Hebben mensen een favoriete afkomst en zo ja waarom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dutchsportsguy

Wandelaar
52
03/06/23
10
Ik was benieuwd,
hebben mensen ook een favoriete afkomst qua DVP.
Je hoort wel eens dat Oost-Europese DVP koud/ijzig en afstandelijk zijn.
Aan de andere kant hoor je ook wel eens negatieve dingen over latina's.
Zijn er hier mensen die een duidelijke voorkeur kwa afkomst hebben en zo ja waarom, is er een rode draad
te vinden qua eigenschappen bij bepaalde afkomsten? Of verschilt dat teveel van persoon tot persoon dat je niet echt een conclusie kan trekken.
 
Ik heb me nooit aangetrokken gevoeld tot Aziaten. Bovendien ben ik aan de lange kant en wil ik met mijn volle gewicht bovenop. Dat vinden kleine vrouwtjes zelden fijn. Een negerin op z'n tijd mag daarentegen wel.
Belangrijk is, dat je haar ziet zitten of een klik voelt. Dat goed inschatten blijft lastig, maar soms heb je geluk.
 
Ik heb een sterke voorkeur voor in Nederland geboren en getogen dames... en dat kan elk huidskleurtje hebben, dus ook getint, donker ("negerin"... 🤦‍♂️🙄), aziatisch. Ik merk dat vooral donkere en getinte meiden me trekken, maar daar zijn er niet zoveel van (die mijn type zijn).

De voorkeur helpt bij het spreken van dezelfde taal en dus een betere communicatie en ook een bepaalde houding, want idd vind ik de meeste Oost-Europesen vrij afstandelijk. Uitzonderingen daargelaten en ik ken ook Nederlandse meiden die zo zijn. Maar in de regel liever een Hollandse voor mij.
 
Elke etniciteit vind ik wel iets hebben, behalve zwart Afrika.

Zij hebben een te mannelijke lichaamsbouw en hebben van structuur meestal geen vrouwelijk / knap gezicht.

Dit terwijl zwarte dames uit Zuid-Amerika wel heel vrouwelijk zijn.

Ook non-mixed asians vind ik vaak een zeer lelijk gezicht hebben. Maar zij maken veel goed met hun prachtig dun lichaam.

Blanke en Zuid-Amerikaanse vrouwen zijn toch nog steeds het meest superieur in mijn ogen, op de voet gevolgd door Arabische dames.

Eigenlijk mogen we ons gelukkig prijzen om in België / Nederland te wonen. De vrouwen zijn hier best heel mooi. Dat vergeten we soms omdat ze niet meer het 'exotisch' effect op ons hebben.
 
Voor mij maakt het niet heel erg veel uit.

Zolang er goed gecommuniceerd kan worden in het Nederlands of degelijk Engels.
Veel oostblok dames zijn erg zakelijk en kil. Een enkeling is fijn in de omgang.
Voor mij zit het meer in de klik en hoe het voor de rest gaat.

Ik vind Aziatische dames fascinerend en sommige latina's mogen er ook zijn
 
Bezoek bijna alleen maar Oost-Europese dames. Geweldig mooie vrouwen, mooie lichte huid, meestal slank gebouwd, qua gedrag fijn in de omgang. Heb er hele fijne dates mee doorgaans. 1 of 2x per jaar wijk ik eens af, en bezoek dan een latina. Merk dat ik daar vaak minder makkelijk mee klik.
 
Ik val op kerels met mooie ogen, mooie handen en strakke billen. Afkomst maakt mij niet zoveel uit, als hij zich maar aan mijn weinige regels houdt en verstaanbaar Nederlands praat.
Aan die eisen voldoen ik!
Aan die eisen voldoen ik!
kleine mooie handen, strakke billen door sporten en groene ogen als juwelen ( volgens mijn vrouw dan:p)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan