Recensie Mali/Janie, Utrecht (voorheen Almere) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sr1

Stamgast
Supporter
746
14/12/21
4.352
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4155542-janie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs de advertentie van Janie gezien en omdat het contact via de app lekker vlot ging en spontaan was haar op mijn lijstje gezet voor als ik in de buurt zou zijn. Dat was dus gisteren het geval. Afspraak bijzonder snel gemaakt, adres gekregen en me op tijd gemeld. Huisnummer gekregen, even zoeken en naar binnen.

Bij binnenkomst even afrekenen, onder de douche en ze startte met een massage. Was lekker maar daar ga je niet voor heen natuurlijk, omdraaien en ik kreeg een geweldige penismassage van haar waarna ze overging op pijpen. Dat was niet zo bijzonder, dus kort gehouden en rubbertje erom. Maar deze dame houd wel van neuken, ze klom eerst reverse cowgirl op me, daarna draaide ze zich om en toen ze moe was moest ik haar in doggy nemen waarna ze steeds harde wilde. Uiteindelijk in missionaris nog even doorgegaan maar de eindsprint wou niet komen, het was warm in de kamer en ik was best wel vermoeid geraakt.

Dus besloot ze dat ik moest gaan liggen, rubber eraf en nog even gepijpt waarna ze me vakkundig aftrok en voor mijn gevoel ik het plafond opnieuw gewit hebt. Daarna weer onder de douch, zij na mij ook douchen en afscheid genomen.

Is ze de dame van de foto's, ik denk het wel alleen zijn de foto's waarschijnlijk van een tijdje geleden en een paar kilo's minder. Dame is ook prettig gestoord dus ik had een leuk uurtje met haar waarbij ook echt gelachen is. Herhalingsgevaar best wel maar ga er niet voor omrijden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan