Recensie Bonnie, Gent, Vanderdoncktdoorgang 10 (Au Plaisir) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
20
20/12/21
25
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige woensdag zo rond 6 uur in de namiddag / vroege avond besloot ik even een wandeling te maken in het Gentse. Ik heb niet zoveel ervaring met raamprostitutie en de ervaringen die ik heb gehad waren meestal niet veel soeps. Misschien ligt het wel aan mij omdat ik niet zo ben voor het vlugge afwerken.
Toen ik het glazen straatje binnenwandelde was ik op zoek naar iets specifieks, een mollige oudere vrouw die me haar zou laten beffen. Daar zat er dan een, Bonnie. Ze heeft een mooie glimlach en het was juist dankzij die glimlach dat ik besloot om naar haar toe te gaan. Tot mijn verbazing sprak ze Nederland. Ze zij dat ze van Antwerpen was. Ik denk echter dat haar roots in Ned liggen want ze sprak een beetje met een Hollands accent. Ik vroeg haar of ze beffen aanbood. Dat was dan 20 Euro meer.
Vlug betalen en dan de kleren uit. Bonnie is een lieve dame. Ze stelde me vlug op mijn gemak en maakte aanstalten om haar borsten te kussen wat ik met plezier deed. Even kater vroeg ze me, eerst pijpen of beffen?
Ik koos voor eerst pijpen. Ik leg me op het bed waar Bonnie over me kwam liggen spelend met mijn nu al harde pik. Condoom erover en ze begon me te pijpen. De pijpbeurt was OK, maar niks echt speciaals. Na een tijdje was het mijn beurt. Benen open en lekker haar poesje likken. Eerst zacht om dan maar het ritme wat op te krieken. Ze werd weliswaar lekker nat en aan haar ademhaling te horen genoot ze ervan. Ik voelde haar vingers door mijn haar op mijn hoofd heengaan tot ze plots schokkende bewegingen maakte. "Lekker", zei ze.
Tijd voor de volgende fase. ik koos missionaris standje.Tot mijn verbazing hield Bonnie mijn lul vast met haar ene hand zodat ik niet helemaal in haar kon glijden. Dat was een beetje een afknapper.
Het was wel een van mijne betere ervaring bij de ramen, maar toch weer een beetje met dubbel gevoel buitengekomen.
Ik denk niet dat ik nog langs ga bij Bonnie.
Ze is nochtans een lieve meid.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben er om 18:30 binnengegaan. Een leuke dame was me het. Eindelijk een die Nederlands kan. :love: Ze vroeg € 50 voor maximaal 20 minuten en twee standjes, maar ik ben in totaal toch zo'n 25 minuten binnen geweest voor die prijs. Ze is ook wat molliger dan de vorige raamdames die ik bezocht, daar heb ik van genoten. :D Veel met haar borsten gespeeld, verteld over mijn verleden, standjes missionaris en cowgirl gedaan. Vooral van het eerste genoot ze duidelijk. Ze is dan wel een stuk ouder dan de vorige DVP'S die ik bezocht heb, ze heeft een lekker lichaam en was zéér vriendelijk tegen mij. :love: Ben uiteindelijk, net zoals bij mijn vorige bezoek aan het glazen straatje op 13 oktober, klaargekomen door mezelf af te trekken.
 
Ik ben gisteren nog eens geweest, toen ze mij zag wandelen in het Glazen Straatje, deed ze spontaan de deur voor mij open. Ze stond er in haar onderbroek, beha en nylonkousen tot net onder de heupen. Deze keer € 100 betaald voor ruim 30 minuten. Het bezoek was verder vergelijkbaar met dat van de eerste keer: pijpen, standjes cowgirl en missionaris, veel met haar borsten spelen, en uiteindelijk klaarkomen door me af te trekken terwijl zij half op mij lag. We hebben ook weer redelijk wat gepraat, vooral over mijn levensgeschiedenis en mijn mening over prostitutie. Toen ik vertrok, gaf ze me nog een kusje. :love:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan