keer erg snel klaarkomen. Ik had dat heel vaak toen ik jong was, en nu kan ik het veel langer volhouden. Ik denk door de ervaring. Veel plezier nog met de dames!

Hoeveel jaar bedoel je met "jong"? En hoeveel jaar ben je nu? Ik zit nu dus aan veertig, wat in vergelijking met de meeste mensen wel héél erg oud is voor je eerste geslachtsgemeenschap. Is het vreemd dat je op je veertigste niet meer zo gemakkelijk klaarkomt als op je twintigste? Zeker als je erg zenuwachtig bent, je totaal geen ervaring met penetratieve seks hebt, en je ook nog eens half dronken bent.
 
Nee het is niet vreemd met die omstandigheden, ook de drank kan een grote rol spelen. Ik ben nu 49, en toen bij mijn eerste dvp bezoek was ik 18. Had daarvoor alleen seks gehad met een vakantieliefde, een paar keer. Maar bij die eerste dvp hield ik het bij het pijpen nog wel vol, daarna vroeg ze mij welk standje ik wilde. Ik vroeg om doggystyle omdat ze een erg mooi kontje had! Nou dat heeft geen minuut geduurd toen kwam ik al. Nu heb ik ook al jaren de gewoonte om vooraf een jointje te roken, dat werkt bij mij goed om het langer vol te houden. Maar dat zou ik niet iedereen aanraden, ik ben een regelmatige blower en moet ook niet te sterke joint roken, dan duurt het véél te lang of mijn erectie wordt minder sterk.
 
Ja dat verklaart wel wat, de leeftijd. Maar je doet of het alleen daaraan ligt. Als ik een week niet klaargekomen ben en dan ga neuken, kom ik ook heel snel klaar. Ondanks dat ik 49 ben.
 
Ja dat verklaart wel wat, de leeftijd. Maar je doet of het alleen daaraan ligt. Als ik een week niet klaargekomen ben en dan ga neuken, kom ik ook heel snel klaar. Ondanks dat ik 49 ben.

Ik kom de meeste avonden in bed wel minstens een keer klaar vóór het in slaap vallen, door middel van masturberen. Je schrijft ook dat jij vóór je eerste bezoek aan een DVP al seks had gehad met iemand anders. Voor mij was dat bezoek op 31 augustus de eerste keer van mijn leven dat ik tussen de benen van een vrouw geweest ben. Ik had er dus totaal geen ervaring mee.
 
Hoi Eeuwige vrijgezel, hoe is het verder gelopen met het klaarkomen?
Ik heb namelijk vorige week ongeveer hetzelfde meegemaakt (ben 30, niet gedronken en naar een massagesalon geweest. DVP had zeker haar best gedaan maar het kwam er niet van). Ik had wel een paar foutjes gemaakt bij het uitkiezen, maar dat kan gebeuren!
 
Hoi Eeuwige vrijgezel, hoe is het verder gelopen met het klaarkomen?
Ik heb namelijk vorige week ongeveer hetzelfde meegemaakt (ben 30, niet gedronken en naar een massagesalon geweest. DVP had zeker haar best gedaan maar het kwam er niet van). Ik had wel een paar foutjes gemaakt bij het uitkiezen, maar dat kan gebeuren!

Eén keer ben ik klaargekomen doordat de dame me met haar hand aftrok, maar de andere keren was het steeds door middel van mijn éigen rechterhand. In de praktijk zijn die raamdames die ik bezoek dus eigenlijk eerder een hulpmiddel bij de masturbatie dan sekspartners. :oops:
 
Eén keer ben ik klaargekomen doordat de dame me met haar hand aftrok, maar de andere keren was het steeds door middel van mijn éigen rechterhand. In de praktijk zijn die raamdames die ik bezoek dus eigenlijk eerder een hulpmiddel bij de masturbatie dan sekspartners. :oops:
Ik heb even je reviews doorgelezen, ze zijn zeker het lezen waard! Het is duidelijk dat ze met gevoel geschreven zijn 😄.
Heb je al eens een privéhuis geprobeerd? Ik ga komend weekend nog eens voor een uurtje, dan is er geen druk en valt er veel te friemelen. Hopelijk vind ik dit weekend eentje die me het wel voor me kan afmaken haha
 
Heb je al eens een privéhuis geprobeerd? Ik ga komend weekend nog eens voor een uurtje, dan is er geen druk en valt er veel te friemelen. Hopelijk vind ik dit weekend eentje die me het wel voor me kan afmaken haha

Nee. Ik heb geen idee hoe ik daaraan moet beginnen, en wat ik me daarbij moet voorstellen, waarin dit zoal verschilt met raamprostitutie. De drempel om eraan te beginnen is nogal groot. Maar, ik heb ook jarenlang met een sterke drempelvrees gezeten om zo'n raam binnen te stappen, waar ik me uiteindelijk toch overheen gezet heb.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs bij Evelyn geweest omdat mijn gewone er niet was. Ze was leuk achter haar raam aan het dansen op haar stoel en aan het lachen met haar collega, wat haar voor mij extra aantrekkelijk maakte. Veel beter dan de zeventiende vrouw die naar haar smartphone staart. Evelyn heeft grote valse borsten en kont met een slank lichaam, vals is normaal mijn ding niet maar haar snoetje maakt veel goed.

Er was wat gedoe met de betaalmachine (inpluggen, uitpluggen, ... ) maar Evelyn heeft het uurtje ook echt maar laten lopen van zodra er betaald was, wat vele dames volgens mij niet zouden doen. Ze gaf me ook nooit de indruk een klokkenkijker te zijn.

Ze heeft me heeeeerlijk gepijpt (pzc, oprecht in de top 5% die ik ooit al mocht ontvangen) terwijl ik haar lekker befte. Dat pijpen duurde zeker 35 minuten en ze bleef dat steeds super actief en met volle overtuiging doen. Daarna even missionaris en daarna terug eventjes pijpen omdat de missionaris niet super fantastisch was (redelijk fake gedoe).

Tussendoor gewoon ook een grappige en actieve dame met leuke en grappige anecdotes. Ze heeft (of had die avond) Duracell konijntjes energie. Toen we praatten over wat ik graag had zei ik dat ik zelf ook wel graag anaal ontvang en ze zei dat ze dit meestal ook wel graag doet (actief met een speeltje zijn dan). Die dag had ik daar niet zoveel zin in maar het lijkt me een zeer toffe dame om eens meerdere uurtjes plezier mee te hebben. Ik heb niet het gevoel dat je met zo'n actieve dame je snel zal vervelen.

Er werkt momenteel een dame te veel voor de shifts die ze hebben, dus ze wisselen elkaar redelijk onregelmatig af voor de moment.
 
Terug
Bovenaan Onderaan