Recensie Kiki, Oudenaarde 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

massageguy32

Wandelaar
26
31/03/22
5
3
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/kiki-8003/
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze zie ik al een tijd voorbijkomen. De nood was hoog en de laatste tijd is er niet veel soeps in heel oost-vlaanderen. Omdat dus hier geen recensie over te vinden is en ze intussen geverifieerd is op redlights dacht ik, toch eens gaan kijken.

Ze was direct beschikbaar via sms. Stuurde een foto door op mijn vraag en stuurde haar prijslijst. Ik vroeg of ze de Engelse taal machtig was maar kreeg geen antwoord. Ik boekte een uur via sms.
Toen ik aankwam en haar zag heb ik direct die keuze veranderd naar 15 min.
Ze lijkt helemaal niet op haar foto's. Ze is minstens 10 jaar ouder en 10 tot 15kg zwaarder. Ze spreekt geen woord Engels of frans met uitzondering van "thank you" en "solly".

Ik bleef toch omdat veel van deze Aziatische vrouwen weten dat ze vals spelen maar net daarom extra hun best doen bij de daad. Ze kuste niet en begon direct te zuigen. Maar gezien mijn mentale staat het niet meer toeliet kwam er niks meer van de verdere date.

60 euro verkwist wederom.

Misschien moeten we eens een crowdfunding doen voor de mannen die recensies plaatsen en er meer bedrogen uitkomen dan bevredigd? Tenslotte hebben alle andere leden hier baat bij :)
 
Het is niet bedoeld een steen te gooien Guy maar 95% weet dat je moet wegblijven van de aziatische profielen met mooie foto's. Ik zie nu ook dat ze nog een extra truc gebruiken door een datum te plakken op de foto, dus ja - nog een extra valkuil.
 
Hetzelfde bij deze dame: https://www.redlights.be/profiel/yiyi-125/
Heb deze iets meer dan 1 weken geleden geboekt:
- Ontving toen nog in Ledeberg.
- Dame lijkt NIET op foto's: Toch niet op eerste zicht, tweede zicht ook nog niet. Dame is duidelijk ouder: Voor mij op zich geen probleem: Het gedrag/karakter van de dames verbetert meestal met de leeftijd. Heb niet zo graag jonge dames.
- Dame was minder aantrekkelijk dan op foto's. Maar deed voor bv. PMC en NMC wel haar best.
- Dame deed GEEN tongzoenen. Stond toen wel bij mogelijkheden.
- Date was al bij al niet zo veel soeps: Heb gekregen wat beloofd was, maar sommige dingen eerder met tegen-goesting => Dan waait mijn goesting ook over.
Daarom geen geslaagde date. Kan ook niet zeggen dat ik bedrogen was: Dame deed uiteindelijk wel wat afgesproken en betaald werd.
 
Maar allez.. Als je nu eens goed naar die foto's kijkt, dan wéét je toch dat dit fake is.
Scheve bedrand, scheve tegels, kromme ramen en gordijnen die gebogen zijn. Het photoshop gepruts ligt er vingerdik op.
 
Foto's en advertenties kritisch of analytisch bekijken is maar weinigen gegeven.

Off topic: Het is voor velen zelfs al te moeilijk om meer dan 2 posts terug te kijken in een forum thread.
 
Maar allez.. Als je nu eens goed naar die foto's kijkt, dan wéét je toch dat dit fake is.
Scheve bedrand, scheve tegels, kromme ramen en gordijnen die gebogen zijn. Het photoshop gepruts ligt er vingerdik op.
Ik zie zelfs geen tegels, laat staan kromme randen. Tenminste als het over Yiyi gaat....
 
Deze zie ik al een tijd voorbijkomen. De nood was hoog en de laatste tijd is er niet veel soeps in heel oost-vlaanderen. Omdat dus hier geen recensie over te vinden is en ze intussen geverifieerd is op redlights dacht ik, toch eens gaan kijken.

Ze was direct beschikbaar via sms. Stuurde een foto door op mijn vraag en stuurde haar prijslijst. Ik vroeg of ze de Engelse taal machtig was maar kreeg geen antwoord. Ik boekte een uur via sms.
Toen ik aankwam en haar zag heb ik direct die keuze veranderd naar 15 min.
Ze lijkt helemaal niet op haar foto's. Ze is minstens 10 jaar ouder en 10 tot 15kg zwaarder. Ze spreekt geen woord Engels of frans met uitzondering van "thank you" en "solly".

Ik bleef toch omdat veel van deze Aziatische vrouwen weten dat ze vals spelen maar net daarom extra hun best doen bij de daad. Ze kuste niet en begon direct te zuigen. Maar gezien mijn mentale staat het niet meer toeliet kwam er niks meer van de verdere date.

60 euro verkwist wederom.

Misschien moeten we eens een crowdfunding doen voor de mannen die recensies plaatsen en er meer bedrogen uitkomen dan bevredigd? Tenslotte hebben alle andere leden hier baat bij :)
Altijd weg blijven v
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan