Recensie Nicol, Utrecht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The O

Stamgast
459
18/08/22
736
55
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/5170723-nicol
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Kleine (1.58 m.), iets wat chubby, Colombiaanse twintiger met mooi gezicht die in bed zeer gewillig is maar het initiatief vooral aan jou laat.

Nicole's billen in string wiegden voor mij de trap op naar boven nadat zij mij de Utrechtse rijtjeswoning had binnengelaten. Nicole was iets voller dan ik op basis van de foto's had verwacht, vooral rond de taille. Qua gezicht geven de foto's een goede weergave. Ik was vooral verliefd op haar prachtige lippen.

Pas in de slaapkamer besefte ik me dat ik eerder op dit adres geweest was (voor een afspraakje met Mia). De kamer was keurig en er lag een stapel schone handdoeken.

In het inleidende gesprekje had Nicole een vriendelijke, gewillige, houding maar zonder zelf een onderwerp te initiëren of een wedervraag te stellen. Indien je geen Spaans spreekt zal de gespreksstof waarschijnlijk nog wat minder zijn.

Vooraf had ik niet gevraagd of kussen en PZC mogelijk waren, maar het kussen (geen tongzoenen, al deed ik hier ook niet een poging toe) verliep vrij natuurlijk de hele date door en, zonder dat ik dit vroeg, pijpte Nicol zonder condoom. Dit pijpen deed ze lekker maar mocht iets dieper en met wat meer spuug. Mijn verzoek hiertoe pakte ze echter goed op. Bij de standjes hierna was Nicol ook erg gewillig en meegaand, en gaven kreuntjes en gezichtsexpressie aan dat het haar niet onberoerd liet, maar iets meer vuur en eigen initiatief had van mij wel gemogen. Het voelde nu teveel aan als een betaalde dienst, wat het natuurlijk ook was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan