Recensie Zwitserland, Zürich - Royal 6 (was: Erotik Studio A24), Alisa 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boppy

Wandelaar
42
25/08/22
34
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Soft SM
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
  9. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.royal6.ch/Girl-1104-Image-Gallery.html
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik bezocht Alisa bij Erotik Studio A24 in Zürich Zwitserland.
Studio A24 is gevestigd in een pand waar meerdere sexwerkers hun diensten bieden.
Op de deuren hangen foto's van de DVP's met hun namen.
Ik had gezien dat er er bij Studio A24 vier dames aanwezig zouden zijn, waarvan er drie binnen mijn voorkeur vielen.
De auto kon ik achter het pand parkeren en via het trappenhuis bereikte ik de studio op de derde verdieping.
De deur werd geopend door Sandra, een prachtige dame die vroeg of ik een afspraak had.
Die had ik niet, dus werden de beschikbare dames aan mij voorgesteld en dat bleken diezelfde Sandra te zijn en Alisa.
Alisa had ik vooraf als nummer 1 voorkeur dus die werd het.
Ik kreeg een drankje aangeboden en ging met Alisa naar de kamer op de vierde verdieping.
Douchen was verplicht, wel zo fris.
Het duurde even voordat Alisa terug was op de kamer.
Ze verscheen in niets meer dan een zijden kimono en heels met enorme hakken, super sexy.
Ik sprak mijn bewondering uit terwijl mijn handen haar lichaam verkenden.
We begonnen te kussen en te tongzoenen terwijl ik haar kimono uit deed.
Wat een prachtig petite jonge vrouw is Alisa!
Ze greep mijn penis al snel vast en noemde die bewonderend Anaconda.
Tongzoenend belanden we op het bed, waar ze mijn ballen en pik meteen begon te zoenen.
Deze maakte te schoon met van die doekjes en daarna begon ze me echt fantastisch te pijpen.
Pijpen zonder is blijkbaar standaard in Zwitserland, wat ik een enorme plus vind.
Ik moest haar al snel wat afremmen omdat de aanblik van deze prachtige vrouw en haar pijp talent enorm opwindend waren.
We tongzoenden terwijl ze mijn Anaconda met haar hand bewerkte. Daarna likte ze aan mijn tepels, wat een enorme turn on is voor mij. Heerlijk.
Ze likte en zoog mijn ballen en pijpte me verder in een wat langzamer tempo.
Toen ik voor de vierde keer mijn orgasme voelde naderen stelde ik 69 voor, maar ze wilde liever dat ik haar ging beffen.
Haar volledig geschoren, frisse kutje smaakte heerlijk. Ik kon haar opwinding proeven en toen ik na een tijdje met een vinger aan de slag ging begon ze klaar te komen.
Ik liet haar even bijkomen, waarna ze mij voorzag van een condoom en vroeg me haar te neuken.
Haar natte strakke kutje voelde fantastisch en al kussend en tongzoenend neukte ik haar.
We deden dat in verschillende posities en uiteindelijk spoot ik het condoom vol terwijl ik haar prone bone deed.
Het resterende kwartier hebben we nog wat gekletst.
Alisa spreekt erg goed Engels en vertelde dat het haar laatste dag bij Studio A24 was. De volgende week begint ze bij Royal 6, waarvan ik de link heb geplaatst.
Wat mij betreft is Alisa echt een aanrader, dus als je een keer in de buurt bent zou ik zeker met haar daten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan