Is het aanbod ooit zo slecht geweest?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het aanbod is voor mij wel veel minder geworden. Toen ik begon met wandelen 15 jaar geleden had ik veel privéhuizen waar ik meerdere dames naar m'n smaak kon vinden. Maar begin deze week bijv ben ik weer eens alle sites afgegaan van privéhuizen die binnen mijn maximale reisafstand liggen om bij allemaal de weekagenda te bekijken en er was vrijwel niets voor mij bij:

- Privéhuizen die helemaal geen knappe dames in de line-up hebben
- Privéhuizen die maar één of twee knappe dame(s) in de line-up hebben, dus een risico om te gaan: valt het in real life tegen dan heb je geen back-up of ze is/zijn net bezet als je komt
- Privéhuizen die wel knappe dames in de line-up hebben, maar die meerdere zeer slechte recensies hebben

Vroeger sprak ik ook altijd Nederlands in een privéhuis bedenk ik me net. Dat geeft zo'n andere sfeer en klik dan als het in gebroken of basic Engels moet. Maar zoveel dames zijn tegenwoordig ook daar Oost-Europees of Latina. Alle Nederlandse meiden zijn naar Onlyfans heb ik het idee.

En privéontvangst is ook niet meer leuk. Het was altijd al een risico want je weet niet of degene van de foto's ook degene is die opendoet. Maar tegenwoordig is privéontvangst wel hetzelfde als online dating: bij de echte knappe dames krijg je niet eens antwoord op een net en duidelijk bericht! Probeer maar eens een antwoord los te krijgen van een (booker van een) aantrekkelijke dame. Nou ben ik juist gaan wandelen omdat ik op datingapps niks klaar maak, kom ik zelfs hier niet verder: sta ik met flappen te zwaaien en wil niemand ze aannemen. Want ze hebben vast nog 50 gegadigden dus moet je 'geluk' hebben om ertussen te komen. Terwijl er toch al zo weinig echt leuke dames op Kinky staan.

En dan zeggen ze dat prostitutie makkelijk is en geen gedoe en dat je alles voor het uitkiezen hebt. Pffft!

Het aanbod is voor mij wel veel minder geworden. Toen ik begon met wandelen 15 jaar geleden had ik veel privéhuizen waar ik meerdere dames naar m'n smaak kon vinden. Maar begin deze week bijv ben ik weer eens alle sites afgegaan van privéhuizen die binnen mijn maximale reisafstand liggen om bij allemaal de weekagenda te bekijken en er was vrijwel niets voor mij bij:

- Privéhuizen die helemaal geen knappe dames in de line-up hebben
- Privéhuizen die maar één of twee knappe dame(s) in de line-up hebben, dus een risico om te gaan: valt het in real life tegen dan heb je geen back-up of ze is/zijn net bezet als je komt
- Privéhuizen die wel knappe dames in de line-up hebben, maar die meerdere zeer slechte recensies hebben

Vroeger sprak ik ook altijd Nederlands in een privéhuis bedenk ik me net. Dat geeft zo'n andere sfeer en klik dan als het in gebroken of basic Engels moet. Maar zoveel dames zijn tegenwoordig ook daar Oost-Europees of Latina. Alle Nederlandse meiden zijn naar Onlyfans heb ik het idee.

En privéontvangst is ook niet meer leuk. Het was altijd al een risico want je weet niet of degene van de foto's ook degene is die opendoet. Maar tegenwoordig is privéontvangst wel hetzelfde als online dating: bij de echte knappe dames krijg je niet eens antwoord op een net en duidelijk bericht! Probeer maar eens een antwoord los te krijgen van een (booker van een) aantrekkelijke dame. Nou ben ik juist gaan wandelen omdat ik op datingapps niks klaar maak, kom ik zelfs hier niet verder: sta ik met flappen te zwaaien en wil niemand ze aannemen. Want ze hebben vast nog 50 gegadigden dus moet je 'geluk' hebben om ertussen te komen. Terwijl er toch al zo weinig echt leuke dames op Kinky staan.

En dan zeggen ze dat prostitutie makkelijk is en geen gedoe en dat je alles voor het uitkiezen hebt. Pffft!
Nu weet ik natuurlijk niet:
-wat in jouw geval bereikbaar is qua afstand voor een privéhuis.
-wat jij aantrekkelijk vindt. Dat verschilt per persoon.

Ikzelf bezoek 2 huizen in de provincie Utrecht. Die hebben zeer aantrekkelijke dames met goede service, die ook grotendeels Nederlands zijn. Daarom herken ik niet wat je schrijft, maar nogmaals: als jij in een totaal andere regio woont, is dit in feite appels met peren vergelijken.

Wat privéontvangst betreft: heeft inderdaad meer risico. Maar als je je van te voren hier op de site een beetje oriënteert, kan je dat teleurstellingen (of erger nog: oplichting) besparen. Wat ik al eerder aangaf: je hebt er zelf ook echt wel grip op.

Daarbij ook het aanhouden van hele smalle voorkeuren: een heel specifiek uiterlijk, hele smalle bandbreedte wat leeftijd betreft en een specifieke afkomst.
Dat maakt het ook niet makkelijker.

Kan best zijn dat in sommige regio's... echt minder te beleven valt!
En... op heel wat plaatsen zijn de privéhuizen gewoon verdwenen!

In andere regio's echter... is het aanbod gewoon zo groot dat je keuzestress zou ervaren!
Het ligt eraan in welke regio je woont. Hier in Overijssel bijv heb je veel minder aanbod dan andere regio's, je hebt als klant dus veel minder keus. Bovendien zijn het vooral tweederangs dames die qua uiterlijk en service niet veel voorstellen.

Nu weet ik natuurlijk niet:
-wat in jouw geval bereikbaar is qua afstand voor een privéhuis.
-wat jij aantrekkelijk vindt. Dat verschilt per persoon.

Ikzelf bezoek 2 huizen in de provincie Utrecht. Die hebben zeer aantrekkelijke dames met goede service, die ook grotendeels Nederlands zijn. Daarom herken ik niet wat je schrijft, maar nogmaals: als jij in een totaal andere regio woont, is dit in feite appels met peren vergelijken.
Privéhuizen in de provincie Utrecht die ik ken zijn Utrecht Privé, waar ik een heel slechte ervaring heb gehad met onbeschoft en onprofessioneel management, en La Cloche, Amersfoort Privé en House of Dreams waar de dames vooral ouder zijn (met name HOD) en de jongere dames molliger en/of reuzeborsten hebben wat niet mijn smaak is. Paar dames die qua beschrijving leuk klinken hebben geen foto's maar als er 'normaal' staat moet je eigenlijk denken aan mollig weet ik uit ervaring.

Privéhuizen in de provincie Utrecht die ik ken zijn Utrecht Privé, waar ik een heel slechte ervaring heb gehad met onbeschoft en onprofessioneel management, en La Cloche, Amersfoort Privé en House of Dreams waar de dames vooral ouder zijn (met name HOD) en de jongere dames molliger en/of reuzeborsten hebben wat niet mijn smaak is. Paar dames die qua beschrijving leuk klinken hebben geen foto's maar als er 'normaal' staat moet je eigenlijk denken aan mollig weet ik uit ervaring.
Het lijkt erop dat prive-ontvangst de privehuizen de das om hebben gedaan. Al die knappere dames kiezen nu veel liever voor thuisontvangst, waardoor er steeds minder knappe dames overblijven om bij een privehuis te werken.

varieerd van week tot week..
rond de kerst had de een of andere booker of organisatie hier in de buurt een flat waar op 14 dagen ineens 10 verschillende mooie jonge meiden zaten uit Venezuela
dan maak ik daar gebruik van..en dat is vrij goed gelukt ook..
maar kan zo maar zijn dat dat weer een jaar niet voorkomt
privehuizen heb ik het niet zo op..
zitten er 2 hier in de buurt ,die ze rap moeten afstoken..kun je niks gaan doen..
en dan 1 redelijk bekend uit B.o.Z..
daar heb ik ook wisselende ervaringen..
maar daar kan het huis ook niks aan doen ,behalve na veel klachten zo'n dame buitentrappen..
probleem is dat niemand wat schrijft over de dames daar..en de foto's dikwijls ook door de shop gehaald zijn..
dus weet je nooit wat je aantreft..
maar slecht aanbod ..in het algemeen in thuisontvangst?
nee..in het algemeen wisselend..net als het weer..

250 per uur moet je niet eens aan willen beginnen. De inflatie is echt niet zo hoog als de dvp's je willen doen laten geloven, zij creëren hun eigen inflatie. Het feit dat sommigen denken dat 250 per uur een goede deal is zegt veel over die mannen.
In een markt met heel weinig vrouwen naar mijn smaak, is een dame die 100% volledig aan mijn smaak voldoet, super lief en attent is, goede service biedt en zich helemaal geeft, echt wel €250 per uur waard. Als ik daarmee een waanzinnig mooie meid neuk die ik normaal nooit zou kunnen krijgen, vind ik dat geen enkel probleem.

Terug
Bovenaan Onderaan