Recensie Jessy Pieter Vanderdoncktdoorgang 12 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jostheboss

Wandelaar
59
06/12/23
57
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze Spaanse dame was 5 terug actief en stopte met Covid.
Ze is nu 1 maand terug.
Op deze zondagmorgen om 9 u 30 was er geen kat.
Deze dame stond in haar raam poedelnaakt in haar handtas te rommelen. Enkel de handdoek verhulde haar voorkant. Maar deze vrouwenzot zag wel mooie heupen en een lekker kontje.
Blozend glimlachte ze naar me toe en wenkte me. Daar ondergetekende haar opwindend vond ben ik er zonder nadenken op afgestapt. Voor ik er erg in hand stond ik aan haar bed en was ze spiernaakt. Deze Spaanse schone is niet zo groot maar heeft een moordlijf.
Ik wou haar kort uitproberen.
Pijpen was zalig. En daarna reed ze me bovenop klaar. Zelf trilde ze ook omdat ze mijn penis dik vond. Ze kwam zelfs klaar.
Voor mij de moeite om er eens 1 uur mee te stoeien.
 
Deze Spaanse dame was 5 terug actief en stopte met Covid.
Ze is nu 1 maand terug.
Op deze zondagmorgen om 9 u 30 was er geen kat.
Deze dame stond in haar raam poedelnaakt in haar handtas te rommelen. Enkel de handdoek verhulde haar voorkant. Maar deze vrouwenzot zag wel mooie heupen en een lekker kontje.
Blozend glimlachte ze naar me toe en wenkte me. Daar ondergetekende haar opwindend vond ben ik er zonder nadenken op afgestapt. Voor ik er erg in hand stond ik aan haar bed en was ze spiernaakt. Deze Spaanse schone is niet zo groot maar heeft een moordlijf.
Ik wou haar kort uitproberen.
Pijpen was zalig. En daarna reed ze me bovenop klaar. Zelf trilde ze ook omdat ze mijn penis dik vond. Ze kwam zelfs klaar.
Voor mij de moeite om er eens 1 uur mee te stoeien.
Ik heb destijds Jessy ook nog bezocht voor corona.
Inderdaad knappe dame die van Spanje afkomstig zou zijn.
Bij mij stond ze indertijd op de Pieter vanderdoncktdoorgang 23. Meestal gekleed in een string en rode high heels.
Hopelijk is ze opnieuw vertrokken voor een lange tijd.
 
Ik heb destijds Jessy ook nog bezocht voor corona.
Inderdaad knappe dame die van Spanje afkomstig zou zijn.
Bij mij stond ze indertijd op de Pieter vanderdoncktdoorgang 23. Meestal gekleed in een string en rode high heels.
Hopelijk is ze opnieuw vertrokken voor een lange tijd.
Inderdaad. Ze was direct op haar gemak toen ze Frans met me kon praten. Ze drukt er zich makkelijk in uit en ik spreek het ook goed en graag.
Jessy werkt vanaf nu iedere dag overdag maar niet op maandag.
Een aanwinst voor de Gentse buurt.
 
Ik heb destijds Jessy ook nog bezocht voor corona.
Inderdaad knappe dame die van Spanje afkomstig zou zijn.
Bij mij stond ze indertijd op de Pieter vanderdoncktdoorgang 23. Meestal gekleed in een string en rode high heels.
Hopelijk is ze opnieuw vertrokken voor een lange tijd.
Idd en opmerkelijk dat een dame na zo'n lange afwezigheid toch de draad weet op te pikken, mogen sommigen haar voorbeeld volgen!
 
Ik heb destijds Jessy ook nog bezocht voor corona.
Inderdaad knappe dame die van Spanje afkomstig zou zijn.
Bij mij stond ze indertijd op de Pieter vanderdoncktdoorgang 23. Meestal gekleed in een string en rode high heels.
Hopelijk is ze opnieuw vertrokken voor een lange tijd.
Ik ben vandaag maar kort geweest.
Maar laat ze veel toe ?
 
Ze was destijds mijn vierde dvp en mijn tweede in Gent, na Nathalie. Ik herinner me inderdaad nog een hele knappe Spaanse waar ik enorm mee genoten heb. Zal haar snel eens proberen opzoeken.

Zo'n forum heeft het voordeel dat je plots weer voormalige dames op het spoor komt!
 
Ze was destijds mijn vierde dvp en mijn tweede in Gent, na Nathalie. Ik herinner me inderdaad nog een hele knappe Spaanse waar ik enorm mee genoten heb. Zal haar snel eens proberen opzoeken.

Zo'n forum heeft het voordeel dat je plots weer voormalige dames op het spoor komt!
Van mij was ze mijn eerste dvp die ik heb bezocht.
Ze wist dat ze mijn eerste was en en had daar alle begrip mee.
Ze deed alles rustig en stelde me enorm op mijn gemak want weet nog dat ik enorm nerveus was.
Maar ja je zou natuurlijk voor minder als je achter zo'n knap kind de trap naar boven mag lopen die daar zo'n geile string draagt en rode heels en dat allemaal voor de eerste keer. Mijn hart sprong bijna uit mijn lijf. Je moet wel erbij bedenken dat Jessy toen ongeveer begin de 20 moet geweest zijn denk ongeveer 23 of 24. Waarschijnlijk zit ze nu denk ik rond begin de 30. Erna nog keer of 3 of 4 bezocht. Ineens was ze spoorloos verdwenen en had ik onlangs nog de hoop opgeheven om haar ooit nog eens te kunnen ontmoeten. Vreemd want over een kleine maand geleden heb ik nog aan haar gedacht toen ik daar aan het rondlopen was en dan heb ik vanessa bezocht. De kans lijkt me groot bij een volgend bezoek aan Gent dat Jessy mijn uitverkorene is. Heb dat altijd een heel knap meiske gevonden. Natuurlijk vanessa ook. De visvijver in Gent wordt plots opnieuw een stuk interessanter. Jessy, vanessa, Emma, bonita. Persoonlijk vind ik de kwaliteit in Gent zeker niet slechter overdag dan in Antwerpen. Onlangs daar nog geweest en persoonlijk daar zo geen mooie meisjes tegengekomen gelijk deze 4.
 
Pieter Vanderdoncktdoorgang nummer 12? Is dat het raam vlak naast het overdekte deel van het Glazen Straatje waar "Venus" op staat?
Dag EV,

Neen dat is Venus bar NIET hoor. Als je vanuit het Glazen straatje de trapjes afdaalt bevindt Venus bar zich aan de linkerkant en dat is nr 13. Dus recht tegenover bar Vogue 3 Vanderdonckdoorgang 16.

Nummer 12 noemt bar La Caresse en is de bar helemaal in het uiterste hoekje aan je rechterkant als je uit het glazen straatje komt. (venster = tevens de deur)

Dus niet bar 10A das bar l'Amour en dat is de laatste bar in het Glazen straatje aan je rechterkant juist voor de trapjes naar beneden gaat.

Neem er misschien - voor alle duidelijkheid - even de post van Jedi River van 24 okt 2023 bij.
'Wandelkaart met foto's' Gent(daar staan de namen van veel bars er bij)

(te vinden onder de titel: plattegrondplan Gent)


Grt
DD
 
Dag EV,

Neen dat is Venus bar NIET hoor. Als je vanuit het Glazen straatje de trapjes afdaalt bevindt Venus bar zich aan de linkerkant en dat is nr 13. Dus recht tegenover bar Vogue 3 Vanderdonckdoorgang 16.

Nummer 12 noemt bar La Caresse en is de bar helemaal in het uiterste hoekje aan je rechterkant als je uit het glazen straatje komt. (venster = tevens de deur)

Dus niet bar 10A das bar l'Amour en dat is de laatste bar in het Glazen straatje aan je rechterkant juist voor de trapjes naar beneden gaat.

Neem er misschien - voor alle duidelijkheid - even de post van Jedi River van 24 okt 2023 bij.
'Wandelkaart met foto's' Gent(daar staan de namen van veel bars er bij)

(te vinden onder de titel: plattegrondplan Gent)


Grt
DD
Ik ga voort op het plannetje dat je in het stamcafé vindt. Als je kan veranderen doe het dan
 
Dag EV,

Neen dat is Venus bar NIET hoor. Als je vanuit het Glazen straatje de trapjes afdaalt bevindt Venus bar zich aan de linkerkant en dat is nr 13. Dus recht tegenover bar Vogue 3 Vanderdonckdoorgang 16.

Nummer 12 noemt bar La Caresse en is de bar helemaal in het uiterste hoekje aan je rechterkant als je uit het glazen straatje komt. (venster = tevens de deur)

Dus niet bar 10A das bar l'Amour en dat is de laatste bar in het Glazen straatje aan je rechterkant juist voor de trapjes naar beneden gaat.

Neem er misschien - voor alle duidelijkheid - even de post van Jedi River van 24 okt 2023 bij.
'Wandelkaart met foto's' Gent(daar staan de namen van veel bars er bij)

(te vinden onder de titel: plattegrondplan Gent)


Grt
DD
Ik geloof dat je het, als je goed kijkt, kunt zien op Google streetview. Het ligt vlak naast Vogue 4 (het eerste raam ooit wat ik bezocht heb in mijn even), toch?
dag EV,

Juist dat is bar La Caresse (n°12) (niet Venus = n° 13) en die ligt inderdaad juist naast bar Vogue 4 aan de rechterkant als je uit het glazen straatje komt (in het uiterste hoekje). Bar Venus = n° 13, bevindt zich juist voor bar Vogue 3 (maar aan de overkant van de straat Pieter Vanderdonckdoorgang).

Mvg,
DD
Ik ga voort op het plannetje dat je in het stamcafé vindt. Als je kan veranderen doe het dan
Dag J,

Ik zou het wel willen updaten maar ik denk niet dat dit mogelijk is. Misschien kan de forumleiding dit wel (?).

Grt,
DD
 
Terug
Bovenaan Onderaan