Recensie Bonnie, Utrecht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The O

Stamgast
459
18/08/22
738
55
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/1176597-bonnie
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Het lukte maar niet om een leuke date te regelen. Ella had, zonder wederhoor, mijn afspraak naar een later tijdstip verschoven zodat ze daarvoor nog een andere klant kon doen, waarna ik bedankte. Toen last-minute een afspraakje met Nicol gemaakt. Omdat die afspraak niet geheel bevredigde daarna met Stefany afgesproken, maar ook die afspraak ging niet door. Alweer last-minute, toen een vervangende afspraak met Bonnie gemaakt.

Bonnie is een Roemeense van 24 jaar die al vanaf haar 18 jaar als DvP werkt, zo vertelde ze. Ze had in verschillende landen gewerkt, waaronder Engeland en Schotland, waardoor ze redelijk goed Engels sprak. Die ervaring had op het persoonlijk contact niet echt een positief effect: ze straalde iets blasés uit dat zich uitte door bij het aansnijden van verschillende gespreksonderwerpen nergens warm of enthousiast van te worden. Ze leek het dan ook niet erg te vinden dat ik vrij snel mijn pogingen tot een gesprekje opgaf en we naar de slaapkamer van het (keurige) appartement gingen.

In de slaapkamer volgde geen zwoele striptease: met een paar bewegingen had Bonnie haar t-shirt, sportbroek en slippers uitgetrokken en stond ze - zonder enige moeite er sexy uit te zien - naakt voor me. Bonnie heeft niet echt een verfijnd gezicht en haar lichaam is vrij gewoontjes: het is te zien dat ze geen sportschool bezoekt; billen en eigenlijk hele lichaam kunnen wat steviger, en er is een voorzichtig beginnend buikje te zien. Haar egale zeer blanke huid, stevige borsten met lichtroze tepels, en donkere ogen vond ik de uiterlijke hoogtepunten.

Bij het pijpen (mc, voor zc vroeg Bonnie een toeslag) dat volgde bleek haar ervaring als DvP wel van positieve invloed: dit deed ze redelijk stevig en diep, met af en toe 'choken', wat ik wel kon waarderen. Ik heb haar hiermee daarom een lange tijd door laten gaan. Hierna legde ik Bonnie op haar rug op het bed en, staand voor het bed, neukte ik haar 'missio'. Soms vergat ik dat ik haar niet mocht kussen en sprak Bonnie mij vermanend toe. Tijdens het neuken keek Bonnie me met haar donkere ogen geil en indringend aan en leek te genieten terwijl zij ondertussen met haar vingers haar clit stimuleerde. Terwijl ik normaal moeilijk klaarkom, voelde ik het nu al redelijk snel opkomen, en dat vond ik eigenlijk wel best; ik deed dan ook geen moeite dit tegen te gaan...

Totaaloordeel? De seks met Bonnie vond ik lekker, al was dit wat kort en deden we maar één standje. Over al haar 'skills' op dit vlak kan ik dus geen oordeel vellen. Verder moet je voor een GFE of leuk gesprek niet bij Bonnie zijn, en qua uiterlijk is Bonnie okay, maar zeker geen vamp. Dus een voldoende maar geen acht of negen, en een bedrag van €200,- voor een uurtje lijkt mij eerlijk gezegd wat aan de hoge kant.
 
Ik heb het idee dat Bonnie's profielfoto's van haar flatgenote zijn. Op Kinky vind ik geen profiel van deze huisgenote en beide dames lijken veel op elkaar. Echter, het kleine deel dat zichtbaar is van het gezicht verraadt dat het de huisgenote is. Indien dit klopt, delen de dames dus een profiel en vormen zij tezamen "Bonnie".
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan