Recensie Alice, Schepenenvijverstraat 19A/3, bar Crystal 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lievadibas

Meubelstuk
Forumpionier
2.088
11/07/21
11.508
74
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eerst eventjes rondgewandeld maar het aanbod was zeer mager en dan aan deze dame eens haar naam gevraagd en binnengegaan en op de kamer vroeg ze hoe lang ik wou blijven en heb haar een biljet van 50 euro gegeven en ze ging de kamer uit om het weg te steken en toen ze terug was vroeg ze of ik niet langer wou blijven (wat ik eigenlijk niet graag heb, bij een eerste bezoek heb ik nog maar een keer meer dan vijftig betaald en het kan tegenvallen).
Ik zei mss een volgende keer want ik ben ook wel vermoeid, ze bleef even vriendelijk en ik mocht plaatsnemen op bed, ze trok het condoom over een half slappe lul maar ondanks dat ik moe was kreeg ik hem wel snel op volle sterkte want de goesting was er wel.
Het pijpen was degelijk en ze bracht er soms weleens een tempoversnelling in en na een tijdje vroeg ze of het goed was om te neuken en ze stelde zelf voor om te beginnen in doggy maar ik zei dat dit niet mijn favoriet standje is en vroeg voor te beginnen om in normal position en geen probleem, ze begon wel wat fake te kreunen, en vroeg om een positiewissel en dat zij op mij zou verder doen (want eigenlijk is dit mijn favoriet standje, zicht op lichaam en gezicht) en moet zeggen dat deed ze met verve, ze ging stevig tekeer en het condoom werd gevuld, daarna ging ze van mij af en bood mij enkele wc papier blaadjes zodat ikzelf het condoom kon verwijderen en het in de vuilbak kon gooien.
Toen we ons terug aankleden stelde ik wat vragen, ze zou nog maar 2 weken in de buurt zijn, ze is zoals de meeste Roemeens, is 23 jaar en heeft wat tattoos op de schouders en een piercing boven haar bovenlip.
Ze zou alle dagen aanwezig zijn vanaf 7 uur in de morgen, soms half 8 en zou de maandag soms een snipperdag nemen.
Het was een degelijke ervaring maar gene wow, ze steekt er wat tempo in, ze heeft zeker potentieel maar komt soms wel amateuristisch over door wat wc papier blaadjes te gebruiken om uw handen af te drogen of zelf het condoom af te doen.
Herhalingsgevaar? Misschien.
 
Is dat niet Rebecca? Ik ben maandagmiddag bij Rebecca geweest, lang zwart haar, piercing boven de bovenlip, mooie volle lippen ( niet haar schaamlippen he ). Ze zei dat ze Rebecca noemde
Ik dacht ook eerst dat het Rebecca was omdat ik al recensies van Rebecca las in bar Crystal maar tegen mij zei ze Alice.
Heeft die Rebecca ook tattoos op de schouder of schouders?
Ofwel heeft ze haar naam gewijzigd of zegt ze zomaar iets.
Haar overbuurvrouw noemde eerst Sara en had een advertentie en als de advertentie verdwenen was is het opeens Monica geworden.
Als er nog zijn die dit kunnen bevestigen kunnen ze de topic beter samenvoegen!
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aan de beschrijving te lezen, moet het vrijwel zeker deze zijn die ik vandaag bezocht heb ergens tussen 13 en 14 uur. Ik was eerst van plan in Medi binnen te springen, maar daar zat niemand aan het raam. Toen ging ik naar de Schepenenvijverstraat. Na wat twijfelen stapte ik bar Vogue grenzend aan de Crystal Bar binnen. Er stonden twee slanke meisjes. Eén ervan verklaarde dat ze Alice heette. Ze had een slank, glad lichaam, lang zwart haar, tatoeages en een piercing net boven haar navel. Ik besloot met haar naar het kamertje achter te gaan.

De communicatie verliep niet al te best, vanwege mijn gebrekkig Engels. 😕 We kwamen overeen dat ze me eerst zou masseren, dan pijpen, en we ten slotte zouden neuken.

De massage was speciaal, ze kietelde geregeld met haar nagels, van mijn nek tot mijn benen, soms zelfs mijn voetzolen. 😆 Daarna pijpte ze me en deden we missionaris. We hebben maar één standje gedaan en ik vond er eigenlijk weinig aan. Ik vroeg of ze "cowgirl/woman on top" wou doen, maar ófwel begreep ze het niet, ofwel wílde ze het niet doen. 🙁 Ik heb "intiem" daarom maar twee sterren gegeven.

Er was echter één ding dat Alice beter deed dan alle vorige dames, namelijk: mij aftrekken met háár hand. Ze voelde vrij goed aan hoe ik het wou. Op het einde heeft ze mij een behoorlijk aantal minuten afgetrokken, terwijl ik met mijn handen met haar mooie borstjes speelde. 😍 Uiteindelijk ben ik op die manier tot een hoogtepunt gekomen, daar waar dat bij mijn vorige twee raambezoeken gebeurde door middel van mijn éigen hand. Dit is nu de eerste keer in mijn leven dat ik klaargekomen ben op een andere manier dan mijn rechterhand. 😃

Uiteindelijk ben ik alles inbegrepen íets minder dan 30 minuten binnen geweest, misschien 25 minuten, maar het hoogtepunt was nu eenmaal voorbij. Ik heb getwijfeld of ik de algemene beoordeling drie of vier sterren zou geven, maar omdat ik voor de eerste keer in mijn leven klaargekomen ben door middel van iemand ánders lichaam, geef ik het bezoek toch vier sterren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan