Recensie Bruna, Amsterdam 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lennurt

Vaste klant
140
30/10/21
120
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3451598-bruna
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Teruggekomen van vakantie was ik toe aan een goede wip. Omdat ik Bruna al kende en ze er weer was, heb ik safe gespeeld en een bezoekje aan haar gebracht.

Contact liep uiterst soepel, in de ochtend een berichtje gestuurd, in de middag kon ik terecht.

Aangekomen, even wat gedronken en daarna gedoucht. Ze had een ongelofelijk geil setje aan, iets waar ik wel van houd. Eerst even gezoend en tegelijk elkaar overal aanraken. Toen draaide ze zich om en begon ze gulzig mijn lul te zuigen (zonder condoom). Ze begon ook aan mijn ballen te likken, echt heerlijk! Na een tijdje een blowjob gekregen te hebben ging ik haar beffen. Ze heeft een mooie poes, die als je het goed doet, echt ongelofelijk nat wordt. Nadat ik haar had klaargebeft, ging ze na bijgekomen te zijn weer aan mijn lul zuigen. Toen ging de condoom erom heen en begon ze me reverse cowgirl te rijden, iets wat ze heel goed kan. Ze was zo nat dat toen ze er af klom de condoom doorweekt was. Toen ging ze gewoon cowgirl doen waardoor ik bijna klaar kwam. Ik heb hem eruit getrokken, de condoom afgedaan en ben over haar borsten klaargekomen, en daar kwam veel uit moet ik zeggen haha. Toen heb ik een massage gehad van haar, iets wat ze erg goed doet ook. Hard, zacht, geen probleem voor haar, Daarna ben ik gaan douchen, maar toen ik op mijn telefoon keek zag ik dat er nog wat tijd over was. Toen gevraagd of ik haar nog een keer kon beffen en daar zei ze gretig ja op. Na haar nog een keer klaargebeft te hebben ben ik tevreden naar huis gegaan.

Ze ontvangt nog tot 30 januari, daarna gaat ze enkele weken naar Brazilië. Ze gaf aan dat ze rond 10 maart weer terug zou zijn.

Een heerlijke meid, leuk koppie en erg goed in wat ze doet. Ze beleeft er zelf ook plezier aan, dat kan je echt aan haar merken.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
30-35
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3451598-bruna
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Net bij Bruna geweest. Wilde graag een uur maar daar had ze geen tijd voor, dus maar genoegen genomen met 30 min.

Het werd uiteindelijk een vluggertje voor 100 euro. Na 5 min was het al cum baby, cum baby, daar ga ik persoonlijk echt slecht op, waarschijnlijk pushte ze zodat ze tijdig voor de volgende klant klaar kon staan. Verder wel prima verschijning, kussen deed ze met onplezier dus daar stopte ik dan ook maar mee.

De daad zelf was wel oke, maar het nagevoel echt matig. Een premium prijs betaald voor een vluggertje. De date vond ik 50 euro waard, niet 100 euro. Mijn eindbeoordeling is een afgeronde drie sterren. Geen herhalingsgevaar, want baby cum now baby na enkele stoten is matig.
 
Ze kunnen ervoor kiezen om reviews uit te zetten. Maar natuurlijk geen negatieve reviews verwijderen. Dat zou wat zijn. Zie inderdaad wel vaker, dat dames een slechte review krijgen, en de volgende dag hebben ze de Reviews uitgezet, en dan verdwijnt ook de slechte review. Je kan er ook gewoon voor kiezen, om goede service te verlenen, maar voor sommige dames is dat een hele opgave.
 
Ja, ze kunnen ervoor kiezen om reviews uit te zetten. Maar natuurlijk geen negatieve reviews verwijderen. Dat zou wat zijn. Zie inderdaad wel vaker, dat dames een slechte review krijgen, en de volgende dag hebben ze de Reviews uitgezet, en dan verdwijnt ook de slechte review. Je kan er ook gewoon voor kiezen, om goede service te verlenen, maar voor sommige dames is dat een hele opgave.
Helaas kunnen dames instellen dat ze reviews vooraf kunnen modereren. Dat zie je wel voordat je die schrijft. Zodat je je slechte recensie niet eens hoeft te schrijven, en zij die niet hoeft te weigeren. Superhandig! :rolleyes:
 
Ik heb haar in augustus vorig jaar bezocht. Er was geen klik en zoenen had ze geen zin in. Ik had vooraf een pilletje genomen waardoor ik keihard was - ik denk dat er zonder pil ook geen actie was geweest. In mijn aantekeningen zag ik dat er na de daad nog een slappe massage volgde en ik na 50m weer buiten stond terwijl ik voor een uur kwam.
 
Laatst bij Bruna op bezoek geweest, wauw wat een mooie meid. Zoals op de foto's ze ontving me in een appartementje in Amsterdam. Had super sexy lingerie aan. Ze vroeg om drinken en was heel relaxed, alleen ik was in een beetje haast vanwege werk. Ik trok m'n kleren uit en ze vroeg of ik gepijpt met of zonder CD wilde dus ik uiteraard zonder aangegeven. Ze pijpt wel met glijmiddel of zo iets maar damn die meid kan goed zuigen wauw.

daarna even tussen de borsten. Die van haar staan perfect vooruit maar zijn wel nep denk ik. Maar dat mocht de pret niet drukken. Verder met CD geneukt. En ze werd ook goed nat. Aanrader dus voor lekkere sex.
 
Ik wou een tijdje geleden deze ook eens proberen...viel ontzettend tegen....aangetrokken door de mogelijkheid voor anaal maar dat was weer auw...oei...neen dit is geen anaalliefhebster....wist niet hoe snel ik weer weg moest...verder ook niet vriendelijk....geen klik zullen we maar zeggen....
 
iemand nog iets van Bruna gehoord? Ik ben een aantal keer bij haar geweest en voor mij is het een topper. Prachtig lichaam en goede inzet. 1 keer was het wat minder, maar heb dit met haar besproken en daarna was het weer top. Ze heeft een relaxte, in het begin iets onbereikbare, vibe. Bij de eerste date gaf ze wat meer haar grenzen aan, maar na een paar dates kwam ze steeds losser en liet ze meer toe. 1 van de laatste keren had ze het erover naar Zwitserland te gaan. Haar kinky-pagina was eerst off-line, maar bestaat inmiddels niet meer. Ik vraag mij af of we haar terug gaan zien.
 
Dat de pagina niet meer bestaat ligt aan kinky. Elke link die in een topic staat en verwijst naar een dame levert nu een 404 op ipv de gebruikelijke 'dame niet beschikbaar, zie andere ads in de omgeving'.

Ik betwijfel echter wel of we haar terug zien. Normaliter was ze wel eens in de zoveel tijd in NL, maar ze is er nu echt nooit meer helaas.
 
Als dit de Bruna is, van wie ik denk dat het is (profiel is offline), dan wil ik een positieve noot geven. Ben al meermaals bij haar geweest voor een uur en elke keer is het een plezier.

Ik vind haar erg leuk, ze zoent lekker en alles is ook goed qua hygiëne.
 
Dat de pagina niet meer bestaat ligt aan kinky. Elke link die in een topic staat en verwijst naar een dame levert nu een 404 op ipv de gebruikelijke 'dame niet beschikbaar, zie andere ads in de omgeving'.

Ik betwijfel echter wel of we haar terug zien. Normaliter was ze wel eens in de zoveel tijd in NL, maar ze is er nu echt nooit meer helaas.
Bruna is tijdelijk terug naar Brazilië. Ze komt wel weer terug. Ze is tegenwoordig ook vaak in Zwitserland.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3451598-bruna
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
My experience with this lady was below average.

When I entered in the room she was just smiling, no kissing nothing. She was looking very bored :( She told me that is her last day in Amsterdam and probably because of this she want to take the money without to much effort.

After I made the payment I went to the shower and when I came back she was chatting on her phone being interested more on the future clients than the current one. Anyway, after that she started with some soft touching and a sloppy blowjob where I felt her tooth's (this made me feel uncomfortable). For 40EUR payed extra for BJ I was expecting for something better. I asked her to touch my balls and she started doing it but without to many involvement. I want to lick her pussy but then I saw her huge labia's that killed all the connection that I tried to make it with her. The sex part was nothing special.

Personally I didn't like this experience and I will never repeat again.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan