Recensie Alaia Valtz, Blankenberge, Grobbendonk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kindness

Vaste klant
113
27/12/21
251
27
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/milking-table-massage-by-alaia-valtz.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ligging
Niet meer van toepassing omdat deze dame zich regelmatig van ontvangstlocatie verplaatst
Ze ontving toen in de dichte omgeving van Grobbendonk

Parking
Nvt.
Ik kon parkeren aan haar ontvangstadres (in Grobbendonk)

Contact
Via WhatsApp. Ze communiceert snel en helder in het Engels.
Zelfs een foto van het gebouw, inc. aanwijzingen waar je moet zijn.

Het bezoek zelf
Omdat een afspraak met een andere dame niet doorging, maar snel even rondgekeken.
De advertentie met titel 'Milking table' trok mijn aandacht. Nog nooit zoiets meegemaakt, maar de foto's spraken voor zich. Ergens wel een bucketlist item dat ik zou willen schrappen.
Ze ontving in het verre Grobbendonk (provincie Antwerpen). Altijd toch wel een gokje om een rit van 50min. te overwegen aan een (nog onbekende) dame.

Ik kon parkeren op haar ontvangstadres, berichtje via WhatsApp en ze opende de deur. Hier nam mijn vooroordeel de bovenhand. De foto's zijn van haar, maar haar gezicht viel me toch ietsje tegen, niet veel maar toch. Vriendelijke dame, dat helaas enkel Spaans sprak. Omdat ik ook de Spaanse taal niet machtig ben gebruikt ze Google Translate. Ze stelde mij op mijn gemak en bood me zelf een fris glaasje water aan.
Google Translate geeft toch wel hilarische vertalingen. Zoals 'dress yourself as if your mother gave birth to you and jump on the table'. Met andere woorden: kleed je uit en neem maar plaats op de (massage)tafel.

Ik heb gekozen voor enkel de milking table zonder sex. Sex is ook mogelijk, maar dat is bijbetalen.
Ze nam een wegwerphoeslaken en bracht deze aan op de massagetafel. En inderdaad daar is een extra opening voor je penis. Tijdens het neerliggen je penis in de opening manoeuvreren op aanwijzen van Alaia, zodat zij er na de massage goed zou aankunnen. Ze vroeg ook of ze de ventilator moest opzetten en of ik goed lag.
Ze was goed gezind merkte ik, ze neuriede een vrolijk liedje dat in haar hoofd zat.
Eerst was ze gekleed in een strak pakje. De onderkant van haar billen piepen teasend naar jou. Halverwege de massage gaat ze naakt.

De massage zelf is toch één van de betere voor een DVP. Niet top top, maar degelijk. Omdat ikzelf masseur ben van beroep, weet ik wel wat ze probeert te doen, qua massagehandelingen. Ze is heel voorzichtig met je lichaam. Alaia weet je toch wel op te geilen met haar lichaam en teasend tussen de benen. Of je hand tussen haar borsten leggen terwijl ze je armen masseert. Nadien kruipt ze op jou en hijgt ze geil aan je oren.

Toch een puntje van kritiek, doordat het gat (waar de penis in gaat) lager ligt, kun je niet met je hooft op de hoofdsteun liggen. Ze geeft wel een handdoek dat dient als soort kopkussen. Maar mijn nek beklaagde dit toch. De massage is enkel een rugmassage.

Ik lag wat versuft te bekomen van de massage, hoor ik ineens 'Hasta La Vista Baby!' en ze dook onder de massagetafel. Ik zag nog net haar poep verdwijnen.
Dan schakelt ze over voor wat ik gekomen was…. milking time.
Dit is toch wel … speciaal maar ook ontnuchterend.

Ze doet dit echt wel goed. Met hier en daar wat Spaanse dirtytalk en zachte kletsjes op de penis. Nogmaals ik versta geen Spaans, maar het miste zijn effect niet. Ze gebruikt haar handen (en ik vermoed een soort speeltje?). Het ontnuchterende deel is dat je totaal niets ziet wat ze uitspookt onder de massagetafel. Ik denk dat dit eerder iets is dat in je fantasie geiler is dan in de praktijk. Vermits ik visueel ben ingesteld kwam ik op dit vlak toch wel wat te kort. Heb dan maar wat edging oefeningen gedaan toen Alaia bezig was.
Toen ik ging klaarkomen wou ik dit aanhalen, maar ja… haar smartphone met Google Translate lag niet in de buurt. 'I'm going to cum, Alaia!', maar ze verstond het niet , ze antwoord: 'qué?' Maar het punt van no return was als bereikt. Ik hoor mijn erfgenamen spetteren op 'iets'. Nadien kroop ze vanonder de tafel en zag ik waar ik had gespoten. Haar gezicht, borsten en deels haar bovenbeen waren bedekt. Het was geen probleem voor haar.

Nadien was er mogelijkheid om te douche, ze deed mij wegwerp slippers aan en ze begeleidde mij naar de badkamer. Aangenaam kunnen douchen met propere handdoeken.

Terug naar de ontvangstruimte geeft ze speels wat kletsen op mijn billen.
Enkele afscheidskussen en ik weer terug huiswaarts.

Conclusie
'Don't judge a book by it's cover' is de beste omschrijving van mijn bezoek aan Alaia.
Het is geen fotomodel maar haar milking skills zijn goed.
Haar persoonlijkheid, enthousiasme, humor en manier van reageren, trekken veel zaken recht.
Als je visueel bent ingesteld (zoals ik) dan zal je merken dat de fantasie anders is dan in de praktijk. Maar het voelt wel zeer goed aan. Ze kent de kneepjes van het aftrekken.

Pluspunten:
-Ze is enthousiast en heeft gevoel voor humor
-Is zeer hygiënisch
-Haar Milking skills zijn goed
-Weet je wel goed op te geilen
-Degelijke massage
-Liefhebbers van grote borsten komen hier wel aan hun trekken

Minpunten:
-Taalbarrière
-Doordat je hoofd niet in het hoofdsteun kan liggen, maar wel iets lager. Krijg je nadien last van je nek.

Einde recensie.
Doe ermee wat je wil.

Kindness


Kleine disclaimer:
Uiteraard wil ik toch nog wel benadrukken dat dit een subjectieve ervaring is. Wat voor mij doorgaat als een goede/slechte afspraak kan voor iemand anders totaal het omgekeerde zijn.
Nog is het gegarandeerd dat de volgende wandelaar dezelfde handelingen of ervaring zal krijgen.
 
Afspraak gemaakt op Donderdag voor Zondagnamiddag, (wou het eens beleven) en een uur voor de afspraak geen antwoord meer (was mij gevraagd om te bevestigen een uur op voorhand).

Absoluut niet correct, DVP's zijn steeds zo strikt met hun fakerslijst maar als zij geen goesting hebben dan is dit blijkbaar normaal…
Al bij al nog blij, bijna €150 betaald voor een handjob van zo een kleine lelijkaard.
Te vermijden zou ik zeggen…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan