Recensie Tanja Gent, Schepenenvijverstraat 10/3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

EuroTonic

Newbie
3
25/11/21
12
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
€50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een bezoek gebracht bij Tanja.
Zeer mooie blonde dame.
Slank, mooie ronde kont!!, had een mooi blauw lingeriesetje aan met korte netkousjes.
Is franse vrouw.
Spreekt frans & engels.
Stelt je heel snel op het gemak.
Betaald, en ze deed rustig alles uit.
Zeer mooie naturele borstjes. Mooie tepels ook. Schat een b-cup.
Deed ook een wasje vooraf.
Mocht mij dan op het bed leggen.
Kwam elegant naast mij op bed zitten.
En waste mijn soldaat eerst met een babydoekje. Daarna condoom erop terwijl ik reeds vollop met haar prachtige kont aan het kennismaken was.
Pijpen doet ze zeer goed. Je voelt ook geen haast. Wrijft terwijl over men ballen en billen, buik, borst.
Daarna neemt ze beetje glijmiddel en staat recht boven mij met haar kont in mijn richting.
Zonder dat ze vroeg welk standje?
Ik en paste de condoom nog beetje aan omdat de soldaat nog paar centimeter gegroeid was.
Man wat een prachtig zicht. Die kont boven je. Prachtig kutje. Mooie zachte en ook volle billen. Dan komt ze op mij zitten in reverse cowgirl. En rijdt er gewoon op los!
Kreunt ook heel mooi. Zeker niet overdreven.
Ze gaat zelf goed door. En zat er ook niet mee
In dat ik terwijl een handje hielp om haar kont naar boven en beneden te duwen terwijl ik er goed in kon knijpen, zachtjes op spanken en ook over haar kontgaatje wrijven.
Duurde niet lang meer voor ik moest komen, en ze stopte het werk. Sprong eraf. En kwam naast mij liggen om het werk handmatig af te werken. En trok me terwijl ik klaarkwam heel dicht bij haar.
Was wel heel intens.
Daarna nam ze de condoom eraf met een doekje. Met een anders kuiste ze zelf al een deel op voor me. En kreeg nog 2 babydoekjes om dan zelf verder proper te maken.
En een afscheidsknuffel en kus maakte het een topbezoek bij een zeer mooie dame!
 
Als ik mij niet vergis zou dat niet de Franse Samia zijn die hier vroeger nog besproken is geweest in de schepenenvijverstraat net voor corona? 🤔.
Was toen een heel knappe dame maar heel poverkes in de service als ik mij de verhalen goed herinner.
Nu ja, kan zijn natuurlijk dat ze veranderd is sindsdien want met een paar toppertjes daar zoals vanessa, Emma en Bonita beseft ze misschien ook dat ze maar beter een betere service geeft.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Tanja een bezoekje gebracht. Zeer leuke dame en zeer lief. Ze komt van Parijs en ik spreek goed Frans dus communicatie is vlot en gemakkelijk voor mij. De sex was goed en Tanja heeft voor de voetjes luefhebbers zalige sexy voetjes in super sexy high heels die je mag likken. Ik denk wel als je haar vaker bezoekt dat er een gemoedelljke vriendschap kan ontstaan die ervoor zal zorgen dat de sex meer gfe zal worden. Ik bezoek ze nog dat is zeker.
 
Laatst bewerkt:
Enkele namen van dames (raam) gekregen van medewandelaars. De overdrukke gangbangs wat beu. Waaronder Tanja zelf zegt ze Tania. Alles wat hierboven beschreven staat kan ik beamen. Wat een lieve knappe dame. Verschillende standjes mogen doen 100€ voor halfuurtje. Missionaris, doggy om af te ronden 'on top'. Wat een mooi zicht die kleine priemende tietjes. Leuke babbel. Pracht lijf. Nadelen. Geen TZ, PMC en niet beffen maar toch bijzonder leuke ervaring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan