Recensie Bonnie, Gent, Vanderdoncktdoorgang 10 (Au Plaisir) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
20
20/12/21
25
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige woensdag zo rond 6 uur in de namiddag / vroege avond besloot ik even een wandeling te maken in het Gentse. Ik heb niet zoveel ervaring met raamprostitutie en de ervaringen die ik heb gehad waren meestal niet veel soeps. Misschien ligt het wel aan mij omdat ik niet zo ben voor het vlugge afwerken.
Toen ik het glazen straatje binnenwandelde was ik op zoek naar iets specifieks, een mollige oudere vrouw die me haar zou laten beffen. Daar zat er dan een, Bonnie. Ze heeft een mooie glimlach en het was juist dankzij die glimlach dat ik besloot om naar haar toe te gaan. Tot mijn verbazing sprak ze Nederland. Ze zij dat ze van Antwerpen was. Ik denk echter dat haar roots in Ned liggen want ze sprak een beetje met een Hollands accent. Ik vroeg haar of ze beffen aanbood. Dat was dan 20 Euro meer.
Vlug betalen en dan de kleren uit. Bonnie is een lieve dame. Ze stelde me vlug op mijn gemak en maakte aanstalten om haar borsten te kussen wat ik met plezier deed. Even kater vroeg ze me, eerst pijpen of beffen?