Recensie Mell/Mellisa, Utrecht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alex_D

Stamgast
487
27/08/21
241
17
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6792811-mell
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
"If you are looking for a pleasant and memorable meeting with vivid sensations I'm the right choice my sweet honey ! Best of the Best and always in good mood and ready to meet you." Staat er op haar Kinky profiel.

Nou, dat trof. Ik was best geïnteresseerd in een aangename en herinneringswaardige ontmoeting met levendige sensaties met iemand die altijd in een goed humeur is. Maar dat was niet helemaal wat ik tegenkwam. Ik kwam binnen in een degelijk en mij bekend apartement in Utrecht binnenstad, alwaar een heerlijke geurende soep door haar huisgenoot werd bereid. Melis (eerder was het Mellisa) verontschuldige zich voor diens aanwezigheid en begeleidde mij naar een slaapkamer.

Haar humeur was niet per se slecht maar ook niet bepaald het zonnetje in huis. Ik had een pijpdate afgesproken en toen ik m'n broek uithad zei ze met niet de allerlieflijkste toonzetting dat dat niet helemaal hoefde. Overigens in uitstekend beheersd Engels (waar het beheersen over haar taalkennis gaat en niet over de toonzetting). Enfin, topless gaan vond ze blijkbaar niet nodig en ik vroeg er ook maar niet om. Ik was zo geil als boter dus handwerk was niet nodig, condoom erom en ze ging heftig aan de slag. Toen ik vroeg of ze wat rustiger aan wilde doen kreeg ik verwijtend te horen dat dit toch was waar ik voor gekomen was, en moest ze nu dan vijf minuten wachten ofzo? Haar toen beheersd uitgelegd dat ik niet vroeg om te stoppen maar om het rustiger aan te doen, wat ze met een soort mor in haar blik accepteerde. Daarna volgde een heerlijke zachte pijpbeurt.

- Ze is de dame van de foto's (op foto 8 kun je haar gezicht redelijk zien, op foto 2, ook als je foto 8 in je achterhoofd houdt). Geen fotomodel maar vond haar wel sexy, is natuurlijk afhankelijk van wat je type is.
- Ze spreekt uitstekend Engels.
- Lekkere tieten. Goede blowjob.

Ze was trwns aan de telefoon ook wat chaggy-achtig, denk ik met de kennis van nu te her-herkennen. Laten we hopen dat ze mssn geen fijne reisdag had gehad en nu, in afwachting van de soep, wat hangry was. Het was om de hoek en faire prijs, dus wellicht ga ik nog een keer en is ze wat relaxter met a) iets in haar maag en b) nu ze me al kent. Misschien dat een tweede recensent uitsluitsel levert.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan