Prijzen van 2023/2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor een slechte servive....? Ik geloof het haast niet.

Ik bedoel, daar laat je toch niet belachelijk om maken.

Denk de politie niet meer bij komt van het lachen.

Het enigste wat ze zeggen is : wegblijven daar.
Hij belt de politie en zegt dan dat er dvp's illegaal werken en de buren er last van hebben de politie gaat meestal wel een kijkje nemen. Of hij zegt tegen de dvp's dat hij de politie gaat bellen of de buren gaat vertellen dat ze daar werken krijgt hij ze geld van de dvp's terug. Heb begrepen dat hij later zelf booker was geworden blijkbaar hielpen die bedreigingen zei hij overigens zelf.
 
Laatst bewerkt:
Hij belt de politie en zegt dan dat er dvp's illegaal werken en de buren er last van hebben de politie gaat meestal wel een kijkje nemen. Of hij zegt tegen de dvp's dat hij de politie gaat bellen of de buren gaat vertellen dat ze daar werken krijgt hij ze geld van de dvp's terug.

Nog ff en dan schrijft hij in naam van de GR-POLITIE een bekeuring uit .......


En krijgt de dame in kwestie n wielklem


🤣🤣
 
Snap ik. Maar dat had ik ergens daarboven al gezegd.
Hoe dan ook: ik zal altijd voormalig lid x blijven.

Laat ik zeggen dat ik door iemand ben verlinkt qua damesbezoek, de recensies van lid x zijn dmv een brief met kopieën van mijn recensies naar mijn vrouw gestuurd. Ze is inmiddels mijn ex vrouw is, vanwege deze wraakactie.
Dus na 20 jaar einde huwelijk.

Kortom: meer dan voormalig lid x zal ik niet worden. Ook omdat ik na een jaar nog steeds niet weet wie me heeft verraden.
Oei, toch geen boze dames bij jezelf ook over de vloer gehad?
 
Zullen we weer aardig gaan doen lieve kindjes?


mad little girl GIF
 
Kortom: meer dan voormalig lid x zal ik niet worden. Ook omdat ik na een jaar nog steeds niet weet wie me heeft verraden.
Maar door dit te vertellen maak je jezelf aan diegene bekend als dezelfde persoon die hij/zij blijkbaar moest hebben en al jouw privegegevens heeft, daardoor vind ik dit een ietwat ongeloofwaardig verhaal, waarom zou je jezelf bekend maken aan diegene met dit verhaal?
 
Alleen degene die mij verlinkt heeft kan er achter komen.
Dat bedoel ik ook, degene die dat heeft gedaan zal jouw verhaal toch herkennen daarom vind ik het een beetje vreemd dat je jezelf met dit verhaal dan bekend maakt bij diegene, op de 1 of andere manier heb ik bij jou het idee dat je een dvp bent die zich hier voor doet als een wandelaar maar ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten, maar die indruk wek jij bij mij
 
hahahahah hufter daarom meteen afstraffen vloer onder kwakken en gij gaat maar schoonmaken. stomme k.t dvp
Het grappige is dat ik een keer bij een dvp ben geweest waar ik verplicht op de vloer moest klaar komen. Ze wilde die smerigheid niet op haar bed hebben. :ROFLMAO:

@Paradiso Ik snap niet hoe recensies onder een nickname hier naar jou geleid hebben dan. Je praat over briefpapier en een QR code. Wat heeft dat er mee te maken? Hier staat toch gewoon alles digitaal onder een nickname.

Als de recensie qua persoonlijk leven niet teveel naar jou leidt dan kan niemand toch je identiteit weten. Tenminste als je de recensies redelijk anoniem houdt en daarin niet verteld wat voor werk je doet en waar je precies woont enzo?
 
Laatst bewerkt:
Het grappige is dat ik een keer bij een dvp ben geweest waar ik verplicht op de vloer moest klaar komen. Ze wilde die smerigheid niet op haar bed hebben. :ROFLMAO:
"Over de vloer komen" betekent hier gewoon ergens op visite gaan, misschien is daar een misverstand ontstaan?

Ik kom regelmatig bij mijn tante over de vloer, dat betekent niet dat ik over haar laminaat ejaculeer hoor.
 
Ik zal je alle details besparen, maar er is iemand die op 1 of andere manier achter mijn prive gegevens is gekomen.
Niet via recensies, ik ben bang via DM.

Als je mijn recensies over dame x uitprint op een A4 met uitleg erbij dat meneer x vreemdgaat met dame x met recensie en ontvangstadres (inclusief huisnummer) en telefoonnummer erbij + een qr code voor een online link naar de recensie zelf… dan pak je het goed aan.

Als je de vervolgens de brief naar mijn huisadres stuurt, geadresseerd aan mijn vrouw, dan zijn de rapen wel gaar.

Nou ja, het is niet anders. Na 8/10/12 maanden depressie is het tijd om weer vooruit te kijken. 😊
Jeetje wat kut man. Ziek hoor dat sommige mensen zo zijn.
Alleen maar negatieve energie.
Sterkte. Ik hoop dat je een beetje positief vooruit kan kijken.

Volgens mij moet je technisch ook kunnen uitzoeken wie de QR-code heeft gemaakt. DIt is de diegene die jou verlinkt heeft. Moet je denk ik wel veel digitale kennis voor hebben, maar het moet kunnen. Iets online doen, laat altijd sporen na.
 
Als je vrouw die brief leest en de recensie ..hoe kan ze daar uit opmaken dat jij de schrijver bent van de recensie ...
Dat vraag ik me ook af waarschijnlijk heeft hij in zijn recensies te veel informatie prijsgegeven leeftijd woonplaats en dat hij een partner heeft en vreemdgaat. Er hoeft maar een bekende hier mee te lezen die deze informatie toevallig ook weet en de bal gaat rollen. Maar ik denk dat hij meer persoonlijke informatie over zichzelf heeft zitten te vertellen niet slim, hij heeft zichzelf dus eigenlijk verraden.
 
Laatst bewerkt:
Dat vraag ik me ook af waarschijnlijk heeft hij in zijn recensies te veel informatie prijsgegeven leeftijd woonplaats en dat hij een partner heeft en vreemdgaat. Er hoeft maar een bekende hier mee te lezen die deze informatie toevallig ook weet en de bal gaat rollen. Maar ik denk dat hij meer persoonlijke informatie over zichzelf heeft zitten te vertellen niet slim, hij heeft zichzelf dus eigenlijk verraden.
Wat ik vooral vreemd vind, als het verhaal waar is, is dat Paradiso met een nieuw account terug komt en zichzelf dan bij de dader bekend maakt als voormalig lid x door het verhaal hier te vertellen, want ik neem aan dat de dader het verhaal zal herkennen en daar uit op kunnen maken dat Paradiso voormalig lid x is, dat maakt het verhaal voor mij ietwat ongeloofwaardig als je juist niet wil vertellen welk voormalig lid je in het verleden hier was dan lijkt het mij niet erg handig om dat verhaal te vertellen waardoor in ieder geval 1 persoon nu blijkbaar weet wie Paradiso is en dat is dan ook nog eens iemand die hem niet goed gezind is want hij/zij heeft er blijkbaar werk van gemaakt met al die qr codes etc
 
Wat ik vooral vreemd vind, als het verhaal waar is, is dat Paradiso met een nieuw account terug komt en zichzelf dan bij de dader bekend maakt als voormalig lid x door het verhaal hier te vertellen, want ik neem aan dat de dader het verhaal zal herkennen en daar uit op kunnen maken dat Paradiso voormalig lid x is, dat maakt het verhaal voor mij ietwat ongeloofwaardig als je juist niet wil vertellen welk voormalig lid je in het verleden hier was dan lijkt het mij niet erg handig om dat verhaal te vertellen waardoor in ieder geval 1 persoon nu blijkbaar weet wie Paradiso is en dat is dan ook nog eens iemand die hem niet goed gezind is want hij/zij heeft er blijkbaar werk van gemaakt met al die qr codes etc
Ik vind het ook allemaal heel vreemd...je kunt alleen een persoon koppelen aan een account hier .als jezelf veel prive informatie bewust of onbewust verteld...niet echt slim..zeker niet als je getrouwd bent...maar ja...daar heeft hij nu geen last meer van ..vandaar misschien dat hij open is in het verhaal ..want een brief schrijven naar zijn vrouw is verleden tijd..
 
Ik geloof Paradiso zijn verhaal wel, vraag mij alleen af hoe dit heeft kunnen gebeuren.
En ik ben zelf z'n gekkie dat ik de allerbeste hacker van het land zou inhuren om de dader op te sporen. Voor even een goed gesprek zullen we maar zeggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan